2013. július 18., csütörtök

14.-fejezet-Zayn bulija

Nem tudom kinek az őtlete volt de a buli nagyon király lett-
Zayn Malik

Néhány nappal később
Ma van Zayn barátunk születésnapja tegnap Perrie megkérte hogy aludjon nála,hogy mi feltuszídhetsük a lakást ami állati lett.
A hetem nagyon unalmas volt csak próbáltunk és stúdióztunk sikerült még négy dalt írnom amiknek a címe Behind the music,grow up,playa boy,,End up here,de három nagyon jó dolog is volt benne1. Sarah és az öcsém otthon vannak,2. Harry nálunk aludt tegnap is,3.elmentem a one direction koncertre amire méh Harry hívott és éneket nekem. Az öcsémre vissza térve nagyon aranyos imádom őt már most Sarah-t is kezdem megismerni igaz sose fogja pótolni anyát de próbál pasi ügyekbe és tanítkat főzni is és ami a legjobb az elején megmondta hogy nem akarja pótolni anyát.
Most éppen Harry-vel reggelizem a Starbucks-ban.
-Mit csinálsz holnap?-kérdezte
Dalt írok-mondtam
-Az király,ma 7-re érted megyek-mondta
-Ok-mondtam és jött egy üzenetem
Feladó:Kinga
Ma 13:00-kir a plázában?Jőn Rose is
Válasz: Ott leszek
-Ki volt?-kérdezte Hazz
-Kinga 1-kor a plázában találkozunk-mondtam
-Elvigyelek?
-Megköszönèm-mondtam-Hová megyünk?
-Szerintem egy jó ideig sehova-mondta és sz ajtó felé mutatott oda néztem és vagy 50 directioner állt ott
-Ó!!! hát sok sikert Harry-mondtam
Elindultunk és mikor kiértünk azt hittem beszakad a dobhártyám,egyből odamentek Harry-hez aláírást és fotót kérni én fére álltam amíg elvégzi a dolgát,már vagy fél órája itt állok mikor egy lány csapat oda jön hozzám
-Sziasztok,segíthetek?-kérdeztem
-Adnál autogramot?-kérdezte egy szőke lány
-Persze-mondtam és egyszerre vagy öten nyújtották oda a papírjukat,mindegyiket aláírtam de mikor végeztem jöttek még lányok és néhány fiú is
-Megkérdezhetem hogy miért kértek tőlem autogramot?
-Nem te vagy a Emma a Little Dream-ból?
-De én vagyok
-Na ezért és nagyon jók vagytok
Kb.fél óra múlva befejeztük a dedikálást és pont 15 percem maradt oda érni. Harry-vel beültünk  a kocsijába és mentünk

5 perc késsél oda is értem a lányokat sikeresen meg is találtam
-Mi tartott idáig?-kérdezte Rose
-Hát aláírást kellet adnom-mondtam
-Ez esetben megbocsátunk-mondta Kinga
-Na mit akarunk venni?-kérdezte Rose
-Ruháát Zayn bulijára-mondta Kinga
Elindultunk vásárólni én a Zarában találtam magamnak ruhát Rose és Kinga pedig a H&M-ben elmentünk cípőt venni és kész is voltunk elindultunk hozzám


3 óra múlva

Van egy órám elkészülni szóval gyorsan beálltam a zuhany alá,a lányok már régen hazamentek készülődni  a bulira mint megtudok Pezz-től sms-ben ma egész nap Zayn-éknél voltak de már elindultak,szóval kijöttem a zuhany alól és készülődtem egy fekete topot vettem fel egy fehér szoknyával,nyaklánccal és egy harisnyával elmentem sminkelni kifésültem a hajamat és kész is lettem. csipogott a telefonom

Feladó:Kinga

Most vettük fel a Bieber gyereket

Válasz

Kösszi

Igen végül úgy lett hogy Kingára és Louis-ra maradt e nemes feladat.
Jött egy másik üzenetem is:

Feladó:Hazza

Itt vagyok!Siess!!
Szeretlek

Elindultam felvettem az ajándékot a  cipőmet és a blézeremet mivel 2 perc-re lakunk a fiúktól így mi gyalog megyünk,szóltam apának hogy megyek majd hívom

Harry-t egy csókkal köszöntöttem és ahoz képest hogy tél van nincs is annyira hideg Hazz összekulcsolta az ujjainkat és elindultunk
-Mennyit iszol ma?-kérdezte
-Kevéset-mondtam-Te?
-Sokat
-Remek-mondtam
-De most megcsókollak amíg józan vagyok-és megcsinálta megcsókolt
-Harry most már menni kéne-mondtam
-Jó-és újra elindultunk az úton nem sokára oda is értünk,mikor oda értünk a szemeimmel Liamet a fő szervezőt kerestem éppen telefonon beszélt valakivel de én odamentem hozzá
-Liam-szólítottam meg
-Emma,Perrie hívott mindjárt itt vannak-mondta
-Liam te úgye nem iszol?
-Nem,mért kérded?
-Én sem tervezek inni szóval ha lehetne osszuk el kire vigyázunk
-Ok az enyém Louis,Zayn és a két Devine
-Ok akkor az enyém Harry,Kinga és Niall,Perrie
-Megjöttek-mondta-ekkor beléptek Zayn nagyon örült a bulinak mindenkinek köszönt majd elkezdted inni a fiúkkal és a két lánnyal én csak egy pezsgőt ittam de ennyi volt a buli 1 órája tart de még nem találkoztam Justin-nal körbe néztem és ahogy láttam mindenki elég jól elvan de meg is találtam a kereset személyét
-Justin,szia-köszöntöm
-Szia Emma,jó a hajad
-Kösszi,na most hagylak láttom nagyoon nézzel valakit,szia
-szia
Utána pedig Harry-t kerestem a szemeimmel meg is találtam a tánc parkett közepén
-Harry
De se szó se beszéd megcsókólt én pedig engedtem  neki majd elkezdtünk táncolni



2 óra múlva

Ebben a két órában mindenki  berúgott rajtam és Liam-en kívül most megyünk Liam-mel egyeztetni hogy ki milyen állapotba van,de egy kéz megfogja az enyémet
-Akarlak-mondta egy rekedtes hang
-Jó tudni Harold-mondtam
-De ez igaz-és elkezte csókolgatni  a nyakamat
-Na most haza megyünk-mondtam és huzztam magam után Liam-hez
-Na mi a helyzet?-kérdezte
-Niall a csaját akarja,Kinga Justin-nal beszélget és csak egy kicsit részeg,Perrie énekel,Harry pedig kanos-mondtam
-Zayn még mindig inni  akar,Louis fa vicceket mesél,Josh csajozik,Rose pedig rókázik-mondta
-Liam én és kanos Harold  megyünk Jesy még viszonylag józan
-Ok,menyetek itt van Harry kulcsa a lakásához és a kocsijához ja és a háza  az Oxford Street melletti utcában van a 50-és házban lakik a 9/52-ben lakik-mondta
-Oké és az erő legyen veled-mondtam és elindultam a részeg pasimmal  az autója felé,az autó utón végig össze vissza beszélt,elkezdtem behúzni a liftbe majd felmentünk és betuszkoltam a hálójába és elkezdte csókolgatni  a nyakamat
-Harold menj zuhanyozni-mondtam
-Megyek de előbb csókolj meg-megtettem amit kért és elindult a fürdőbe addig írtam apának egy sms-et hogy ne várjon Harry-nél alszom és nem ittam csak egy pezsgőt
Mikor végeztem ezzel Harry kijött a fürdőből
-Itt alszol kicsim?-kérdezte már szinte józanul
-Ha szeretnéd-mondtam
-Ezt igennek veszem-oda lépett a szekrényhez és elővette a Ramones-es pólóját és odaadta a pólót.
Elmentem fürödni,mikor kész lettem lemostam a sminkemet és
felvetem a pólót és a pót bugyit amit beraktam és kimentem,Harry már aludt így befeküdtem mellé aludni

Reggel

Harry még alszik szóval megpróbáltam hang nélkül felkelni ami sikerült is. Főztem kávét és kikészítettem egy Aspirnt Harry-nek,megnéztem a postát és benne volt a mai újság ahol mi voltunk a címlapon:



Harry Styles és barátnője Emma Sparks együtt mentek Harry bandatársának Zayn Malik-nak a születésnapi bulijára


 A fiatalok nem csak együtt mentek de út közben csókoloztak is párszor,délelőtt pedig együtt adtak autogramot a rajongóiknak majd együtt távoztak csak úgy mint a buliról itt egy kép is róluk:




Mi sok boldogságot kívánunk a fiataloknak

Éreztem hogy egy kéz háturól átölel








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése