2013. augusztus 8., csütörtök

19.-fejezet Az ajándék

Sziasztok!
Szerintem nem lett valami érdekes ez a rész de a következő izgalmasabb lesz ígérem
AnettDx


Mivel tegnap Harry itt aludt így ara kellten hogy valami csikizi az arcomat és ez nem más volt mint a barátom göndör fürtjei erre pedig elmosolyodtam de kis aranyos.Megpróbáltam úgy kikelni az ágyból hogy ne keltsem fel és ez sikerült lementem a konyhába ahol ott volt már a családom
-Sziasztok-köszöntem nekik
-Szia,Harry-kérdezte apa
-Alszik de honan tudod hogy itt van?-kérdeztem apámtól
-A házunk előtt áll a kocsija és nagyon jó a hajad-mondta apa
-Kösszi-köszöntem meg egy puszival és leültem az egyik bár székre
-Tudod Emma Apáddal szeretnék neked adni valamit-mondta Sarah
-És mi lenne az?-kérdeztem miközben itam a kávémból
-A régi házam-mondta apa én pedig kiköptem a kávét
-Hogy mi?-kérdeztem vissza enyhén magas hangon
-Jól halodad-mondta Sarah kedvesen
-Ezt nem fogathatom el-mondtam nekik
-De elfogadhatót és el is fogadod-mondta apa
-Hát akkor köszönöm-mondtam nekik és megöleltem őket
-Akár már ma költözhetsz Sarah egy hónappal ezelőtt átrendezte neked-mondta
-Akkor megyek pakolni-mondtam nekik-és még egyszer köszönöm
Felszaladtam a szobámba és ráugrottam Harry-re
-Harry segíts pakolni-kértem meg a barátomat mikor már leszártam róla
-Miért csak 2 nap múlva megyünk úgye?
-Igen de ma költözök kaptam egy házat-mondtam vidáman
-Mi??-na erre már felkelt
-Jól hallodat,na segítesz?
-Persze
-Elmegyek felöltözni-mondtam neki
A szekrényemből egy mintás nadrágot vettem ki egy barna felsővel cipőnek kivettem egy bakancsot táskát is váltottam a ruháimmal a kezembe bementem a fürdőbe.

2 órával később már  össze pakolva álltam Harry Range Rovere mellet búcsúzkodtam a családomtól
-Vigyázz magadra-mondta apa
-Apa 19 éves vagyok-mondtam neki és megöleltem
-Jó legyél és hívj ha bármi kell-mondta Sarah
-Úgy lesz és Mike te pedig ne sírj sokat-mondtam az öcsémnek
-Na jól van menj itt vannak a kulcsok-mondta apa és odaadta az említett tárgyakat
Én beültem a saját autómba és Hazz is a sajátjába és elindultunk-Az út alatt rádiót hallgatam amibe Icona Pop I Love It című száma ment és Harry pedig meg állt egy elég nagy ház előtt.

 


Én beálltam a garázsba Harry pedig a ház elé,felmentem és beengedtem őt amíg feljöttem nem is néztemnagyon körül ilyen volt az elő szoba:


-Azta-ennyit bírtam kinyögni
-Tényleg más lett-mondta Harry-Gyere mennyünk beljebb 
Ezután a nappaliba mentünk és már megint leesett az állam:

-ez semmi-mondtam Harry-nek
-Ez sem ilyen volt
Aztán tovább mentünk és elérkeztünk a konyhához az állam már megint leeset 

Innen pedig egyből az étkező nyílt:
-Na már főzhetsz majd nekem-mondta Harry és megpuszilta az arcomat 
-Majd holnap ebédel várlak-mondtam neki mosolyogva ezután felmentünk az emeletre ahol három ajtó volt egyesével végig jártuk az összeset és mint kiderült mind a három hálószoba volt+fürdő itt vannak a szobák a fürövel én a másodikat választottam

Én ezt választottam:





-Lemegyek felhozom a Böröndöket-mondta Harry és megpuszilt és elment én addig gondoltam lemegyek megnézni a kertet a kert a nappaliból nyílt egy egyszerű kert volt virágokkal egészen addig amíg meg nem láttam ezt:

És már megint nem jutottam szóhoz tovább mentem és a másik oldaról(ami nem látszik)nyílt egy kis könyvtár:
Apa biztos mondta Sarah-nak hogy imádok olvasni egyből oda mentem és végig néztem mik vannak ott és az összes kedvencem és olyan könyvek amiket elakartam olyan ott volt 
Gondoltam felhívom őket hogy még egyszer megköszönjem ezt az egészet
-Szia apa-köszöntem neki 
-Em szia
-Köszönöm-mondtam neki
-Örülök hogy tetszik de most mennem kell a fiúk turnéját szervezem 
-Szia és ezzel lettem 
-Emma-kiabált Harry
-Medence-kiabáltam neki vissza és már itt is volt 
-Na mit csináljunk?-kérdezte 
-Film?-kérdeztem vissza 
-Ok,Harry Potter maraton?-kérdezte 
-Jöhet-válaszoltam neki.Elindultunk vissza a  házba én csináltam popcorn-t addig Hazz berakta a Harry Potter-t és elkeztük nézni.

Mégjobban oda bújtam Harry-hez és így aludtam el kb. a 6.-ik filmél Harry karjaiban


2 megjegyzés: