2013. június 14., péntek

5.fejezet-Max barátnője

A nappaliban ott volt Harold,Max és Louis
-Sziasztok-köszöntem-Lou hogy hogy itt??
Ekkor bejött Liam,Zayn,Niall és Kinga
-Kinga-kiabáltam majd megöleltem.
-Emma mehetünk-kérdezte Max
-Mi van Sparks Niall nem volt elég??-kérdezte na ki Harold
-Ha tudni akarod,Niall a legjobb barátom Max-szel pedig randizom.
-Hát hogyne én meg el is hidjem hogy 1 hónapig egy házba voltatok és nem feküdtetek le??-mondta Styles
-Nem mindenki olyan mint te Styles -mondtam-Gyere Max menjünk.
-Sziasztok-köszöntem én is Max is.
Elindultunk..
-Na és hova megyünk??- kérdeztem
-Egy éterembe.-mondta
-Sokat segítettél-mondtam
Beszálltunk az autóba ott alig beszélgetünk inkább énekeltünk
-Jó hangod van-mondta Max
-Kingának jobb
Bent az éteremben egy eldugot asztalt kerestünk.
Rendeltünk elő ételt és bort.
-Tudod már 3-szor randiztunk és egy fontos dolgot szeretnék kérdezni. Emma Sparks lennél a barátnőm??-kérdezte
Hirtelen nem tudtam mit felejek ,
de végül kimondtam
-Igen leszek.
Erre ide jött hozzám és megcsókolt.
A csókja sokkal másabb volt mint Harry-é olyan eröltetet volt, az ővé pedig édes volt és lágy.
Az este további részében olyanok voltunk mint a friss szerelmesek bár azok is vagyunk,kb. 11órára értem haza.
-Szia holnap hívlak-köszönt Max
-Ok. Szia-mondtam
Kaptam egy búcsú csókot majd bementem a házba. Elöszőr a konyhába mentem inni. A nappaliban a kanapén!!!! Harold és Taylorka nagyon keresett valamit egymás szájában
-Szobára emberek!!-mondtam
-Ott vagyok a barátnőmmel ahol akarok-mondta Harry
-Ott vagytok együtt ahol akartok de ha más féle dolgotok van együtt ne a kanapén csináljátok!!!-magyaráztam
-Akor se fogunk felmenni-mondta és levete pólóját,de jó teste van te jó isten, Emma mit beszélsz te utálod ezt a gyereket
-Takarodj fel Harold a  csajoddal együtt!!-kiabáltam
-Héé!Emma nem kell kiabálni majd holnap te jösssz!-mondta
-Àlmodik a nyomor-mondtam és felmentem a lépcsőn lemostan a sminkemet felvettem a pizsimet ami Niall Free Hugs-os pólója és egy rövid short volt.
Bemásztam az ágyba de valahogy nem tudtam aludni,ezért lementem a konyhába ott találtam Taylort is
-Szia-mondta
-Szia-mondtam-te sem bírsz aludni,Styles horkor??
-Nem-mosolygot-figyelj szeretném ha leszállnál Harryről. Ne is tagad hogy nem tetszik láttam az arcod mikor levette a pólóját.
Erre azt se tudtam mit válaszoljak jó Harold nem a ronda,Emma miket beszélsz.
-Figyelj nekem nem tetszik Harold sőt utálom-mondtan
-Higgyem is el-mondta-én megyek vissza Harry-hez.
Mi után felmentem itam és én is mentem
Reggel arra ébredtem hogy Kinga és Louis jönnek be a szobámba
-Bármit is akártok meg ne próbáljátok-mondtam álmos hangon
-Jó-válaszolták
-Emma elmegyünk ma vásárolni úgyan is holnap megyünk New Yorkba-mondta Kinga
-1 órát kérek-válaszoltam
-Jó,1 óra-válaszolta-ja és reggeli
Lementem reggelizni,ott volt már az
égész One Direction,Taylor és Kinga is
Oda mentem Niall-hez és megöleltem ès megpusziltam
-Jó reggelt-mondtam
-Szia Emma-köszöntek egyszere
-Palacsinta a reggeli-mondta Liam
-Az finom-mondtam
Amíg áltam Harold folyton nézett,és közben perverzen mosolygott
Leültem az asztalhoz  vettem 2 palacsintát és enni keztem
-Niall elvisszem a kocsit oké???-kérdeztem
-Jó,persze vidd-mondta
-Eleanor írt-mondta Kinga
-És mit írt??-kérdeztem
-Azt hogy a héten New Yorkban van-mondta
-Ki az az Eleanor-kérdezte Lou
-Osztálytárs volt-mondta Kinga-és barátok maradtunk
-Elmenten öltözni-mondtam
Felmentem a szobámba elmentem fürödni majd felvettem egy csíkos felsőt,egy farmer shortot,a cípőnek a kék conversemet vettem fel. Kisinkeltem magam és mehetünk is. Kinga egy csíkos ruhát,egy és egy sarut vett fel.


Lementem a nappaliba ott mindenki a tv-ét nézte.
-Gyere Emma-hívot Louis
Oda mentem és megláttam a címet:
Új barátnője van Max Irons-nak??
Tegnap együtt voltak egy vacsorázni majd csólólozni látták őket.
Ha a hír igaz sok boldogságot nekik.

-Na igaz a hír- kérdezte Niall
-Igaz-válaszoltam
Mindenki gratulált Kinga és Niall meg is öleltek. Ezután elindultunk Kingával vásarolni.
Vettünk egy csómó pólót és cípőt. Majd beültünk kajáni
-Na jártok Lou-val-kérdeztem
-Igen-válaszolta Kinga
Sokat beszélgettünl kb. 9-re értünk haza
Elmentem lefeküdni,Kinga pedig Lou-val ment valahova.

Lefürödtem és mikor kimentem ott volt a szobámban Harold!!!!!!
-Mit keresel itt???
-Mondtam hogy ma te jössz-mondta halál lazán
-Na Styles mi maximum aludni fogunk egy ágyba!-ja és most takarodj
-ÓÓÓÓÓ!! Emma te még le fogsz velem feküdni!!
-Álmodik a nyomor ezután kiment én pedig lefeküdtem aludni





1 megjegyzés: