2013. július 24., szerda

16.fejezet-Vásárlás



-Hogy szerethetem még mindig?Azok után amiket mondott-Horváth Kinga



Reggel Kinga sírására keltem fel
-Kinga,mi a baj?-kérdeztem legjobb barátnőmtől aki már most kisírta a szemét
-Szeretem,hogy fogok nélküle élni és a nutella is elfogyót-mondta és elkezdet sírni
-Kingus idővel jobb lesz és áthívom Rose-t ő majd hozz nutellát is-mondtam a síró barátnőmnek elkezdtem vigasztalni és közben írtam Ro-nak egy üzenetet hogy jöjjön és ne felejtsen el vásárolni. Utána elkezdtem vigasztalni olyanokat mondtam neki hogy majd jön egy másik fiú aki imádni foglya őt és Louis most biztos sír mert elvesztette a világ legszebb lányát. Mikor Rose is ide ért Kinga elkezdte zabálni a nutellát és elkezdtük kibeszélni Louis-t aminek a vége az lett hogy elsírta magát. Délután én és Rose is elmentünk haza néhány ruháért mivel nem kocsival voltam ezért metróznom kellet és mivel néhányszor megállítottak a 30 perces útból lett 1 órás
Mikor vissza értünk Kinga elkezdte nézni az egyik kedvenc filmjét a Horrora akadvát és még mindig nutellát evett ha így folytatja elfog hízni na akkor meg nem kell majd senkinek
-Kinga elég a nutellából-mondta Rose és elvette tőle Kinga pedig bevágta a durcit mint egy 5 éves
-Akkor most mit csináljak?-kérdezte magától és hátra vetődött a kanapén
-Mondjuk gyere el velem ajándékot venni Hary-nek-mondtam neki és oda feküdtem mellé a kanapéra
-Mikor megyünk?-kérdezte
-Amint felöltöztél és megfürödtél-mondtam neki
-Akkor megyek-mondta és felállt a kanapéról először a szobájába majd a fürdőbe ment
A táskámban megszólalt Conor Maynard-tól a Vegas girl
Mikor elolvastam ki hív azonnal elmosolyodtam
-szia Harry-köszöntem a szerelmemnek
-Szia kicsim,hogy van Kinga?-kérdezte és a hangjában hallani lehetett hogy aggódik
-Nem valami fényesen,Louis hogy van?-kérdeztem most én tőle és közben kimentem a konyhába Rose-hoz
-Egész nap az Over Again hallgatja és sír  ja és répát eszik-mondta
-Szegénykém,és répát?-nevetem fel
-Ja Niall most ment el neki még répáért,most mennem Louis kiabál hogy menyek szia és szeretlek-mondta
-Szia és szeretlek-köszöntem el és beraktam a telefont a zsebembe
-Szép dolog a szerelem-mondta Rose mosolyogva
-Kinga is az-mondtam és felültem a pultra
-De ő már nem lesz az sokáig-mondta
-Mit csinálunk ma vele?-kérdeztem
-Vidd el vásárolni-mondta barátnőm aki már benézet   a hűtőbe
-Jó ötlet ma úgy is mennék tetoválást csináltatni és vásárolni-mondtam és leszálltam a pultról
-Kész vagyok-mondta Kinga és már nem is látszott rajta hogy sírt és ezt vette fel:


-Szép vagy-dicsérte meg Rose-amíg ti vásároltok én addig én elmegyek valami kaját venni
-Ok,gyere Kinga menyünk-mondtam és elkezdtem kifelé húzni az említett személyt 
-Hová megyünk?-kérdezte már az autómban ülve 
-A plazába az utazási irodába 
-Hová mentek?-kérdezte 
-Először Budapestre 2 napra majd a Fidzsi szigetekre 
-És miből?-kérdezte barátnőm 
-Ma reggel kaptunk fizetést-mondtam miközben beálltam a plaza parkolójába 
-Akkor már értem miért üzent nekem a bankom-mondta miközben kiszállt az autóból
-Na gyere vásároljunk-mondtam 
-Gondolkozom rajta hogy én is elutazom-mondta barátnőm miközben bementünk a plazába 
-Hová akarsz menni?-kérdeztem
-Hát Miami-ba-mondta őszintén
-Mikor?
-Ma én is nézek utat és a legelsővel-mondta és pont beléptünk az utazási irodába 
Kinga már ment volna a nőhöz de mivel a másik asztalnál egy pasi ült aki nem mellesleg elég jóképű volt megfogtam a kezét és leültetem oda én pedig mentem a nőhöz 
-Jó Napot-köszönt miután leültem vele szembe a székre
-Jó Napot-Köszöntem én is 
-Egy utazást szeretnék Budapestre onnan pedig a Fidzsi szigetekre-mondtam ki egy szuszra a kívánságomat
-Igen értem Budapesten hány napot szeretne tölteni?
-2 napot és két főre lesz
-Budapest két nap-írta be a képbe-szállás?
-Én a Hiltonra gondoltam-mondtam 
-Egy pillanat-mondta és elkezdet keresni a gépen-megvan egész februárban van hely
-Akkor február 5-ére szeretnék foglalni foglalni
-Máris írom-mondta és valamit írt a képen
-Nos az utazás Fidzsire az ugy lenne hogy repülés Ausztráliába azon belül Sydney-be majd onnan hajóval Fidzsi-re és pont indul Február 8-án egy csoport de egy éjszakát Sydney-ben kell tölteni-mondta a hölgy 
-Megfelel-mondtam és már kerestem a személyimet a foglalás miatt
-Foglalhatom  a helyeket?-kérdezte 
-Persze
-Milyen néven legyenek  a foglalások és az utazó személyek nevét kérném és persze a két személyit
-A foglalások Emma Sparks néven legyenek és az utazó személyek pedig Emma Sparks és Harry Styles-mondtam és odadtam a két személyit,hogy honnan van meg Hazz személyije?Hát mikor nála voltam elvittem 
de majd holnap  megkapja 
-Akkor egy telefon számot is kaphatok?
-Persze-elkezdtem írni a telefon számomat és a szemem sarkából  láttam hogy Kinga feláll a helyéről 
-Köszönöm,akkor még keresem majd a jegyek miatt
-Rendben és köszönöm a segítségét-mondtam miközben felálltam a helyemről
Ezután Kingával elmentünk a H&M-be ott vett  magának egy ruhát és két bikinit
én semmit aztán a New Yorker-be ott a félboltott megvettük végül egy cípőbolta mentünk én egy vans cípőt vettem Kingus egy converset és egy vans-et vett,legalább vásárlásba folytotta a bánatát
-Te Emma hol csináltattad a tetoválásaidat?-kérdezte barátnőm már az autóban 
-Az Oxford Street-en miért?-kérdeztem tőle kíváncsiságból
-Ne viggyél haza-mondta 
-Megfogod bánni-mondtam neki komolyan
-Nem baj,csak menyünk-mondta határozottan
-Te tudod-mondtam és beindítottam az autót

-Szisztok-köszönt Paul a tetováló 
-Szia-köszöntem-tetoválás lesz
-Emma akkor te ahhoz a sráchoz mész-mondta én pedig elindultam a szőke látszólag  alig tetovált sráchoz
-Szia Jace-mutatkozott be és közben mutatta hogy üljek le a székre-te pedig Emma Sparks vagy igaz?
-Igen,honnan tudtad?-kérdeztem és utána leültem
-Szeretem a Swagger Jagger-t holnap megyek albumot venni-mondta-mit szeretnél magadra varratni?
-A bal kezemre ide-mutattam a pontra-egy you are my sunshine,my only sunshin ezt íratni
-Oké
A tetoválás egy óra alatt kész is lett ahogy Kinga 10 perccel előbb végzett mint kiderült ő a nyakára egy Forever Young felíratott csináltat ott.Otthon megmutattuk a szerzeményeinket Rose-nak aztán csináltunk popcorn-t és elkeztük nézni a Batman trilógiát a második filmnél csörgött a telefonom,mikor megnéztem kihív kimentem a nappaliból
-Szia Louis-köszöntem neki
-Szia Emma-köszönt kedvesen még is hallottam a hangján hogy sírt-mit csináltok?
-Batman-t nézünk-mondtam neki
-Értem,Kinga hogy van?
-Louis még szeret téged te meg hogy mond hattál neki ilyet-mondtam neki és leültem egy székre 
-Ne hogy te is ezzel szekálj Harry egész nap ezt mondta
-Na látod Louis ha nem mondod neki ezt akkor ma is együtt lenétek igaza volt Harry-nek-mondtam neki dühösen
-Nem ezért hívtalak hogy ezt hallgasam hanem azért hogy mit csináltatok ti egy tetováló szalonban,-kérdezte 
-Amitt ott szoktak-mondtam neki bunkón
-Mért vagy velem ilyen?-kérdezte szomorú hangon már képzeltem el ahogy kiskutya pofit vág
-Mert össze törted a legjobb barátnőm szívét-mondtam neki őszintén de csipogott egyet a telóm-mindjárt lemerülök úgy 
-De ő is az enyémet-mondta 
-Tudom,de míg ő az igazat mondta te azt mondtad Eleanor-ral járnál 
-Igaz hibáztam nem is kicsit-mondta 
-Emma!-kiabált Kinga a szobából
-Most le kell tennem,jó 8 Tomlinson-köszöntem el és azzonal ki is nyomtam
-Igen?-kérdeztem Kingától
-Gyere ide párnának
-Megyek-leültem mellé ő pedig ráhajtotta a fejét a válamra 
-Tudom hogy vele beszéltél-mondta úgy kb.5 perc csend után-holnap segítesz be pakolni?

-Persze-mondtam neki és elaludt 
Ez lesz ha egyszer talán Harry és én is szakítunk?Remélem nem fogunk szakítani.Kinga csak egyszer  vigasztalt szerelem miatt még a gimiben én viszont másodjára furcsa ez a világ ilyen szempontból hármunk közül Rose a legszerencsésebb.Ezekkel a gondolatokkal aludtam el



Emma Tetoválása és a vásárolt ruhák






Kinga tetoválása és vásárolt ruhái:
















1 megjegyzés: