2013. június 21., péntek

7.fejezet A szülinapi buli

Sorry, tudom sokat késtem de cserébe nem csak Emma szemszög van
Pusszi:Anett Dx

Kinga szemszög

Mikor Emma lement azonnal elkeztünk szervezkedni
-Akkor Liam tièd a helyszín,Louis tiéd a kaja-pia,Zayn te intézet a zenét,Harry te a díszitést előre félek,és Niall és én pedig a vendég listát intézük-mondtam fel a már megdumált dolgokat
-Pontosan-mondta Liam
Ezután Louis,Liam Zayn és Niall elmentek aludni .
-Hogy békültetek ki Emmával-kérdeztem
-Honan veszed hogy kibékültünk-mondta
-Hazza nem vagyok hülye!! Már megmaradtok egy helységbe és normálisan beszélgettek
-Jó igen kibékültunk,én mendtem aludni
Én még megfürödtem és elmentem aludni. Louis is a szobában volt
Oda sétált hozzám és megcsókolt
-Szeretlek-mondta
-Szeretlek-válaszoldtam
Csókjaink egyre hevesebb és hevesebbek lettek
Lou lefektetet az ágyra és levette a felsőmet én is az övét és így tovább
Ezen az éjszakán lefeküdtem
Louis Tomlinsonnal

2 nap múlva
Emma szemszög
Reggel Niall ébreztett fel
-Em!!Boldog Szülinapot!!-kiabálta a fülembe
-Kösszi. És fuss Horan fuss-mondtam neki
Kiment a szobából futva
Én pedig felöltöztem feketébe sminkeltem és felkötöttem a hajamat. A folyóson össze találkoztam Louis-szal aki boldog szülinapot kívánt nekem.
Lementem a nappaliba mindenki ott volt akivel eddig nem találkoztam
-Boldog Szülinapot-mondta Zayn és Liam
-Boldog 19-ik Szülinapot Emma-mondta Harold
Neki is megköszöntem.
-Emma eljösz velem egy kosármecsre?-kérdezte Niall
-Persze. Mikor megyünk?
-1 óra. Addig esszem-mondta
-Mi mást csinálnál.-mondta Liam
Az 1órában Kingával beszélgetünk.

A kosárlabda mecsen

Niall vett kaját nem is keveset.
Láttam fotósokat is nagyon merem lemélni hogy nem minket fotóztak.
Mikor a  kosárnak  vége lett,Niall-től sokan kértek autogrammot és fótókat.
Hozzám oda jött egy 7 éves kislány
-Ti jártok Niallel?-kérdezte
-Nem-válaszoltam
-Kár,pedig összeilettek-mondta
Erre pedig megöleltem.

Niall szemszög

Miközben a directionerek képet és autogtamot kértek a szemmel Emmát kerestem,egészen addig még egy nagyon nagyon szép lány oda nem jött hozzám és ahogy láttom ő volt az utolsó.
-Szia. Hogy hívnak?-kérdeztem
-Roni-válaszolta
Aláírtam neki a papírt és képet us csináltunk ahol puszit adtam neki.
-Megtudhatom a teljes nevedet?-kérdeztem
-Veronika Howe-válaszolta
-Utolsó kívánság,a számodat megadod??-kérdeztem
-Persze csak papírom nincs-mondta
Adtam neki egy papírt és ráírta a számát.
-Bocs hogy megkérdezem de az a lány nem a barátnőd?-kérdezte
-Nem csak a legjobb barátom és ma van a születésnapja-mondtam
-Oké. Szia Niall-mondta
-Majd hívalak
Elővettem a telefonomat és elkezdtem tárcsázni Kingát
-Szia Niall
-Szia,most fogunk indulni
-Jó,már mindenki itt van
-Ott találkozunk. Szia
-Szia
Ezután lettetük.

Emma szemszög

Mikor Horan végzet az autogram össztásal mondhatni már dedikálásal,elindultunk a kocsi felé.
-Niall merre megyünk-kérdeztem
-Van egy kis dolgom azt el kell intéznem-mondta
-Oks
Az út végéig énekeltünk mi mást mint One Directiont. Ahol Nialler megállt az nem emeletes ház hanem egy felhőkarcoló
-Nialler mi mit keresünk itt?-kérdeztem
-Dolgom van-mondta
A legfelső emeletre mentünk
-Gyere Em itt még menni kell-mondta
-De örülök
Ebből a tovább menésből az lett hogy egészen a tetőre mentünk.
Mikor kiléptem mindenki elő ugrot
Egyből kiszurtam Ricsit akihez oda is szalatam egyből.
-Ricsi-mondtam
-Tündérke-mondta és megpörhetet a levegőbe
-Nagyot nőttél-mondta
-Nem is nővög már-mondtam
-De mindig ezt mondják ha valakit régen láttak
-Hülye
Az asztalnál észre vettem Maxet
-Max-kiabáltam
-Emma-mondta és oda mentem hozzá és megcsókolt,nagyon nem olyan volt mint Harry-vel Max-nél semmit sem éreztem
-Hiányoztál-mondta
-Te is nekem-mondtam
Körbe néztem ismrös arcok után keresve megláttam Harryt hogy szúros szemekel nézet minket,de miért nézet minket így,várjunk csak ez engem miért is érdekel?
A tömegben megláttam Rose-t
-Max mindjárt jövök-elindultam Rose felé
-Rose!Szia!-köszöntem neki
-Emma!Szia!
-Josh?-kérdeztem
-A fiúkkal
-Boldog születésnapot-oda adta az ajándékomat.
-Kösszi Rose-öleltem meg
-Látom Hazza és Max nem jön ki valami jól-mondta én is oda néztem és a két fiú egymást méregette
-Szerintem Harry többet is érez irándad-mondta
-Miből gondolod?-kérdeztem
-Ahogy rád néz-mondta
-De van barátnője
-De téged szeret
-Nem is szeret-mondtam
-Boldog születésnapot!-mondta Josh,aki pont jókor jót
-Köszi Josh-mondtam
-Itt van Justin is-mondta Josh
-Tényleg  oda megyek hozzá is-ezzel elindultam hozzá
-Jus szia!-öleltem meg
-Boldog szülinapot Emma-mondta
-Köszi!Hogy hogy itt?-kérdeztem
-Niall felhívot,hogy ma van a születésnapot és gondoltam eljövök
-Köszönöm. Justin be szeretném mutatni Kingát-oda mentünk hozzá Kingus Loui-val beszélgetet
-Kinga beszeretném mudatni Justin Biebert-mondtam
-Szia Kinga Horváth-mutatkozot be
-Szia Justin Bieber de gondolom tudod,és bocs a kérdésért de magyar vagy te is?
-Pontosan-mondta
-Emma itt van El is-mondta Kinga
-Megyek megkeresem-mondtam
Elindultam megkeresni Eleanort.
-Emma-állt az útamba Liam
-Igen
Beszeretném mutatni a barátnőmet-mondta Liam
-Szia!Danielle Peazer vagyok,de hívj csak Dani-nak-mondta
-Szia Emma Sparks vagyok,Liam már sokat mesélt rólad
-Remélem csak jót-mondta
-Csak is,de ha megbocsátotok megkeresem Eleanort
Az este további részében beszélgetem Eleanor-ral,a One Direction 4/5-ével úgyan is Hazza valamire nagyon megsértötötött,
megismeretem a Little Mixet nagyon jófejek a lányok Jaden Louis-on és Niall-en nagyon sokat röhögtünk. Föleg mikor Niall énekelte a gumimacit és Louis megpróbált táncolni rá.
Niall-től Sziget belépöt kaptam,
Harry-től azt hogy fizeti majd a következő tetoválásomat,Louis-tól 1D-s pólót kaptam,Liam es Dani közös ajándékot adtak tőlek egy Ray-Ben-t kaptam,Zayn-től egy tükröt kaptam azzal a mondat-tal hogy mindig jól nézzek ki,Eleanor-tól egy pólót kaptam ,Ricsitől és Kingától egy utazást kaptam Budapestre,Justin-tól egy Conor Maynard VIP. koncert jegyet kaptam,Rose-tól is egy pólót kaptam,Josh-tól pedig egy vans cipőt,Max-től egy ipod-ot kaptam.A bulinak hajnali  3-kor lett vége. Az autóban megkérteztem
ki szervezte a bulit,mindenki szervezet valamit. Liam elég ötletes volt a helyszínnel.
Mikor haza értünk elkeztem készülödni aludni. Mikor már pizsibe voltam lementem a nappaliba Harry is ott volt.
-Szia Harry-mondta
Vissza se köszönt. Ok.
Leültem mellé a kanapéra tvt nézni.Ültünk a kanapén már vagy fél órája de hozzám se szólt.
-Harold mi bajod van-kérdeztem
- Oh how I wish that was me-válaszolta
-Sokat segítettél-mondtam és felmentem a szobámba.
Az ágyamba elalvás előti gondolkodásom arra jutottam hogy ebben a 2 hónapban sok minden történt velem,lett még egy legjobb barátom és egy srác aki azt hiszem tetszik,és egy akit a barátomnak mondhatok de nem szeretem

Reggel nem ébresztet fel senki.
Lementem a nappaliba ahol már megint ott volt Harold
-Szia Harry
-Ott az újság olvasd el. Csak egyet kérek ne játsz Niallel mert tegnap nem úgynézet ki hogy szakitottatok
Irons-szal
Harry már megint bunkó nagyon jó!
Felvettem az újságot ahol elégé lesokkolt a címlap

A One Direction tagja Niall Horan becsajozott!
Niall és barátnője nagyon elvoltak egymás társaságában ahogy a kép is mutatja (lap alján) benfentes infok szerint még csókoloztak is a fiatalok. Miközben Horan a rajongokal foglalkozott addig a hölgy türelmesen várta barátját majd együtt távoztak.
Mi sok sikert kívánunk nekik.

Te jó isten! Na akkor erre célzot Styles. Majd mégnéztem a képet

1 megjegyzés: