2013. augusztus 7., szerda

18.fejezet-Egy nap az Elounor-ral

Sziasztok,szeretném megköszönni azt hogy 1671-en néztétekl meg a blogomat tudom hogy kevés de nekem igen is nagyon sok
AnettDX

Asszem ma lett egy új barátom-Eleanor Calder

Reggel arra ébredtem hogy valaki simogatja az arcomat kinyitottam a szememet és Harry-vel találtam szembe magamat
-Szia-köszöntem neki 
-Szia-köszönt ő is majd megcsókolt 
-Éhes vagyok-mondtam bele a csókunkba 
-Akkor csinálok valamit-mondta 
-Addig én megfürdök-mondtam neki és elindultam a fürdő felé de megfogta a csuklómat 
-Nagyon jó volt az éjszaka-mondta 
-Nekem is nagyon tetszett-mondtam és ezzel elindultam a fürdő felé 
Levetkőztem és beálltam a zuhany alá megmostam a hajamat és kész is voltam magamra tekertem a törölközőmet  és kimentem  a szobámba felöltöztem egy bő fazonú pólót vettem fel egy farmer Nadrággal plusz egy fehér convers-el elraktam a napszemüvegemet is a táskámba és elindultam ki Harry-hez
-Mi készül?-k neki és átöleltem hátulról átöleltem
-Rántotta-mondta és adott egy puszit az arcomra
-Az jó-mondtam és megszólalt a Vegas Girl mikor megnéztem ki hív meg sem lepődtem ugyan is ma programunk van
-Szia Louis-köszöntem neki vidáman
-Szia Emma,akkor ma megyünk?-kérdezte
-Ahha-mondtam neki
-Nem lenne baj ha jönne El is?-kérdezte félénken
-Nem nem baj-mondtam leültem az asztalhoz
-Ok,akkor este érded megyek-mondta
-Ok-mondtam és ezzel letettem
Majd felhívtam Eleanor-t
-Szia El-köszöntem neki vidáman
-Emma szia-köszönt ő is vidáman
-Louis mondta hogy te is jössz a koncertre arra gondoltam elmehetnénk vásárolni-mondtam neki vidáman
-Én benne vagy 2 óra múlva a plázánál?-kérdezte
-Oké,szia-ezzel kinyomtam
Harry pont tálalta azt ételt
-Kivel beszéltél?-kérdezte
-Elenor-ral és Lou-val-mondtam neki
-Értem

2 óra múlva

Harry elhozott a plázához aminek nagyon örültem legalább nem kellet gyalogolnom.Most Eleanor-ral vagyok a H&M-ben és ruhákat válogatunk
-Em,ez pont a te stílusod-mondta és mutatott egy ruhát j
-Tényleg ez nagyon tetszik-mondtam neki
-Itt van hozzá egy Nadrág is,adta azt is a kezembe
Ő is választotott magának és elindultunk fizetni,ezután elmentünk cipőt venni de azt csak nekem vettünk
-Emma-állíott meg egy kb.16 éves lány
-Igen?-kérdeztem
-Kaphatnék autogrammot?-kérdezte félve
-Persze-mondtam neki
-Köszönöm-mondta és elment
-Aranyos voltál-mondta El
-Ez a dolgom-mondtam neki
-Igen hallotam már Louis-tól is ezt a mondatott
Mivel ott volt mellettünk egy fodrász gondoltam be megyek
-Jó Napot azt szeretném kérdezni elég nagy e már a hajam a póthajhoz?
-Igen elég nagy jöjjön velem
El is oda jött nézni csak a póthajat tették be semmi mást nem csináltam a végén fizetem Eleanor megdicsérte
a hajamat és  hívtunk taxi-t és elindultunk hozzám senki nem volt itthon apa azt írta vásárolnak
Ilyen lett Emma haja 
-Mennyi az idő?-kérdeztem
-5 óra-válaszolta El
-Szerintem akkor készüljünk
-ok-mondta
-El-mondtam neki-csinálok rólad egy képet
-Ok-mondta és beállt
Először El fürdött meg aztán én mikor készletem felöltöztem majd El kisminkelt és ki festette a körmeimet
ő pedig felkötötte a haját és kisminkelte magát 
, mikor jött  Louis lementünk én bezártam a házat és indultunk.Louis pont talált parkolót így betudtunk állni és mivel V.I.P jegyünk volt nem kellet sorban állnunk elfoglaltuk  a helyünket és kezdödhetet is a koncert 

A koncert végén 
Eleanor ruhája 

Most lett vége a




Emma ruhája



koncertnek és fantörpikus volt sőt Conor nagyon jól nyomta nekem természetesen  a Vegas Girl tetszett a legjobban és még Louis is élvezte most fogunk találkozni Conor-ral amitt már nagyon várok 
és belépet 
-Sziasztok-köszönt nekünk
-Szia én Emma vagyok ő Louis másik oldalamon pedig Eleanor, én egy képet és egy autogramot szeretnék
Megcsináltuk amit kértem és elindultunk hozzám mert haza vittek az autóban végig a koncert-ről volt szó amit a többiek is élveztek  elköszöntem a barátaimtől és bementem mint kiderült már mindenki aludt.Felmentem a szobámba és megnéztem a twittert Kinga pedig megint írt és tett ki képet is

Na kinek a kalapja?Ismerős @emma_sparks?Muhahahha 


Válaszoltam neki:Ezt a kalapot kerestem @kinga_horvath te kis te!Hiányzol!!
Erre pedig érkezett válasz:Te is nekem @emma_sparks!!

Ezután pedig kiraktam a képet Eleanor-ról ez a kép még az átöltözés elött készült:


A stylistunk:@eleanorjcalder.Ti mit gondoltok róla kinézetre
UI:Jó Nap volt


Ezután láttam hogy írják hogy milyen szép lány és igazuk is volt ezután még rámentem facebookra ahol Ricsi rámírt másolom:
Ricsi:Szia
Én:Szia
Ricsi:milyen London?
Én.Nagyon jó de hiányzik Budapest de szerencsére 5.-én megyünk
-Ricsi.KIvel?És mikor?
Én:Harry-vel és 12:30-kor száll le a gép
Ricsi:Kint leszek,most viszont megyek szia
Én:Szia
Ezután elmentem fürödni felvettem az 1D-s pizsimet és pont sms-em jött egyet találhatok hogy kitől jött
Feladó:Hazza

Beengedsz?
Válasz:perc
Felvettem a kockás mamuszomat és elindultam az ajtóban tényleg ott állt mikor bejött megcsókolt és elindultunk a szobámba
-Mi jött csináltál?
-Gépezetem-mondtam
-Király-mondta
-Itt alszol?-kérdeztem
-Ha lehet
-Persze,Harry mi a baj látom rajtad hogy van valami-mondtam és közelebb mentem hozzá
-Február végén turné-mondta
-Nem baj majd úgy is találkozunk-mondtam neki kicsit vidáman
-Az is igaz,és van valami király a hajad
-Kösszi-mondtam és megcsókoltam
-Gyere aludjunk-mondta bele csókunkba
-Ok-levettem a mamuszomat és befeküdtem az ágyba Harry is lefeküdtem és hozzá bújtam és így aludtunk el


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése