2013. június 10., hétfő

4.fejezet-Justin Bieber

Vele olyan mintha semmi gondom nem lenne -Emma Sparks

1 hónap múlva

Ebben az egy hónapban sok minden történt. Legfontosabb az hogy meg van anya gyilkosa.  Niallel azóta itt vagyunk L.A-ben. Bátran kijelenthettem azt ,hogy Niall Horan a legjobb barátom. Kinga  ott maradt Londonban és Louissal randíztak is már. Ricsivel még anya temetésen találkoztam,ő és a szülei is mondták hogy ha vissza vágyok Budapestre hozzájuk mehetek. A One Directionnal való kapcsolatom nagyon jó, sokat beszélgetünk Skypon, Harryvel való kapcsolatom nagyon rossz,ő is bunkó velem én is az vagyok vele a fiúk főleg Horan mindig rá szólnak.
Egyszer Niall megkérdezte mért ilyen velem Styles,erre én csak azt mondtam hogy megsértettem az egóját. Ami még emlitésre méltó az az hogy Max Irons-szal randízom, aki nem tudná, A  Burok című filmbe játszik, és pont annak a filmnek a premierjén találkoztunk.

Most itt Los Angelesben fényes nappal van.Lementem.a konyhába.
-Niall!!!-kiabáltam
Nem jött valász,gondoltam meglepem egy kis McDonald's os reggelivel. Felmentem a szobánba magamra kaptam egy Rollings Stones-os felsőt egy farmer shortot és egy fekete converset egy retró fazonú napszemcsit és egy szöges karkötöt
Majd elinduldultam...

Az út alatt végig Conor Maynardot hallgatam .

A Mekibe  kértem magamnak 1 hamburgert,Niallnek pedig 7 hamburgert és 8 krumplit .
Mikor fizetem volna láttam hogy egy kéz már oda adta a pénzt.
Elindultunk a kijárat felé.
-Köszönöm-mondtam
-Semmi. Megtudhatom  a nevedet?-kérdezte
-Persze.Emma Sparks-mutatkoztam be, akkor felnéztem rá. Nagyon ismerős volt de nem tudtam hogy honnan
-Justin Bieber-mutatkozott ő is be. Akkor azért volt ennyire ismerős
-Meghívhatlak egy kavéra??-kérdezte
-Persze,de jöhet még valaki ő nagyon szeretne veled találkozni.-mondtam
-Oké,2 óra múlva a Starbucksnál??
-Nekünk  jó
-Akkor szia-mondta
-Szia
Elindultam haza felé. Egész úton azon agyaltam hogy hogy mondjam el ezt Niallnek. Végül arra jutottam hogy csak úgy spontán elmondom neki.
-Szia Em!!-köszönt az ír
-Cső-mondtam-Mi jót csinálsz??
-Tvt néztem benne volt Harry hogy jár Taylor Swiftel.Te hol is voltál??-kérdezte miközben felált a kanapéról, megölelt és megpuszilt
-Hááát. Kaját hoztam és találkoztam Justin Bieber-rel. Ja és 2 óra múlva találkozunk vele.
-Mi találkozni fogok Justinnnal ááá-mondta
-Niall én most felmegyek és zenét hallgatok úgyhogy pá
Ezzel felmentem az emeletre.
Little Mixtől a Turn Your Facet hallagatam. Úgy a szám második felénél elkapot valami asszem az ihlet ceruzáért és papír ért nyultam végül ez lett:

This is a story that I've never told
I gotta get this off my chest to let it go

I need to take back the light inside you stole

You're a criminal
And you steal like you're a pro
All the pain and the truth
I wear like a battle wound

So ashamed so confused, I was broken and
bruised

Now I'm a warrior
Now I've got thicker skin
I'm a warrior
I'm stronger than ive ever been
And my armor, is made of steel, you cant get in
I'm a warrior

And you can never hurt me again
Out of the ashes,I'm burning like a fire

You can save your apologies, you're nothing but
a liar
I've got shame, I've got scars
That I'lll never show
I'm a survivor

In more ways than you know
Cause all the pain and the truth
I wear like a battle wound
So ashamed so confused, I'm not broken, or
bruised

Now I'm a warrior
Now I've got thicker skin
I'm a warrior
I'm stronger than I've ever been
And my armor, is made of steel, you can't get
in

Im a warrior
And you can never hurt me again
There's a part of me I can't get back

A little girl grew up too fast
All it took was once, I'll never be the same

Now I'm taking back my life today
Nothing left that you can say
Cause you were never gonna take the blame
anyway

Now I'm a warrior
Now I've got thicker skin
I'm a warrior
I'm stronger than I've ever been
And my armor, is made of steel, you can't get
in

I'm a warrior
And you can never hurt me again
Nooo oooh yeaaah yeaah
You can never hurt me again

Ebbe a dalba aszthiszem benne van minden fájdalmam a címe Warrior lett.Ezután átmentem  a  "zene" szobába ott meg is lett zenésitve. Mikor elénekeltem a végen tapsot hallotam
-Ez nagyon jó!! Te írtad???
-Igen én
Erre Niall megölelt ebbe az ölelésbe bene volt minden most már ő is tudja mennyire fáj hogy anya nincs velem.   Pedig mikor vele vagyok olyan mintha nem lennének gondjaim....

2 óra múlva

Kicsit késve de oda értünk. Körbe néztem a Starbuck's-ban, egy eldugott boxban megtaláltam Justint. Oda mentem hozzá Horan pedig követett.
-Szia Justin-üdvözöltem
-Szia Emma-köszöntőtt
-Szeretném bemutatni a legnagyobb beliebert Niall Hoharnt-mutattam be.
-Szia Niall hatalmas rajongótok vagyok.-mondta
A nap további részét Justinal töltötük,voltunk a Bieber rezidencián,majd Jus jött át hozzánk.

6 óra van ,gondoltam most megcsinálom azt amitt rég elhatároztamm.
-Nialler,elmentem!!!
Elintultam a belváros felé. 1 hét múlva haza megyek, Londonba találkozok újra Harry-vel minden nap az lesz mint a Skypon bunkó lesz velem én is az leszek vele. Kinga mondta hogy kaptam egy vastag levelet  az Oxford-ról jött, felvetek vagy nem ez a kérdés és már tudom azt is hogy mit fogok tanulni az egyetemen.
Közben oda értem a tetováló szalonhoz.
-Jó napot-mondtam
-Szia! Mit szeretnél tetováltatni?-kérdezte
-Egy békejelet a csuklómra.
-Jó.Személyit kérnék
Oda adtam a személyimet . 5 perc múlva el is keztük. Hazudnék ha azt mondanám nem fájt.30 perc múlva meg is voltunk. Fizetem és elindtam haza. Megszólalt a Vegas Girl,Max kereset.
-Szia Max
-Szia Emma,eljönnél velem vacsorázni?-kérdezte
-Persze,elmegyek. 30 perc múlva  jó??
-Jó akkor fél óra múlva nálatok. Szia
-Szia.

Ezután haza értem.
-Szia Niall
-Szia Em! Hol voltál-kérdezte
Erre csak megmutattam a csuklómat.
-Jól megondoltad-kérdezte
-Igen-mondtam-Elmegyek készülödni randim van.

Gyorsan megfürödtem ,kifestetem a körmömet pirosra. Felvetem egy fekete ruhát,egy magenta színű blézert és egy nyakláncot. Sminkeltem és egy fekete cípőt.

Mikot lementem a nappaliban ott találtam 2 olyan személyt akit szívesen láttok és olyan akit rühelek......

A srác a képen Max Irons

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése