2013. június 24., hétfő

8.fejezet-Reggeli veszeketés és a beszélgetés Kingával

Van egy ötletem! Írjatok nekem szavakat vagy mondatokat én pedig bele írom a kövi részbe!
AnettDx

Mikor megláttam a képet nem is hittem a szememnek ezen a képen nem is látszik semmi és nem is csókoloztunk.
Felmentem a szobámba felhívni Maxet.
-Szia Emma-köszönt
-Szia Max-köszöntem-Ami a mai újságban van az nem igaz csak kitalálták
-Emma,olvastam és nem agódom
-Féltékenyse vagy?
-Em egy kapcsolat a bizalomon alapúl.
-OK.Köszönöm
-Mit?
-A bizalmadat
-Szeretlek. Szia
-Szia-nem tudtam neki mondani hogy szeretem mert nem szeretem
Ezután felöltöztem és lementem a konyhába. Niall oda jött hozzám és adott egy puszit najd megölelt
-Csak ne itt-mondta Harry
-Mit ne itt?-kérdezte Louis
-Hát ezt ezt amitt csinálnak-mondta Harry
-Miért mindig ezt csinálják-mondta Louis
-DE MEGCSALTA IRONS-OT! SRÀCOK! MERT TEGNAP NAGYON NEM ÚGY NÉZETEK KI TEGNAP HOGY SZAKÍTOTTAK! BENNE VANNAK MA AZ ÚJSÁGBA!MÉG EZ IS OLVASTA-mutatot rám
-HAROLD MI FRANCÉRT KIABÁLSZ?
TAYLORKA NEM AKAR VELED DUGNI?
ÉS MI VAN HA OLVASTÀK?SEMMI MERT ŐK NEM A MÉDIÁNAK HÍSZNEK!-kiabáltam én is
Styles közelebb jött hozzám,már annyira kőzel volt hogy meg is tudod volna csókolni
A következöt a szemembe mondta:
-Nem is szereted-mondta
-De szeretem-Éreztem hogy ez fájni fog neki,mert mikor a szemembe nézet úgyan azt láttam a szemében mint Max-ében.
-Haszudsz-mondta
-Nem tényleg szeretem-mondtam
A választ már megsem vártam és felmentem a szobámba és gondoltam áthívom Maxet

Harry szemszög

Fájtak,fájtak a szavai. Nagyon
fájtak.  Miután felment én is felmentem is szobámba ő nem tudom mi csinált de én sírtam.fáj be ismerni de szerrlmes vagyok Emma Sparks-ba mikor közelebb mentem hozzá úgy éreztem meg kell csókolnom. De nem lehet ,mert van barátnőm neki pedig barátja akit szeret legalábbis ezt mondta, de tudom hogy hazudik. Taylor más tészta mindjárt itt a December 31 pontosabban két nap  az év utolsó napján felfedjük a kapcsolatunkat. Emma azok a szép szemei és a haja úgy szeretném megcsókolni de nem lehet sajnos nem.
-Harry vendéged van-szólt nekem a legjobb barátom
Lementem Es kiket láttak szemeim Emmát és Irons-ot meg Taylort
-Szia Kicsim-mondta Taylor
-Szia Tay-mondtam
Megcsókoltam "szerelmemet".
Erre Emma is megcsókolta Irons-ot.
Ezt így folytatuk úgy 10 percig azután Emmáék moziba mentek.

A nap nagyon gyorsan eltelt Taylor végig nálunk volt és megbeszéltük azt hogy holnap elmegyünk az állat kertbe.
Estére is meghívtam "aludni" ha a reggelem szar volt legalább az estém legyen jó.

Emma szemszög

Max-szel elindultunk a moziba. Nem tudtam már elviselni a Haylort. Folyton smároltak mintha engem akartak volna idegesiteni.
-Megjöttünk-mondta Max
Kiszállt az autóból és kinyitotta nekem az ajtót. Mikor kiszáltam az autóból megfogta a kezemet és elindultunk be a plázába.
-Mi a baj?-kérdezte
-Semmi
-Ha az újság miatt..
-Nem azon már túl vagyok. Csak Styles a gond-vágtam a szavába
-Megverjem?-kérdezte
Felnevettem.
-Nem nem kell. Csak ordibált velem és én is vele.
-Veled ne ordibáljon senki.
-Megveszem a jegyeket-mondta
-Ok
A film egész jó volt. A moziból kijövet,a barátomat sokan megálitották egy lány megkérdezte ki vagyok erre azt mondta a barátnője majd oda jött hozzám és megcsókolt. A plázába még járkáltunk néhányszor csókoloztunk is. Max haza vitt és a kocsiban beszélgettünk. A ház előtt megcsókolt utána pedig bementem.
-Szia Kinga-köszöntem
-Szia
-Mit csinálsz?-kérdeztem
-Tévét nézek,benne voltak a srácok is-mondta-Emma gondolkoztál már a bandán?
-Nem. Miért?
-Tényleg jó hangunk van-mondta
-Nagyon jó hangod van-mondtam
-Neked is jó hangod van és írni is tudsz
-Köszönönöm-mondtam-ki legyen a harmadik tag?
-Rose???-kérdezte-nagyon jó hangja van
-Ez igaz de ezt még a fiúk elöl titkoljuk-mondtam-Legyen,mi van veled és Justinnal?
-Csak barátok-mondta
-Ok én felmentem
Felmentem a szobámba és megfürödtem felvedtem a pizsimet ami Ricsi kockás inge és az én nadrágom. Mikor befeküdtem az ágyba meghalotam azt ahogy Taylorka nyög fujjj.
Idióta Harry,de nem is idióta reggel at volt de most nem az most úgy érzem féltényen vagyok nagyon reggel fájtak a szavai most meg ez mikor csókoloztunk úgy éreztem van valami a hasamba de jó isten én én szerelmes vagyok Harold Edward Styles-ba. Na most helyzet van.

1 megjegyzés: