2013. június 8., szombat

3.fejezet-A hívás

Ezentúl bármibe segíteni fogok neki-Niall Horan

Magafelé fordított majd megcsókolt,én hülye meg vissza csókoltam.Beleturtam a hajába ami göndör volt.A csókunk egyre hevesebb lett majd egyszer csak megfogta a pólóm alját és leakarta húzni rólam,várjunk Emma te nem vagy ilyen ennek srácnak még a nevét se tudod. Hátra léptem és megütöttem,na akkor látam meg kinek kevertem le.
A Nagy Harry Styleynak aki  totál wtf fejet vágot
-Most mért ütöttél meg??-kérdezte
-Csak-válaszoltam
-A vi...-akkarta volna mondani csak csörgött a telefonom
-Igen-mondtam
-Hol vagy??Apád bemutatna téged is a fiúknak-mondta Kinga
-Jó megyek. Hol vagytok?
-A szobánkban.

-Szia-köszöntem el Styles-től kiléptem az ajtón mielőt válaszolhatott volna majd elindultam a szobánk felé.
Mikor beléptem minden szem rámszegeződőt
-Szia kicsim-üdvözölt apa-várunk még valakit???
-Igen Harryt-mondta Louis
Erre a a mondtatra belépett Harold
-Te mit keresel itt??-kérdezte
-Drága Harry nem említettem hogy a neven Emma Sparks-mondtam
-Akkor te vagy Ed lánya-kérdezte
-Pontosan!
Látszot rajta hogy nem erre számított
-Ti ismeritek egymást??-kérdezte Liam
-Fogjuk rá-mondta Harry
Hirtelen megszólalt a Vegas Girl.
Ismeretlen szám volt
-Emma Sparks-szóltam bele
-Jó Napot! Dr.Spencer Reed vagyok az F.B.I-tól. Sajnálatos hírt kell közölnöm az édesanyát megölték.
Hirtelen azt se tudtam hogy mit mondjak. Anyám meghalt miért mit vétkeztem istenen. Azt éreztem hogy elkeztek folyni a könnyem
-Részvettem. Ide tudna jönni
Los Angelesbe ha lehetne minnél hamarabb??
-Köszönöm.Persze,még ma indulok ha megkérem kijönne értem valaki a reptérre??
-Persze ott lesz valaki
Viszlát -köszönt el
-Viszlát-köszöntem el

Még mindig sírtam asszem már 30 perce.
-Mi történt Em???-kérdezte Niall
-Anyàt meg...gölték-vàlaszóltam
Erre Kinga és Niall is megöleltek és vigasztaltak,már amenyire ilyen helyzetbe lehet.
-Kell valamibe segíteni???-kérdezte Liam.
-Háát ha van egy házatok L.A-ben és egy magángépetek. Akkor tudtok segíteni-mondtam
-Történetesen van mindkettő-mondta Louis-kölcsön adhatjuk
-Megköszöném
-Chhh.....-mondta Harry
-Gyere Emma menj pakolni-mondta Niall -én is megyek pakolni
-Niall te is elméssz???...Ezzel???-kérdezte Harry
-Igen Harold elmegyek vele.
-Én elintézem a gépet. És elkezdem szervezni a költözésedet.-mondta apa
-Köszi apa.
Ezután én, Kinga és Liam elmentünk nekem pakolni. Niall és Zayn pedig az ír srácnak mentek pakolni.
Bementünk a szobámba.
-Èn elmegyek átöltözni-mondtam
Barátnőm és a Payne gyerek egyszere mondta azt hogy jó.
Egy kék inget, egy rövid farmer és egy kék vans cipőt

A reptéren

Niall meg én mentünk csak a reptére. Közben felhívtam Ricsit.
-Gyere Emma menjünk-mondta Niall
-Ok. Megyek
Elindultunk a gép felé.
Mentünk kb. 15  percet ír haverommal nem sokat beszélgettünk. Felszáltunk a gépre 5 perc múlva indultunk is.
-Viszlát London!!
Ekkor még nem tudtam milyen jó dolgok  várnak ránk Los Angelesbe.

2 megjegyzés: