2013. július 29., hétfő

17.fejezet-Harry születésnapja

Sziasztok!
Köszönöm az első feliratkozást!
Az egyik barátnőmmel elkezdtünk egy blogot könyv ajánlásokat írunk,remélem tetszeni fog.

-Ez egy nagyon jó éjszaka lett-Harry Styles



1 hét múlva

Kinga elment Miamiba pihenni egy kicsit,Louis csak bulizni ment el egyszer és randizni Eleanor-ral,ha ezt Kinga megtudja El munka nélküle lesz az egyszer  biztos,Liam-mel sikerült megszerveznünk Harry buliját igaz Kinga hiányozni fog a buliról de Harry nem haragszik rá,a barátságom Louis-al már nem a legjobb főleg azóta a beszélgetés óta.Most Niall és Roni-val ülők a Starbucksban a két Devin-re várva
-Kingáról tudsz valamit?-kérdezte Niall miközben átkarólta a barátnőjét
-Nem,sajnos nem,megnézem a twitterjét-mondta és beléptem a telefonon
Végig pörgettem a twetteket amíg találtam egyet Kingától

Miami csodálatos!Szakítás után ajánlatos idejönni!Csak @emma_sparks és@rose-devine nagyoon hiányzik!!!:( és Boldog Születésnapot @harry_styles
és csatolt hozzá egy képet is:

Írtam neki a képhez:@kinga_horvath te is nagyon hiányzol nekünk várunk vissza,csak nem dal szerző lett valaki?:)

Az üzenetet magyarul írtam,és azt a sapkát még tőlem kapta a 16-ik születésnapjára 
-Sziasztok-köszönt josh,én felálltam megölelni így tett Niall is
-Szia Josh Devine-mutatkozott be Roni-nak
-Veronika Howe de csak Roni-mutatkozott be ő is 
-Josh hol van a húgod?-kérdeztem mikor leült már mindenki
-Ott jön-mutatott a bejárat felé és tényleg most lépet be a kávézóba oda jött hozzánk őt is üdvözöltük mint Josh-t
-Mi van Kingával valamit nagyon írtál mielőtt jött Josh-mondta Niall
-Miami-ban van de azt mind tudjátok azt írta én és Ro is nagyon hiányzunk neki meg boldog születésnapot kívánt Hazz-nak-soroltam  majd ittam a kávémból
-Louis-t ugye nem említetted neki a kommentban?-kérdezte aggódva Rose
-Nem vagyok hülye Rose-mondtam a banda társamnak
-Szerintem Eleanor munka nélküli lesz-mondta Josh 
-Látod Josh ez biztos-mondta Niall-mit eszünk én éhen hallok 
-Drága Ír manóm te mikor nem vagy az?-kérdeztem kíváncsian
-Tudod drága magyar barátom én mindig éhes vagyok-mondta és ezen mindenki elkezdet röhögni 
-Ez nem vicces-szomorodott el Niall
-De az-mondta Roni és adott egy puszit Niall-nek-hozok neki egy sütit
-Tori is jön ma a bulira?-kérdezte Rose
-Mi Leeyum-mal meghívtuk őt is-válaszoltam neki de ekkor  sms-em jött 


Feladó:Kinga
Szia!! Nem érdekel ki csinálta a képet?

Valaszoltam neki
 De érdekel

Kinga:Justin 
Én:randiztatok már?
Kinga-nem még nem de már megcsókolt
Én:Omg
Kinga:na én most megyek aludni 


-Mi történt?-kérdezte rose
-semmi-mondtam neki
-Úgy is megtudom-mondta 
-Azt kétlem,mert magyarul beszélgetünk
-Menyetek a tudod hova-mondta  szidásnak 
-Ó Rose,szívás lesz ez még neked-mondtam neki nevetve 
Megszólalt a Vegas Girl,mikor megnéztem kihív kicsit meglepődtem
-Szia Louis-köszöntem neki
-Szia,mit írtál neki?-kérdezte dühösen
-Nem rólad nyugi
-Kösszi -mondta már nyugodt hangon-Bocs mindenért amit mondtam neked 
-Lou semmi baj megbocsátok ,és hol vagy most?-kérdeztem tőle és már vettem is a kabátomat 
-Otthon
-5 perc és ott vagyok-mondtam és kinyomtam 
-Srácok bocsi de én most megyek Louis-hoz valamit mondanom kell  neki-Sziasztok!Este találkozunk
Az autómmal elindultam Louis-hoz útközben a rádiót hallgattam és a Swagger Jagger ment benne és elmondták hogy már megjelent az első lemezünk és aki tudja a szám címét egy dedikált lemezt kap de mi nem is dedikáltunk egy lemezt se tegnap lett volna a dedikálás de mivel Kinga nincs itt ezért át rakták február 28-ára mert addigra már mi is itthon vagyunk Harry-vel,a fiúk háza előtt pont találtam helyet.
Az ajtót Eleanor nyitóta ki
-El,szia-köszöntem neki nem túl lelgesen 
-Emma,jó hogy látlak-köszöntöt túl lelegesen ez akar valamit
-Louis?-kérdeztem már bent a házban miközben a cipőmet vettem le
-Nappaliban-mondta-én felmegyek hogy tudjatok dumálni-ezzel elindult
A nappaliban tényleg ott ült a kanapén és a tévét nézte 
-Szia-köszöntem és leültem mellé 
-Emma-köszönt ő is 
-Te meg Eleanor?-kérdeztem tőle félve 
-Nem,nem járunk csak átjött 
-Értem,csak azt akarom mondani,hogy te meg El összeilletek és szerintem vidd el őt a londoni divat hétre a jövő héten kezdődik és melyik lány nem menne el oda?-adtam neki tanácsot a legjobb barátom kárára
-De Kinga mit fog mondani,Emma egy hete szakítottunk-mondta Loui 
-És Louis Kinga szerintem max.két múlva jön haza addig meg nem mondjátok el senkinek én meg nem szólok róla senkinek-mondtam el neki a tervet 
-Megteszed értem?-kérdezte 
-Igen,meg de cserébe eljössz velem a Conor Maynard koncerte-mondtam neki ördögi mosollyal az arcomon 
-Legyen-mondta és megölelt 
-Louis én most megyek,szia-köszöntem el tőle majd felvettem a cipőmet és a kabátomat  
-Szia El-kiabáltam fel neki is majd Louis kiengeded és elindultam haza az autóban azon gondolkoztam mit vegyek fel a bulira de nem jutottam semmire. Az autómmal beálltam a garázsba mert ma már nem lesz rá szükségem.
-Megjöttem-mondtam köszönés képen 
-Nappaliban vagyunk-kiabálta vissza apa 
Oda mentem a nappaliban a adtam egy puszit apának majd Sarah-nak és végül Mike-nak akit felvettem és úgy leültem én is a kanapéra 
-Mit nézünk?-kérdeztem 
-Sztár hírek-mondta apa és el
Volt szó Harry születésnapjáról,valmi filmről és na erre felkaptam a fejem 

Kinga Horváth Little Dream énekesnője szakított barátjával?

Nos ezt miből gondoljuk?Az énekesnő egy képet ossztot meg rajongóival amihez azt írta röviden hogy Miami-ban van és ezt szakításra ajánlja meg persze hiányoznak neki a bandatársai. Igaz eddig csak azt tudtuk hogy kapcsolatban van de azt nem hogy kivel de ez már lényegtelen.
Szóval srácok szabad a baja.Ennyi volt mára

-Louis meg ő szakítottak?-kérdezte Sarah
-Sajnos,igen-mondtam-mennyi az idő?
-5 óra-mondta apa 
-Akkor én megyek készülődni -Mike-ot oda adtam az anyának én pedig elindultam 
Elmentem készülődni elöszőr megfürödtem aztán kifestettem a körmömet pirosra és elindultam öltözni hosszas keresgélés után a választásom egy brit mintás pólóra éljen a haza szeretett egy krém színű gatyát és cipőnek pedig egy piros balerina cipőt.Magamra kaptam a farmer dzsekimet elraktam holnapra ruhát egy pizsit  és vártam Liam-et és Niall-et .Dudáltak kinéztem az ablakon és ők jöttek.Elköszöntem Apáéktől és mondtam hogy ma Hazzánál alszom majd elindultam.Köszöntem a srácoknak és beszálltam hátra Liam mellé,mivel ezt mondjuk én sem tudtam ott volt Roni is. Az út alatt énekeltünk és mit énekeltünk?Vajon mit?One Direction-t  persze a srácok a saját részüget én  Zayn-ét és Louis-ét Roni pedig hallgata a koncertünket.
-Itt vagyunk-mondta Niall
Kiszálltunk  az autóból majd elindultunk a  szórakozó hely felé,bent isten igazából nem volt semmi a tortát is mihoztuk csináltunk egy büfé asztalt is megpersze a mixer is ott volt már
-Sziasztok!-köszönt a Louis és Elenor meg persze a Zerrie 
-Emma-ugrott Perrie a nyakamba 
-Szia Pezz

2 óra múlva 
A vendégek már megérkeztek Harry pedig öt perce érkezett meg,de még mindig nem jutott ide hozzám 
-Emma,kicsim szia!-köszöntött azon a mélyhangján
-Szia Hazza,Boldog Születésnapot!-köszöntöttem fel és megcsókoltam majd ő csókolt meg  és így tovább 
-Szerintem később folytassuk-mondtam neki 
-Ezt hogy érted?-kérdezte  és össze húzta a szemöldökét 
-Tudod te azt-mondtam neki 
Erre pedig perverzen mosolygott 
-Harry-jött oda Louis 
-Én megyek-mondtam nekik és elindultam a bárpult felé
-Egy pezsgőt-mondtam a mixer-nek 
-Te vagy Harry barátnője?-kérdezte egy szőke hajú srác
-Igen az vagyok és te ki vagy?-kérdeztem tőle
-Luke Hemmings a 5 Seconds of Summer-ben gitározok mi leszünk a fiúk előzenekarja-mondta 
-Az király-mondta
Beleittam a kért italomban és elindultam vissza Harry-hez
Harry már egyedül volt a tömegben így megcsókoltam csókunk egyre hevesebb lett 
-Menyünk haza-mondta bele a csókunkba 
-De Harry ez a te bulid-mondtam neki 
-Te fontosabb vagy-mondta és húzott maga után elmentünk szólni Liam-nek hogy elmentünk elindultunk Harry Range Rovere felé haza felé nem beszélgetünk most nem a srácokhoz mentünk hanem a saját házába mentünk.Az ajtót Harry gyorsan kinyitotta mikor bementünk bezárta az ajtót és neki nyomot a falnak én a lábamat körbe fontam a derekán és így mentünk el az ágyig.
Ez volt az életem legjobb éjszakája és szerintem nem kell elmondanom mi történt az éjszaka.






1 megjegyzés: