2013. július 16., kedd

13.-fejezet-A rádió





-Furcsa volt őket hallani a rádióban-Louis Tomlinson



Reggel Conor-tól a Vegas Girl ébresztett azaz valaki hívót
-Igen-szóltam bele a telefonba álmosan
-Szia Tori vagyok,10-re legyél kész érdet megyünk ma lesz a rádiós debutálása a a Swagger Jagger-nek jövő hét hejet ja és tegyél be sport ruhát a próbára-mondta
Ránéztem az órára 9:30-at mutatott elkezdem ötözködni egy kék topot egy krém színű szoknyát egy harisnyát cípőnek pedig egy bélelt füzös tűsarkut sminkeltem és kész is voltam,raktam be sport ruhát a próbára, mikor végeztem bont akkor állt meg Tori a ház elött felvettem a bőrdzsekimet és elindultam
-Sziasztok-száltam be a kocsiba
-Jó a hajad Em-mondta Kinga
-Ja nekem is tetszik-mondta Rose
-Na lányok mondom a mai teendöket a rádióba kezdjük majd próba és szabadok vagytok ja és Emma benne vagy a mai újságban mint Styles csaja-mondta Tori
-Jajj de jó-mondtam ennyhe szarkazmussal a hangomban
Pont megérkeztünk a rádió épülete elè mikor bementünk egy nő fogadod minket és oda vezetet a stúdióhoz mondta hogy menyünk be mert a dal után mi jövünk. A számnak most lett vége
-Ez lett volna az Imagen Dragon's-tól a Radioacktive és most itt van velem egy teljesen új banda a Little Dream a lányok felépnek majd a Brit Awards-on is na de kik ezek a lányok? Szerintem kezdjük
veled Emma-mondta müsorvezető
-Emma Sparks vagyok 19 éves félig magyar-fèlig brit vagyok
-A dalba te fogsz rappelni igaz?
-Igen én de az albumon lesz olyan szám is amiben énekelek
-Én már hallottam a dalt remélem ilyen jól énekelsz is látom nem egy minta díszíti a karodat.
-Igen pontosan négy tetoválásom van ezek közül az egyik tegnapi
-Cool,szerintem most térjünk át a meleted ülő Rose-ra
-Az én nevem Rose Devine 20 éves vagyok, brit
-Josh Devine testvére vagy?
-Igen ,Josh a bátyám
-Az nagyon király és te vagy mondhatni a banda különce csak te vagy szőke csak te vagy teljesen angol
-Mondhatjuk igen de ez jó érzés
-Térjünk át Kingára
-Kinga Horváth vagyok magyar 19 éves.
-Te magyar országon is születtél ugye?

-Igen, a szüleim is magyarok
- Gondolom várható majd budapesti koncert is
-Természetesen-mondtuk egyszerre
-Akkor ki írja a dalokat?
-Emma-mondta Rose-fantasztikusan ír
-Ki a legidősebb és ki a legfiatalabb?
-A legfiatalabb én vagyok mert márciusban születtem, Emma a középső ő Decemberben született,Rose a legidősebb mert ő 20 éves-mondta Kinga
-Azt hallottam Emma hogy Harry Styles-al jársz ebből mi igaz?
-Minden, Harry-vel együtt vagyunk-mondtam
-Valakinek van még barátja?
-Nekem van-mondta Kinga
-És ki az?
-Azt még titok-mondta
Szerintem hallgassuk meg az első számotokat a Swagger Jagger-t



A dalt Kinga kezdi:
Swagger jagger, swagger jagger
You should get some of your own
Count that money, get your game up
Get your game up, get ya, get ya, game up
Majd Én:
You can't stop looking me
Staring at me, be what I be
You can't stop looking at me
So get up out my face

You can't stop, clickin' at me
Writin' 'bout me, tweetin' 'bout me
I can't stop, it's what it gon' be
My swagger's in check

Get on the floor get, get, get on the floor
My swagger's in check
Get on the floor, get get get on the floor
I got it in check
Rose:
Swagger jagger, swagger jagger
You should get some of your own
Count that money, get your game up
You're a hater, just let it go
Kinga:
Swagger jagger, swagger jagger
You should get some of your own
Count that money get your game up
Get your game up get your game up
Én
You can't stop shoutin' at me
Callin' at me, be what I be
You can't stop looking at me
So get up out my way
You can't stop youtubin' me
On repeat, runnin' this beat
You can't stop, it's funny to me
I'm laughing all the way
Get on the floor get, get, get on the floor
My swagger's in check
Get on the floor get, get, get on the floor
I got it in check
Rose 
Swagger jagger, swagger jagger
You should get some of your own
Count that money, get your game up
You're a hater, just let it go
Kinga
Swagger jagger, swagger jagger
You should get some of your own
Count that money get your game up
Get your game up get your game up
Közös
Hi hater, kiss kiss, I see you later
Hi hater, it was very very very nice to meet ya
Közös
Get on the floor, get on the floor
Get on the floor, I got it in check
Get on the floor, get on the floor
My swagger's in check
Én
Get on the floor, get on the floor
I got it in check
Ennyi lenne a Swagger Jagger igaz nekem van a legtöbb szövegem de a lányok akarták ezt
-Emberek ennyi lenne a Swagger Jagger a Little Dream-től én már most imádom,ennyi lettem volna mára,sziasztok
-Gyertek lányok ma még tánc és ruha próba van-mondta Tori
Elindultunk az autó felé de ott fotósok vártak minket ami elég furcsa én a dzsekimmel takartam magamat.
-Na induljunk a próbára-mondta Tori már a kocsiban
Az út  alatt azt beszéltük  meg hová megyünk ünnepelni a dalt és arra jutottunk hogy a Nando's-ba megyünk
-Na lányok befelé-mondta Tori 
Elindultunk a tánc terem felé ott egy kb. 26 éves nő  várt minket 
-Sziasztok Ariana vagyok a tánc tanárotok gyertekbe és öltözetek át ja és Emma te ne vedd le a cipődet beszéltem a stylistal aki azt mondta hogy magassarkúban leszel és mivel leginkább te fogsz táncolni ezért veled már most így próbálunk-mondta
-Nagyon jó-válaszoltam enyhe szarkazmussal a hangomban
-Ne legyél szemtelen.mondta Tori
-Igenis anya-mondtam
-Sparks!!!-fenyegetett
Elindultam öltözni a lányokkal én Nike-ban voltam Ro és Kinga Adidas-ban
-Na menyünk-mondta Kinga
Elindultunk a terem felé ahol már több ember is volt 
-Lányok ok itt a háttér táncosaitok 4 fiú és 3 lány a szőke srác Beck ,a barna Spencer,az ikrek Cole és Zack a lányok a vöröske Kristen ,a szőke akinek a haja vége lila ő Jane ,a barna pedig Kitti-mondta Ariana-kezdjük a próbát én arra gondoltam hogy mivel Emma azt énekli hogy berobbanok a táncparkettere szóval ezért ő fog főleg táncolni na álljatok fel!!!
Én fogok közében állni ami cool, Beck-nek fogok rappeleni , Rose és Kinga inkább csak  körbe fognak, menni vissza öltöztünk az öltözőben beszélgettünk  a táncosokkal akik nagyon jó fejek. Elindultunk a ruha próbála 5 perc alatt ott is voltunk az ajtóban várt minket Eleanor és egy másik nő
-Sziasztok, ő  a segédem Roni-mondta-gyertek lányok menyünk
Az öltözős terem óriási volt sőt
-Na lányok a vörös szőnyegen mind Dolce and Gabbanában lesztek mind, a fellépésen pedig Rose elegánsba Emma lazába Kinga pedig mind a kettőbe na lássuk a ruhákat. Roni ide hoznád őket
A szőke lány elindult a ruhákért hát mikor megláttam a szavam is elállt

Először a vörös szőnyeges ruhák:


Kinga ruhája



Rose ruhája 

Az én ruhám

Majd a felépő ruháink:

Az én ruhám


Rose ruhája



Végül Kingáé


Mikor itt is végeztünk felhívtam Niall-t hogy jöjjenek a Nando's-ba mert ünneplünk valamit ő pedig azt mondta hogy hozz valakit ,és még felhívtam Ricsiéket is

A lányokkal elindultunk a Nando's-ba az út alatt azon dumátunk ki-kivel járna kiderült hogy Rose Logan Henderson-nal a Big Tim Rush-ból ,Kinga nem mondott senkit ahogy én sem,és persze a ruhák is szóba jöttek mindenki meg volt elégedve Eleanor munkájával. Éppen most értünk ide Tori sajnos nem tudod velünk jönni.
-Hová üljünk?-kérdeztem
-Oda-mutatott egy nagyobb asztalra Rose
-Ki mit eszik?-kérdezte Ro
-Hát mi igazából még nem ettünk Nando's-ba-mondta Kinga
-Nem baj akkor egyetek szerintem valami klasszikusat-mondta
-Az lesz-mondtam
-Mi lesz?-kérdezte Louis
Hátra néztem nem csak Lou volt ott hanem az én Harrym,Perrie és Zayn, Dani és Liam is csak Niall hiányzott
-Niall nem jött aki alig várta hogy vissza jöjjünk Angliába és Naando's-ba kajálhasson-kérdeztem Harry-től
-Azt mondta előtte dolga van-mondta
-Horan csajozik Em biztos tudja ,igaz?-kérdezte Louis-ti mindent tudtok egymásról
-Lehet ezt nem mondta tudod Louis mostanában nem nagyon találkoztunk
-Az igaz-mondta
-Ott jön egy szőke csajjal-mondta Zayn
-Igazad volt most az egyszer Tomlinson-mondtam
-Sziasztok-köszönt Niall
Ekkor Ricsiék is beléptek
-Az mit keres itt?-kérdezte Kinga magyarul
-Én hívtam meg,senki,lécci ne szólj be neki semien nyelven bírd ki-kérleltem
-Legyen-mondta
-Mit beszéltetek?-kérdezte Harry
-Semmit
-Ricsi-kiabáltam neki
Elindultak felénk én pedig feláltam megöleltem őket Ricsi biccentéssel köszönt Kingának aki ezt viszonozta is igen nem túl szépen váltak el de egy nagy szerelemnek nem lehet szépen vége
-Srácok bemutatom Ricsit és a barátnőjét Annát-mondtam
-Ha már a bemutatásnál tartunk  bemutatom a barátnőmet Veronika Howe-ot
-Sziasztok-állt fel-de csak Roni és a lányok már ismerhetnek
És tényleg ő volt az a Roni El segédje
Rendeltünk  kaját és piát közben Josh is megjött ahogy láttam a srácok kezdenek össze haverkodni Ricsi-vel a lányok pedig Annával én végig leginkább Dani-val beszélgetem megtudtam hogy idén is táncolni fog az x factor-ban ami király és hát ő is imádja a barátját.Úgy kb 5-kor mindenki ment a saját dolgára azt tudom hogy Loui ma vacsizni viszi Kingát.Mi Harry-vel a kórházba megyünk az öcsémhez
Beültünk Harry Range Rover-ébe.
-Királyok vagytok-mondta
-Miért?
-A dal mi is hallgatunk ám Rádiót
-Akkor kösz
-Louis-nak tetszett a legjobban de ő is csodálkozott a legjobban,de Niall nem volt meglepődve
-ő tudta-mondtam-Harry nem akarsz ma nálam aludni?
-De csak haza kell mennem ruháért-Ó és itt vagyunk
Elindultunk  fel Sarah szobája felé amiba sajnos nincs egyedül ezt akkor láttuk meg mikor beléptünk a szobában egy negyvenes nő volt mellete egy kisbaba és egy nagyobb lány volt aki persze felismerte Harry-t
de nem szólt semmit
-Kicsim,szia jók voltatok ma-köszöntött apa
-Köszönöm,Mike?-kérdeztem
-Sarah mellet
-Megfoghatom?-kérdezem
-Persze


1 órával később



Harry-vel éppena One Direction házba tartunk neki ruháért mentünk kiderült hogy az öcsi holnap hazajöhet ami király,apa megengedte hogy Hazza ma nálunk aludjon
-Bejössz?-kérdezte
-Nem megvárlak-mondtam

30 perc múlva

Harry valami filmet keres amit megtudunk nézni eddig még nem talált,de most talán a kezembe nyomta az Agymenők összes évadját én pedig áldásomat adtam rá
-Elmegyek megfürdök-mondtam
-Oké-mondta
Elindultam a fürdő felé a kezembe a pizsimmel amin Justin Bieber van.Az ajtót bezártam elkezdtem lemosni a sminkemet utána pedig beáltam a zuhany alá,mikor kész lettem felvetetem a pizsimet és kimentem.
A szobámba Harry valamit nagyon olvasott háttal szóval nem tudtam megmondani hogy mit de remélem nem a dalaimat,oda sétáltam mellé és sajnos azokat olvasta
-Nagyon jók-mutatod rá a With Ur Love-ra-főleg ez -vigyorgót perverzen
-Harry,
-Rólam szól igaz?
-Igen-itt megcsókolt és azt mondta
-Én is szeretlek
-Én is,de most már tévézünk-mondtam
Elindította a sorozatot és elkezdtük nézni én a 10.résznél bealudtam Harry karjai között.












2 megjegyzés:

  1. Mikor jön a következő rész? :) Nagyon jó! És nagyon várom a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem csütörtökön de lehet hogy pénteken próbálok siettni

      Törlés