2013. július 12., péntek

12.-fejezet-Egy mozgalmas nap

A fejlécet köszönöm Bianka Tóth-nak
AnettDX



-Nem hittem a fülemnek,hogy mennyi minden történt vele-
Nagy Richárd


A szülészet, minden nő álma ide minimum egyszer eljutni ide hát most nem én hozok világra egy gyereket,Sarah szenved bent hogy megszülessen a kisöcsém Mike így foglyák hívni apa elmondta most benn van Sarah-val,én adfig felhívtam Harry-t hogy jöjjön be de a csak ő egyedül. Egyszer csak sírást lehetet hallani és kijött a szülésznő
-Jó Napot ön Emma?-kérdezte
-Igen én lennék-mondtam
-Kérem jöjjön velem-elindult a szülőszoba felé
-Emma bemutatom neked
Mike Cameron Sparks-ot az öcsédet-mondta apa
-Megfoghatom?
-Persze
Megfogtam az öcsémet
-Szia Mike,én lennék Emma a növéred-már most szerettem őt ha anya láthatná ekkor egy könycsepp folyt végig azcarcomon-tudod van öt fiú és két  lány szóval lesz kit csicskáztatnod
-Ez igaz főleg Harry-mondta apa
-Mi van velem-kérdezte Harry
-Harry gyere ide,ő itt Mike az öcsém
Harry oda jött és a fülembe súgta azt hogy:Vigyázhatunk majd rá is úgy mint Lux-ra
Én ezen csak mosolyogtam
-Most már kérem a fiamat ti többet fogtáttok mint én-mondta Sarah
-Mi szerintem Haza Megyünk igaz Hazza!?-mondtam
-Ja,sziasztok-mondta-és gratulálok
-Sziasztok
Elindultunk haza felé Harry megfogta a kezemet. Beültünk a Range Roverébe és elindultunk hozzám
-Harry lécci gyere be!-kèrleltem
-Jó ,de ma próba lesz szóval nem maradok sokáik
-Jó-elindultunk a házba,kinyitottam az ajtót és pont csörgött a telefonom
-Igen-szóltam bele
-Szia Emma Justin vagyok
-Szia Jus! hogy vagy?
-Jól csak azért hívlak hogy a hétvégén Londonban leszek
-Az pont jó,eljönnél Zayn bulijára?
-Persze
-Akkor majd hívlak,szia-köszöntem el
-Szia Emma-köszönt el ő is
-Ki volt?-kérdezte Hazza
-Justin
-Mit akart?
-Találkozni én meg elhívtam Zayn bulijára-mondtam
-Nekem mindegy mit csinálsz-mondta és láttam valamit a szemében. Féltényen volt??
-Harry én csak téged szeretlek-mondtam neki és megcsókoltam
-Én is szeretlek,most mennem kell Niall írt hogy induljak el hazafelé-mondta és adott egy  búcsú csókot
-Szia kicsim-mondta
-Szia Hazz
Harry fél órája elment eddig kajáltam most pedig a szobámba tartok gondoltam hallgatok egy kis Conor-t, éppen a Take Off ment mikor elgondolgoztam hogy 3 hét múlva találkozok vele mert ekkora szól a jegy amit Justin-tól kaptam
Gondoltam fogok egy papírt és egy ceruzát és írni kezdtem
Két szám lett. Az egyik szerelmes szám lett a másik ról ezt nem mondható el az egy dal címe Riot! A másiké With u Love. Csipogott a dalom ami azt jelenti üzenetem jött
Feladó:Kinga
12-kor Starbacks jön Rose a menedzerünk és Eleanor
Pusszixxx
Majd jött még egy
Feladó:Ricsi
Mikor találkozunk? Bemutatnám a csajomat
Válaszoltam neki hogy:
Ma 2-kor a London Eye-nál?
Jött a válasz:
Nekünk jó
Akkor ott találkozunk
Ott találkozunk
Abba hagytuk az sms-eket és elkezdtem készülődni
Megfürödtem felöltöztem egy brit mintás pólót aminek az alja ilyen csíkozott volt farmert  és a vans cipőmet magamra kaptam a farmer dzsekimet és elindultam
Az úton nézelődtem egészen addig amíg belém nem jött valaki
-Sajnálom az én hibám-mondta George???
-Semmi és szia George
-Emma,szia bocs de most rohanok JJ így is megfog ölni
-Rohanj és szia
A következő sarkon befordultam és már ott is voltam a kávézóban. Szemeimmel ismerős arcot kerestem és találtam is Rose egy boxban ült.
-Szia Ro-köszöntem neki
-Emma szia,örülök hogy legalább te időben itt vagy-mondta
-Nem csak ő-mondta egy barna hajú kb.25 éves nő
-Szia,Emma bemutatom a menedzserünket Victoria Thornton
-Szia Emma hívj csak Tori-nak
5 perccel később megjött El és Kinga kértünk kávét utána Tori elkezdte mondani:
-Na lányok az első fellépésetek a Brit Awardon lesz jövő héten ja és szintén a jövő héten a rádióba bemutatják a Swagger Jagger-t,ezen a héten végig a stúdióban leszünk majd két hét múlva videoklipet forgatunk,ja éd Elanort azért hívtam mert ő lesz a stylistotok-fejezte be
-Nekem oké-mondta Rose
-Nekem is-mondtam
-Nekem van egy kérdésem van elég szám az albumhoz?
-Van hat számunk szerintem tudok még írni 4 számot-mondtam
Ránéztem az órára ami13:45-őt mutatott -nekem most mennem kell sziasztok és Eleanor örülök hogy együtt dolgozhatunk
Amíg oda sietem bejelentkeztem a fodrászhoz
Mikor oda értem a London Eye-hoz Ricsi sötét haját amit megtaláltam oda lopakodtam hozzá majd ráugrodam és a fülébe kiabáltam:
-Szia Ricsi
Ezután leugrottam róla és normálisan megöleltem
-Hiányoztál-mondta
-Te is nekem...nagyon-mondtam
Ezután bemutatta Annát elmeséltem neki mindent Harry-nél kicsit meglepödöt de mondta hogy legyünk boldogok ja és meghívtam őket a Brit Awards-ra aminek mind a ketten nagyon örültek,Ricsit megkérdeztem vele mi történt hát megtudtam hogy mind a ketten színésznek készülnek és Anna kapott egy szerepet az operet színházban ő pedig egy kis ideig a Barátok Köztben fog szerepelni, jó volt végre magyarul beszélni nem mintha nem szeretném Angliát de hiányzik Budapest
-Eljössz velünk a plazába?-kérdezte Anna
-Persze úgy is ott van a fodrászar ahová megyek. Pityent egyet a telefonom
Feladó:Perrie
Eljönnél velem ma a plazába 5-kor?
Válaszoltam neki:
Persze,ott találkozunk
A plazában Ricsi valami elektronikai üzletbe ment én Annával a fodrászhoz
-Sziasztok!Milyen frizurát szeretnétek?
-Csak én szeretnék és rád bízom-mondtam
-Gyere ülj le-leültem az egyik székbe Anna mellém
-Hát én olyat képzeltem el neked mint Avril Lavigne-ak volt vagy most is van Skrilex-nek-mondta a fodrász
-Nekem ok-mondtam
Pontosan 5-re kész is lettem,az új hajam nagyon teszet remélem Harry is ezen a véleményen lesz közben Pezz színes haját kerestem amit megtaláltam,húztam magam után új barátnőmet
-Szia Perrie-köszöntem
-Megsem ismertelek Emma-mondta
-Perrie bemutatnám Annát
-Szia Perrie Edwards a..-mondta volna csak Anna félbeszakította
-A Little Mix-ből Magyarországon is ismertek vagytok-mondta Anna
-Ezt jó tudni gyertek nézzünk ajándékot Zayn-nek-mondta Pezz
Én vettem Zayn-nek egy poénből két Little Mix-es pólót az egyiken az album borítoja van a másikon egy I Love Perrie felirat,ami annyira nem vicced egy tükröt aminek a hátára rávan írva a neve és az,hogy mindig jól nézek ki, Perrie három pólót vett neki. A vásárlás végén csináltam egy képet is magyar barátaimról amit kitettem twitter-re




@RicsiNagy és @Anna_Sólyom tetszik London????

Ezután perrie-vel elindultunk a fiúkhoz. Niall nyítót ajtót aki megjegyzte milyen jó a hajam.
A többi srác a nappaliba várt minket  oda mentem Harry.hez egy csókort
-Úgye tudod hogy most le foglak fényképezni?
-Igen de akkor ad ide a bőrdzsekided amíg fotózól
-Legyen-felvettem a dzsekit és lefotózott
-Mutasd meg-Kértem
-Nézd meg a twitteredet-mondta. Elővettem a telómat és megnéztem

@emma_sparks az én szépséges barátnőm és az új hajával is gyönyörű nem??

Megöleltem Harry-t.

2 óra múlva


Most éppen egy tetováló szalonban ülök már megint most a kezemre egy hangjegyet varatok mikor kész lett lefotóztam:





Most kivételesen nem haza hanem a kórházba  mentem.
Az öcsém most aludt apunak elmondtam a Little Dream-al kapcsolatos dolgokat nagyon örült neki a tetoválásomnak már nem annyira de a hajam is tetszet neki



Haza felé vezetem már alig vártam hogy ágyban legyek,hosszú volt ez a nap most érkeztem meg hatalmas házamba felszaladtam a szobámba megfürödtem alvás előtt megnéztem a twittert Ricsi válaszólt a képre
@emma_sparks nagyon tetszik London
ezután kijelentkeztem és elaludtam





















5 megjegyzés: