2013. június 5., szerda

1.fejezet-Az utazás

Ezzel az utazással megkezdödöt életünk legnagyobb kalandja-Emma Sparks





-Haló-szóltam bele a telefonomba
-Szia Emma-köszönt a legjobb barátom
-Szia Kinga.Miért hívtál???
-Csak azért,hogy be bebakoltál már e??
-Szerinted egy 1 óra múlva indulunk.
-Oké hülye kérdes volt.Deee annnnyira  izgatott vagyok találkozni fogok Lou-val.
-Én meg újra apával és Niall-el.
-Hogy érted,hogy újra?????Na mind1 1 óra múlva találkozunk.
-Majd elmesélem. 1 óra múlva.
Most biztos az kérdezitek,hogy az Louis és Niall az igen a One Direction két tagja 1D koncertre megyünk Londonba ez könnyű ügyanis apa menedzseri a fiúkat és minden évbe kapok jegyet de ez az első év,hogy el is meggyek,hogy idén mi más hát az ,hogy Kinga ezt kapja tőlem a szülinapjára.
-Kicsim gyere meggyünk.-szólt anya
felkaptam a böröndömet és elindultam a kocsihoz.
-Ad ide a böröndödet-kérte anyu-Ülje be az autóba

A reptéren
Kérem szálljanak be a Budapest.London járatra-mondta egy hang
-Szia kicsim.hiányozni fogsz-mondta anyu
-Te is nekem.Szeretlek-mondtam.Majd megöleltem
-Na menjetek és vigyázzatok magatokra-Sziasztok
-Szia anyu-köszöntem
-Csókolom-köszönt Kinga
-Na húzzunk-mondtam Kingusnak
-Ja menjünk-válaszolta

a repülön

-Kár,hogy Ricsi nem jött-mondtam
-Ja nagy kár- mondta
-Atól meg hogy ti szakítottatok negem még mindig a legjobb haverom
-Te tudod-mondta-na meséld csak el,hogy hogy találkoztatok ti Niallel.
-Hát úgy,hogy mikor tavaly apánnál voltam ő volt egy napig és haverok lettünk,ezért követt twitteren is.
-óóóóóóóóóhhhhhhh ez király-mondta
-ja az
Ennyi volt a beszélgettésünk az egész útra. Mind a ketten zenét hallgatunk én Conor Maynardot,kinga szerintem 1D-t.Én hatalmas Conor és Union J fan vagyok ő meg hatalmas Directioner és Mixer.
Ezután minden kiesett....
-Kérem kapcsolják be az öveket mindjárt leszállunk-mondta egy női hang
Ezután 5 percel  leszállt a gép.
-Nem látod apudat-Kérdezte Kinga
Ebben a másodpercben megláttam,de nem volt egyedül........

2 megjegyzés: