2013. június 6., csütörtök

2.fejezet- A koncert és a találkozás Lou-val

Szerintem nem csak én láttam meg a szöszkét hanem Kinga is,hogy ezt miből gondolom hát olyan ez most komoly fejet vágot.
-Gyere menjünk oda.
Elmentünk a reptér egyik eldugott zugához.
-Emma!!!!Kicsim-köszöntött apu
-Szia apa-köszöntöttem-bemutatom a legjobb barátnőmet Kingát.
-Csókolom.Kinga Horváth
-Szia.Edward Sparks és tegezük egymást ha kérhetem-mondta apa
-Persze.
-Szia Niall-mondtam
-Szia Emma. Régen láttalak.-mondta Niall
-Neked is bemutatnám az lb-met Kingát
-Szia Niall Horan-mondta
-Szia Kinga Horváth
-Gyertek menjünk-mondta apa
Ezzel elindultunk a szálloda felé ami nem más volt mint a Hilton.Remèlem fogok találkozni majd a Union J-vel végül is 2 hétig itt leszek Londonban.Kinga is szerintem ezt reméli csak ő a Little mixel.
-Na lányok megjöttünk -szólalt meg Niall
Kiszálltunk az autól majd elindultunk a hotel felé,aput megvártuk az előcsarnokban amedig kifizette a szobáinkat addig Horan ismerkedet Kingával azért csak vele mert engem már ismer nem is kicsit igazából nem egy napot volt akkor ott hanem minden héten meglátogatott akkor mikor apunál voltam.
-Na lányok itt a szoba kulcs a 97-es szoba a tiétek.Most a One Direction is itt lakik úgyanis festik a a házukat-mondta apa
Ezután Kingával elindultunk a szobánkba...
Amikor beléptünk az nem kifejezés milyen jó a kilátás és milyen nagy "szoba" volt egy nappali abból két szoba nyílt enyém lett a jobb oldali
Barátnőmmé a mellete lévő.
Kicsit beszélgetünk majd elmentünk készülődni.Csipogot a telóm ezek szerint sms-em jött.
Anya:
"Nórát berakták a chanel új ruha kollekciójának a bemuttatójára L.A.-be kellett mennem szerettlek"
Az a nóra akit előbb említtetem őt menedzseri anya
Ezután még twitterezten ahol követt Demi Lovato és Logan Henderson na igen ezt teszi ha követt az egész 1D. Na mindegy ezután elkesztem készülödni
Én egy piros nacit  egy béke jeles felsőt és egy fekete converset vettem fel kifestettem a körmeimet feketére és sminkeltem
Kinga egy kék színü gatyát egy 1D és pólót és egy kék színü converset  vett fel.
Mikor készen lettünk elindultunk...

A koncert
A fiúk már az utólsó számot énekelték ami az i want volt.
-Gyere Kinga!-mondtam
-Menjünk be a backstagebe léccci!!!!Tudomásom szerint V.I.P jegyünk van.-mondta Kinga
-Jó menjünk be.-válaszoltam
Elindultunk a fiúk öltözője felé.
Kinga egyszer csak megállt egy ajtónál,mikor oda értem megláttam miért ennél az ajtónál úgyan is az volt rajta hogy
"Louis Tomlinson"
Bekopogott az ajtón és vártunk
-Igen-jött a hang és vele együtt az ajtó is kinyílt
-Sziasztok lányok.Gyertek be!!!-mondta Louis.Menetünk Lou szobájába hát a rendetlenség nem kifejezés.
-Bocs a rendetlenségét-mondta Louis-nem volt időm rendet rakni,Harryt szíttam hogy ne csináljon hülyeséget gondolom láttátok mit írt ki twittere
-Nem láttuk egyébként.Emma vagyok-mondtam ő pedig Kinga
-Ok. Akkor nézétek meg.
Oda adta a telóját majd elolvastuk
"Ma este nagy örömöt fogok okozni egy lánynak"
Hát furcsa az biztos.Visszadtam Lounak a teleját eztán dumáltunk még egy kicsit.Louisnak csörgött a telefonja mikor letette azt mondta mennie kell.Elmentünk még wc-re utána meg vissza a szállodába..

*Hilton(szálloda)
-Én még iszok egy kávét és megyek ok??-kérdeztem Kingát
-Ok én felmegyek a szobába.-válaszólta
-jó
Elmentem az ebédlőbe és rendeltem egy kávét és megittam kávézás közbe jött egy üzenetem Ricsitől
Holnap hívlak majd.Mától lehet jegyet venni a Szigetre."
Az jó most van rá pénzem is.Minden évbe elmegyünk a Szigetre csak mi ketten.Elindultam a lifthez ami kb. úgy 1percen belül meg is jött megnyomtam a 10. emelet gombját. A lift egy csöngéssel jelezte hogy megjöttem elkeztem menni a szoba felé,de egy kéz elkezdet behúzni a 69-es szobába....

2 megjegyzés: