2013. augusztus 11., vasárnap

20.-fejezet-Az első randi

Sziasztok!Most biztos mindenki az szemöldökét ráncolja hogy mi ez hát ez a rész Kinga szemszögéből lesz szóval megnyugodhatok
Anett Dx

-Most annyira boldog vagyok-Justin Bieber

Kinga szemszöge
Már két hete Miamban vagyok  és élvezem talán még itt is fogok élni ki tudja de az biztos hogy csak 1 hét múlva megyek vissza Londonba és ma meglesz az első randim JUSTIN BIEBER-el!!Te jó Isten atya gatya
ha valaki azt mondja nekem 4 hónapja hogy randizni fogok vele asszem az arcába röhögök de ma hát most meg se tudok szólalni ezzekel a gondolatokkal sétáltam a parthoz mivel ott lakok tőle öt perce nem kellet mesze mennem ,mikor már a parton voltam levettem a ruhámat így már csak a fekete fürdőruhámban voltam,elindultam az óceán felé mikor valaki utánam fütyült és honnan tudom hogy utánam mert meg is szólalt
-Cica van gazdád?-jött ezzel a nyomi ezer éves szöveggel oda hozzám
-Ja van és ezer éves a szöveg-mondtam neki flegmán
-A cica bevadult-mondta a haverjainak
-Nem vadultam be csak idegesítesz-mondtam ördögi vigyorral az arcomon
-Na és ki a pasid?-kérdezte és olyan "nyertem fejet"vágót  és ekkor megszólalt a telefonom mikor megnéztem kihív azzonal elmosolyodtam
-Jus,szia-köszöntem neki vidáman
-Kinga,csak azért hívlak hogy ma 4-re érted megyek
-És hová megyünk?-kérdeztem és ránéztem az előbbi srácra aki kíváncsi fejet vágót
-Moziba
-Cool most mennem kell szia Justin-köszöntem el és kinyomtam
-Na most mit szólsz?-mondtam és egy "nyertem"mosolyt villantottam rá
-Akkor majd máskor-mondta és elmenetek a szerencsétlenek
Elindultam az óceán felé

2 órával később
Éppen haza felé tartok és a legújabb számunkat hallgatom ami  az Oath lett igen ebből lesz a kövi klipp.Mikor haza értem megnéztem mennyi az idő és 14:52-őt mutatott így elkezdtem készülődni megfürödtem kifestettem egy a körmömet pirosra és kékre majd elindultam öltözni egy krém színű has pólót vettem fel,egy amerikás sorttal,és egy órával és egy nagyobb fülbevalóval,bepakoltam a táskámba előszedtem az egyik cipőmet majd kivasaltam a hajamat sminkeltem és kész is voltam,egyszer csak csipogott a telefonom
Feladó:Jus

Itt vagyok gyere!<3

Bezártam a házat és elindultam ki.A ház előtt megláttam Justin-t aki tökéletes volt mint mindig
-Gyönyörű vagy-mondta és adott egy puszit az arcomra
-Köszönöm-kinyitotta a kocsi ajtót én pedig beszálltam és elindultunk bekapcsolta  a rádiót ahol pont a Swagger Jagger ment,Justin megpróbált rappelt én pedig énekeltem
-Nagyon jó voltál-mondtam neki és adtam egy puszit az arcára
-Te is ügyes voltál-mondta
-Ja a saját számomat énekelni nagyon nehéz-mondtam neki
Erre pedig mosolygott
-Itt vagyunk-erre megnéztem hol is vagyunk és hol voltunk egy mozi előtt mintha nem tudtam volna.Bementünk nem is vettünk jegyet furcsa, persze a jegy szedő azonnal tudta ki jött így mondta hányas terem és mást nem is mondott.Mikor bementünk a teremben csak mi voltunk
ez gyanús
-Miért csak mi vagyunk itt?
-Mert kibéreltem a termet egész estére-mondta én pedig a nyakába ugrottam-gyere üljünk le
Beültünk a legutolsó sor közepére és elindult a Boszorkányvadászok kicsit  ilyesztő volt de már megszoktam mert annyi horrort nézek fura nem??
A végen mikor van a nagy csata oda bújtam Justin-hoz ő pedig átkarolt.
-Most hová meggyünk-kérdeztem
-Eszünk-mondta és lemutatott a vászon előti részre,én poedig egyből leszaladtam az asztalhoz és akkor elindult a kedvenc számom Justin-tól ami az As long as you love me volt vagy ahogy Emmával hívjuk homlesz(a refrén egy része miatt) miközben énekelt egyre lejjeb jött és a pillangók is felééletek a hasamban  és végül előttem állt meg
-Kinga Horváth egy hete próbáltam elmondani hogy szeretlek de nem tudtam hogy, hogy mondjam meg-mondta és a szeme szerelmesen csillogott
-Én is szeretlek,ilyet mg senkinél sem éreztem-és ez igaz volt Ricsi-t és Louis-t is szeretem de nem így
-Akkor lennél a barátnőm?
Erre pedig megcsókoltam
-Asszem ez igent jelent-mondta Justin és most ő csókolt meg
-Együnk-mondtam neki
A randin nagyon jól éreztem magamat a kaja is finom Justin pedig nagyon vicces és asszem szeretem nagyon szeretem,a vacsi végén Jus csinált rólam egy képet a mit gyanítom kirakót twittere,a randi végén Justin haza vitt és ott is megcsókolt majd haza ment.Mikor beértem  a házba lemostam a sminkemet átöltöztem pizsibe.Az ágyamban magamhoz vettem a laptopomat és felnéztem twittwere sok rajongot vissza követem és a gyanúm is beigazolódott Justin kirakta a képet itt is van:

Az én csodálatos barátnőm @kinga_horvath


Láttam Harry tett fel Emmáról képet:

Készen vagyunk végre a pakolással.Igaz@emma_sparks?

Ezek szerint holnap mennek.Jó nekik!Majd láttam Em is írt:

Na kivel találkoztam ma a stúdióban??És igen@Harry_Styles végre és nem hittem volna hogy ennyi ruhát akarsz vinni 

Na Harry is tipikus pasi legalább ők is boldogok és mint láttam a bestem találkozott Carly Rae  Jepsen-el 
na jó neki.A gépemet elraktam és lefeküdtem de nem tudtam aludni de most csipogott  a telefonom 
Feladó:Jus 
Nem titok aludni 
vissza írtam neki és ez így ment hajnali 3-ig.





3 megjegyzés:

  1. Nagyon joooo! Nagyon tetszett a Kinga szemszög:)

    VálaszTörlés
  2. És végre összejöttek! Jajj annyira jó!!!

    A homlesznál nagyon hangosan felröhögtem :DDD

    VálaszTörlés