2013. július 20., szombat

15.-fejezet-Brit Awards és a szakítás

Sziasztok nem szoktam mondani de ha azt szeretnétek hogy folytassam a blogot akkor lécci komizzatok.
AnettDx

Ha a mai napra gondolok az egyik szemem sír a másik nevet-Horváth Kinga

1 hét múlva

Ebben az egy hétben,leginkább próbára jártunk és sikerült az is amit nem hittem volna megtanultam magassarkúban táncolni megismertük a táncosokat én és Kinga  Kittit bírjuk  a legjobban,Rose pedig az egyik srácot még pedig  Zack-et és ez viszonozót is,rólam és Harry-ről pedig egyre több cikk lát nap világot ezeknek kb.90% azt álítja hogy a kapcsolatunk nem is igazi na ez nagyon fájt mikor elolvastam de Harry megvigasztalt,Kinga pedig elég sokat találkozik Justin-nal és háát Louis féltékeny nem is kicsit de ezt próbálja titkolni és elég jól csinálja mivel én is csak Harry-től tudom,Niall és én pedig újra sokat vagyunk együtt pl.tegnap elmentünk a Nando's-ba és háttt annyit ettünk hogy féltem nem férek majd be az ajtón otthon,és ami talán a legjobb volt leforgattuk az első klipünket. Most éppen a  körmösnél már csak az én körmömet csinálják és itt kész is vagyunk
-Várrom már a ma estét-mondta Kinga
-Én is kíváncsi leszek mit mondanak majd a dalunkra-mondta Rose
-Kész is vagytok-mondta a körmös
-Akkor mi  megyünk is-mondta Tori fizetett és már mentünk is tovább  a sminkeshez
kocsival 10 perc alatt ott is voltunk
-Jó Napot Thorton néven jelentkeztem be-mondta a menedzserünk
-Igen,látom akinek a smink lesz kérem foglaljon helyet-mondta a sminkes
A lányokkal elfoglaltuk  a helyünket és kezdöthetett is a munka jött még két nő és el is keztek dolgozni a sminkünk víz aló lett és győnyőrü  nekem vadabb sminet csináltak míg Kingának natúrt Rose-nak pedig elegánsat  mivel  a sminkes és a fodrászat egy helyen volt a hajunkat is megcsinálták nekem csak göndörítetek rajta míg a két banda társamnak összekötötték,és már csal Eleanor-hoz kellet menni és kész is voltunk,nekem pedig csipogott a telefonom
feladó:Hazza

Mikor értek ide?Mi már itt vagyunk  az arénában.
Szeretlek

Na igen van két nyamvadt óránk és mindig oda írja hogy szeretlek amit imádok
válaszoltam is neki:
Most megyünk El-hez
Szeretlek

Ja és én is mindig megírom neki ez így van rendjén,pont oda értünk Eleanor-hoz ő és Roni segítettek felvenni a ruhákat és elindultunk a helyszínre,15 perc alatt ott voltunk  a helyszínen kiszálltunk az autóból és egyből megtámadtak minket   a fotósok oda sétáltunk  a vörös szőnyeghez és végig mentünk rajta néha megálltunk hogy letudjanak minket fotózni mikor beértünk az arénába minket azonnal a a backstage-be küldtek mert mi következünk az első díj átadása után,elindultunk az öltözőnk felé
-Én már nagyon izgulok-mondta Rose
-Ja, én is biztos király lesz-mondta Kinga
-Én inkább a bulit várom-mondtam
-Louis meg a fa viccei-mondta Rose
-Harry volt a legrosszabb-mondtam
-Lányok ti jöttök-mondta Tori
Elindultunk a színpad felé életem nem voltam még ennyire ideges a fiúk hangját hallottam szóval biztos ők nyertek,ami még fontos volt hogy apának tetsszen ők otthon tévéből nézik az eseményeket
-most pedig egy új banda mutatkozik be a Little Dream az első számukkal a Swagger Jagger-el itt a Brit Awardson-Konferált fel minket a műsor vezető,beáltunk a helyünkre és Kinga elkezdet énekelni majd én jöttem Beck oda jött hozzám és csináltuk amitt kell,Rose elkezte a refrént és így tovább majd a végén elkezdtem táncolni és vége lett,az emberek állva tapsoltak ránéztem a lányokra ahogy láttam Kinga és rose is sír na akkor nekem kell majd beszélnem
-Lányok fantasztikusak voltatok,egy kérdésem lenne ki írta a dalt?-kérdezte
-Emma-mondta Kinga
-Emma én csak dícsérni tudlak nagyon jó szám lett,remélem jövőre ti is jelöltek lesztek-mondta és ezzel mi le is mentünk a színpadról vissza mentünk az öltözöbe vissza öltöztünk majd kimentünk és leültünk a fiúk mellé az estén még remek előadásokat hallottunk és sok díj került valakihez. A díjátadó után elmentünk az after partira
-Liam most is vigyázzunk majd a srácokra?-kérdeztem
-Ja a múlt kori felállás?
-Most csapodjon be Anna és Ricsi bár Anna nem iszik-mondtam
-Ok szerintem Anna segítsen neked én elbírok velük-mondta
-Ok
Elindultam táncolni Harry-vel néha csóloloztunk is amit Taylorka nem nézett valami jó szemmel biztos most esett le neki hogy miattam szakított vele Harry mikor megölelt Kinga már megint Justin-al  beszélgetett majd ránéztem Louis-ra aki meg majdnem sírt
-Harry oda megyek Louis-hoz-mondtam
-Menny én is mindjárt oda megyek csak viszek valamit inni-mondta és elindultunk mind a ketten egy másik irányba
-Szia Louis-köszöntöttem
-Szia-mondta kedvetlenül
-Lou még szeret téged-mondtam és leültem mellé
-Ha szeretne akkor nem ezzel a Bieber gyerekkel töltötte volna az egész hetet mikor volt szabad perce azt vele töltötte nem velem és Em régen minden héten minimum egyszer elmentünk vacsizni de ezen a héten Justin-al ment és Emma ez már nagyon fáj-mondta
Csipogott a telefonom
feladó:Eleanor
Itt vagyok de nem akarnak beengedni ki jössz értem?

válaszoltam neki:

Mindjárt ott vagyok

-Lou nekem ki kell mennem Eleanor ért Harry mindjárt itt van-mondtam és elindultam
A biztonsági őrnek elmondtam hogy ki ő és hogy velem van majd elindultunk be Harry már ott volt Louis mellet és a barátom ivott míg Lou hozzá sem nyúlt
-Sziasztok!-köszönt El
-Gyere ülj le-mondtam
Már vagy 2 órája beszélgettünk így négyen és még mind a négyen józanok vagyunk de amint láttam Liam-nek már nincs ilyen könnyű dolga
-Én és Emma megyünk táncolni-mondta Harry
Elindultunk táncolni
-Harry miért jöttünk táncolni?kérdeztem
-Louis-nak tetszik Eleanor
-ÓÓÓ-mondtam és akkor kiszúrtam a Union J-t
-Mindjárt jövök-mondtam és elindultam hozzájuk
-Sziasztok srácok-köszöntem nekik
A srácokkal beszélgettem majd Harry is oda jött és így beszélgettünk én


Kinga szemszöge

Justin nagyon jó fej de csak barát semmi más mert nekem ott van Louis igaz már régóta nem voltunk együtt, és most Eleanor-al beszélget és folyton röhögnek de mi ez csak nem?
-bocs Justin de most mennem kell-köszöntem el és elindultam Louis felé
-Lou én  megyek te  maradsz?-kérdeztem
-Megyek egy perc-elindultunk Louis-hoz mert mostanában ott csövezek nála
Az autóban nem szóltunk egymáshoz ez egy fajta vihar előtti csend volt,mikor oda értünk együnk se ült le majd Louis szólalt meg elsőként
-Szeretsz még?
-Igen Louis nagyon szertlek-mondtam
-Akkor mért vagy folyton Bieber?-kérdezte
-Magam se tudom
-Szereted?
-Nem
-Hazudsz-mondta-úgy néztél rám is
-Nem hazudtam de már te sem szeretsz engem-mondtam
-Ez nem igaz
-De akkor mért flörtöltél El-el?-kérdeztem
-Mert ő jobb mint te ő sose csalná meg a barátját-emelte fel a hangját
-Tényleg Tomlinson akkor legyen ő a barátnőd,de én nem csaltalak meg még gondolatba sem,és még mindig szeretlek-mondtam és adtam neki egy búcsú csókót majd ő is nekem
-Akkor vége-mondta
-Vége
-Azt tudnod kell hogy az a lány a kiről  a Little Things-ben éneklek az örökre te leszel nekem-mondtam
-Csak  a jóra emlékezzünk-mondtam és elmentem és éreztem hogy folynak a könnyeim elindultam haza sétálva,mikor haza értem megfürödtem és írtam egy üzenetet Emmának

S.O.S!!!!

Ebből tudni fogja mi a baj ezt írtam neki mikor szakítottunk Ricsivel, kimentem a konyhába és kerestem egy teli nutellát és bersktam a szerelmünk lapjai című filmet és zabáltam és vártam Emmát

Louis szemszöge

Vége.Kinga elment kellet nekem azt mondanom amit hülye vagy Tomlinson nagyon hülye ő volt a legkülönlegesebb lány akivel valaha találkoztam igazam volt mikor azt mondtam hogy a magyarlányok a legszebbek mert ő volt a legszebb lány akit valaha láttam mivel megkaptam a lányok lemezének  egy példányát ezért elinditottam rajta a warriort és álomba sírtam magamat

Emma szemszöge

Éppen Kingához tartok az sms-e miatt biztos nagy gáz van ha ezt írta bemnetem még egy ejjél nappaliba és vettem neki nutellát,elindultam fel a lakásához mikor becsöngettem és ajtót nyitott a szemei ki voltak sírva megöleltem kértem tőle pizsomát és kértem hogy meséljen csak mondta és mondta szakítottak Lou-val végül az ölemben álomba sírtra magát én pedig írni keztem egy szerelmes számot nem a bandának szántam inkább Demi Lovato hangához ilene a szám címe  Made in USA lett egy szép szerelmes szám és még egy papírt vettem magamhoz a dal arról szól hogy nem kellesz de ezt se a bandának írtam a Really Dont Care lett írtam egy üzenetet Harry-nek

Szakítottak
Jó Éjszakát!Szeretlek!

És elaludtam                                                                                                                                                
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

2 megjegyzés:

  1. kész a kritikád:)
    http://critismjustforyou.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Kész a kritikád:))
    http://criticsanddesignrandr.blogspot.hu/2013/07/24kritika-emmas-life.html
    By:Roniee:3

    VálaszTörlés