2013. június 27., csütörtök

9.fejezet-A hirtelen csók

Sziasztok! Két barátnőm blogját szeretném veletek megosztani:
Első ,második
Én mind a kettőt imádom

-Megkellet csinálnom és ,hogy miért, mert szeretem-Harry Styles

Szerelem a szó ami mindent össze zavar és sok fájdalommal jár és én most ezt érzem szerelmes vagyok de nem a megfelelő emberbe Max Ironsot kéne szeretnem aki a barátom de én barom Harold Edwaed Styles-ba vagyok szerelmes aki utál és van barátnője most már hivatalosan is van Haylor úgyan is most Január van szilveszterkor nem csináltunk semmit csak pizzát zabáltunk. Harry gondolom Tayloral volt.Kezdek valamit érezni Max iránt de az nem szerelem csak egy kicsit hasonlit rá de amit Harry iránt érzek az szerelem.Egy hét telt el,a házban csak 3 vagyunk én Niall ès Harry a többiek hol vannak?
Zayn vissza ment Londonba Perrie-hez,Kinga és Louis Hawaii-n vanak,Liam Los Angeles-be van Dani-val.
Rose-nak elmondtuk az ötletünket és benne volt írtam még két számok  címe Love Me For Me szeress magamért és Swagger Jagger  Niall és a lányok szerint nagyon jó lett. A lényeges még az hogy a hétvégén megyünk vissza Londonba 2 hónap után a One Direction vissza tér otthonába ez volt a tegnapi főcím a The Sun-ban,
Ricsi-nek lett barátnője asszem Annának hívják és az egyetemen ismerte meg a következő kérdésetek az hogy én és Kinga miért nem járunk egyetemre hát én anya miatt ő pedig halaszt egy évet.
-Emma kezdünk-mondta Rose
Ja igen most a stúdióba vagyunk Kinga nélkül de a hétvégén már vele is tudunk énekelni. Az első számunk közös döntésre a Swagger Jagger lett a számban én rappelek Kinga és Ro pedig énekelnek.
Elrappeltem a részemet Niall aki már otthonos az ilyes miben rárakta lemezre.Este Kb. 10-kor végeztünk ezután elindultunk haza.
-Szia Hazza-köszönt Niall
Én nem köszöntem neki.
Styles kijött a fürdőből félmeztelenül vizzes hajjal!!!!! OMG Szerintem kicsit sokat néztem a testét úgyan is hozzám szólt :
-Cicám ha ennyit nézed a testemet én is látni akarom a tiédet.
-Soha-mondtam
-Gyere Em menjünk fel-mondta Niall
-Hova mentek?Csak nem azt fogjátok csinálni?-kérdezte Harold
-Harold fejezt be!-mondta Niall
-Mért mit csinálsz?-kérdezte gúnyos hangnemben
-Ne akard tudni-mondta Niall
-Niall légyszíves menj fel-mondtam
-Nem...-akarta mondta Niall
-De most felmész-mondta Harry
-Ha bármi baja lesz,Styles nem éled meg holnapot-fenyegette meg Niall
Ezzel felment a szobába.
-Mit akarsz?-kérdedeztem
Erre megcsókolt,csókja olyan olyan  nagyon jó volt ,íze olyan volt mint a méz,a gyomromban egyből megéreztem a pillangókat,szerelem e örült fogalom fájt hogy nem lehet az enyém,de várjunk mi rüheljük egymást.
-Hazza mi utáljuk egymást-mondtam
-Te talán utálsz engem de én bírlak téged-mondta
-Én is birlak-mondtam
-Emma skype-kiabálta Niall
-Megyek-mondtam-Harold veled ezt még megbeszéljük
Felmentem a szobámbámba ahol Niall már az ágyon terpeszkedet.
-Ki az?-kérdeztem
-Szerinted-jött Kinha hangja
-Kinga-örültem meg neki
-Róka-kiáltotta Louis
-Milyen róka?-kérdeztem
-A vukot nézük-mondta
-Ügyes vagy Louis a Vuk-ba szinte cdak róka van,felvettük a mi részünket már csak a tiéd kell
-Milyen lett?-kérdezte
-Jó Rose-nak nagyon jó hangja van
-Neked is
-Én csak rappelek benne
-Jaj Emma hadjuk-most megyek holnap is beszélünk és utána találkozunk
-Szia és várom valamit mondanom kell
Ezzel letetuk Nialler végig ott volt a szobában.
-Mit akarsz neki mondani?-kérdezte
-Lányos dolog
-Biztos,csinálsz csirkemellet?
-Kérésed szàmomra parancs
Elindultam a konyhába utána nézni hogy van-e csirkemell kinyitottam a hütöt megnéztem ott de semmi
-Niall,Harold-kiabáltam
-Igen-mondták egyszere az ajtóban
-Irány a bolt
-Máris megyek-mondta Niall
-Én maradok-mondta Hazza
-Nekem 8
Nialler elindult a boltba a kajáért.
-Mondjad-mondtam Harry-nek
-Csak arra gondoltam elmehetnénk a tetoválo szalonba-mondta
-Ja tényleg,ma délután?
-Nekem jó
-Megjöttem-mondta Niall
Átvettem a kaját és elkeztem csinálni az ebédet.
A délelött hamar eltelt,főleg tévéztünk majd kérdez feleleket játszotunk hárman amiben kiderült hogy Niallnek a Nando's nagyon hiányzik,Harrynek a London-Eye. Harry vel 4-kor ütnak is indultunk.
-Na és mit szeretnél magadon látni?-kérdeztem
-Két madarat-mondta
Ezután nem beszélgetünk kb.30 perc alatt ott is voltunk.
-Jó Napot-köszöntem
-Jó Napot-köszönt Harry is
-Sziasztok-köszönt egy tele tetovált pasas-miben segíthetek?
-Tetoválást szeretnénk mind a ketten-mondta Harry
-Ok. Láttom egyik kötöknek se az első,személyit kérek és kezthetjük.
-Ok minden rendben van,a hölgy hozzám jön Harry te pedig most kivételesen a kolégámhoz mész-adta ki az infot a pasas
-Szia engem Tom-nak hívnak-mutatkozott be
-Emma-mondtam
-Akkor Emma kérlek ülj be a székbe és mond el mit szeretnél
-Egy kérdő jelet és egy nagyobbat amibe vannak pillangok és egy madár-mondtam
Mutatott ezzel kapcsolatba egy sablont ami nagyom megtetszet és elkezte csinálni a karomra
-Ha nem veszed tolakodásnak ti jártik Harry-vel?-kérdezte
-Nem nem járunk,minnd a ketten kapcsolatban élünk
Ennyit beszélgettünk. Kb.3 órát ülhettem abban a székben Harold-dal és velem majdnem ugyanakkor végeztek. Hazza két madarat varatott magára,Haz fizetet és már ott sem voltunk.
-Vegyünk valami kaját otthonra-mondta
-Benne vagyok de mit?
-KFC
-Az jó
Beszáltunk az autóba és Harry bekapcsolta a rádiót amiben egy Nicki Minaj szám ment a göndör elkezdet énekelni én pedig rappelni a dal végére oda is értünk az étteremhez
-Bemegyek én nincs kedvem órákat vàrni rád-ezzel elindultam be felé
-Szia!Két twistert egy családi kosarat-adtam le a rendelést
-Mindjárt hozzám adik írd fel a számodat-mondta az eladó srác nem nézed ki annyira szarul szőke haj kék szemek de van pasim bár ez a fogalom a délelöt folyamán elavult
-Bocs de van barátom-mondtam
-Ó bocs mindjárt hozzom amit kértél.
Fizzetem amit kellet és most nem jött Justin Bieber,de régen volt az na mindegy.
-Itt vagyok-mondtam Harry-nek
-Na menjünk haza
Megint elinditotta a rádiót most a Union J dala ment amit elkeztem énekelni
-Nem is tudtam hogy ismered a fiúkat-mondta
-Imádom őket és persze Conort is
-Az király mert ismerem George-ot-mondta
-Mi???
-Jól hallodad és megjöttünk
Kiszáltunk a kocsiból én pedig tovább fagatam ezzel kapcsolatban.
Mikor beléptünk a házba Niall-nek egyből megkellet mutatni mit csináltatunk az enyém nagyon tetszet neki. Megettük a hozott kaját majd mindenki ment a saját dolgára én skypoltam Ricsi-vel és Kingá-val. Kb.6-kor lementem a földszintre ahol legjobb barátom nézegete magát a tükörben.
-Csak nem randid lesz?-kérdeztem
-Hát ja randim lesz-mondtam
-Ki a szerencsés?
-A lányt Veronika Howe-nak hívják
-Majd mutasd be és jó szórakozást
-Te leszel az első-köszönt el és elindult.
Ekkor még nem tudtam milyen jó estém lesz és főleg azt nem hogy mik lesznek a következményei.

A képen Emma karja látható a tetoválással
Harry-ét szerintem nem kell megmutatnom

4 megjegyzés:

  1. Nagyon király!! Siess! Miért a legérdekesebb résznél kell abba hagyni?? :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. jaj bocsi nem láttam a július részt .. :D

    VálaszTörlés