2013. augusztus 15., csütörtök

21.-fejezet Budapest

Mivel este indulunk és mivel már bepakoltunk Harry-vel aki tegnap is így aludt ja a barátainktól is elbúcsúztunk,voltam a stúdióba ahol megtudtuk március 1.-jén indul az első  turnénk , gondoltam lemegyek főzök reggelit.A rántotta mellet döntöttem ami kész is lett megtrerittem majd elmentem felöltözni ja igen azt kihagytam hogy tegnap Harry-vel ismét egy tetováló szalonban voltunk én egy masnit varrattam Harry pedig egy pillangót a hasára azt a mondta hogy szerelmes na igen ennyit az ártalmas test díszeinkről,egy fehér felsőt vettem fel egy fekete cica  nadrággal és egy nyaklánccal,a hajamat pedig felkötöttem majd lementem és gondoltam a kajával megvárom Harry-t így gondoltam megnézek néhány képet és mit találtam?az első képet Niall-el és velem:
Na igen ez akkor készült mikor először voltam itt és gondolhatjátok milyen alacsony vagyok hogyha az ír manónak eddig érek,és ekkor kattant egy fényképező kép 
-Harry!!-kiabáltam rá erre ő csak megcsókolt,utána pedig nagyon matadot valamit a telefonjában
-Harry!!!Mit csináltál?-kérdeztem mérgesen 
-Twitter-mondta én pedig magamhoz vettem a laptopomat és megnéztem és mint láttam emílettek egy tweetben ami ez volt:


Emberek hogy lehet valaki ilyen szép??Az én gyönyörű barátnőm @emma_sparks

ilyen szépeket sem írt még nekem senki és én is kirakok róla egy képet:

Tegnap, és ügye milyen jól áll @Harry_Styles-nak a kalapom???Én ma végre vissza térek egy számomra kedves helyre ti mit fogtok csinálni?

Na ennyit mára a twitter-ről 
-Harry,gyere enni-kiabáltam fől neki
-De-kiabált vissza és elindultam az asztalhoz 

-Finom volt-mondta és adott egy puszit
-Mikor indulunk majd a reptérre?
-Szerintem 6-kor induljunk és akkor lesz még másfél óránk-mondta miközben mosogatott
-Elmegyek felhívom Ricsit-mondtam neki és elindultam a telefonomért,megkerestem  a számot és tárcsáztam 
-Szia Ricsi-köszöntem neki vidáman és leültem a kanapéra
-Emma!!Szia-köszönt ő is vidáman
-Ricsi!!Hangosids ki!-kiabált valaki Ricsi-re aki ahogy hallottam megtette
-Szia!!Emma!!-köszönt vidáman Anna
-Anna szia!Ricsi azért hívtalak mert holnap akkor a szálodánk előtt találkozunk?
-Pontosan ja és nem baj van egy osztály társunk Lili is jönne velünk ha nem baj ja és nem directioner és én is kivagyok hangosítva?-mondta és kérdezte Ricsi ja és hogy miért kérdezi ezt mert Harry most kiabált nekem,hogy elment haza a cuccaiért
-Igen ki voltál, de nem érted belőle semmit és nem baj-mondtam neki és hátradőltem a kanapén-te Ricsi milyen idő van most Budapesten?
-Hideg öltözetek majd melegen,nekem most mennem kell szia-köszönt el
-Szia Ricsi-és ezzel kinyomtam mivel nem tudtam mit csinálni így gondoltam bekapcsolóm a tévét ahol mi volt?Az,hogy Kinga és Justin összejöttek persze nagy hír meg minden de tegnap is ezt nyomta a tévé,így gondoltam megnézem a másnaposokat

5 óra 
-Harry én elmegyek készülődni-mondtam neki és adtam egy puszit az arcára,de ő megfogta a csuklómat
-Máshová kérek-mondta és rámutatott a szájára
-Legyen-mondtam és megcsókoltam de ő is engem és már vette le rólam a felsőt mikor elhúzódtam 
-Mennem kell-mondtam és a pólómmal a kezembe elindultam fel a szobámba,elmentem fürödni majd elmentem felöltözni egy brit mintás felsőt vettem fel éljen a haza szeretett,egy piros nadrággal egy fekete magassarkúval  néhány kiegészítővel na és a egy sapkával és egy sállal,sminkeltem és elindultam le a böröndömmel és a táskámmal a kezembe persze mint egy jó lovag egyből elvette a nehéz bőröndöt és berakta az autóba és indulhatunk is.Az autóban végig Budapestről meséltem neki,hogy mit fogunk megnézni és hogy mi milyen és persze megmutatom neki az iskolámat ahová jártam és persze bemutatom a magyar országi családomnak és persze ettől előre félt,hogy elfogják itélni meg a tetoválásai de én megnyugtattam hogy az enyémeken jobban kílesznek ezen persze röhögőt 
-Kérem kezdjék el a beszállást a London-Budapest járatra mondta a  bemondó én pedig írtam egy üzenetet Apának,hogy most indulunk majd hívom
-Nem izgulsz?-kérdezte Harry miközben összekulcsolta az ujjainkat
-Nem,én beszélem a nyelvet te nem izgulsz?-kérdeztem vissza 
-Kicsit,még sosem jártam Budapesten  se Magyarországon-mondta őszintén és adott egy puszit és felszálltunk a gépre majd leültünk és bedugtuk a fülest a fülünkbe

2 óra múlva 
Most éppen most megláttam az én szeretet Budapestemet felülről
-Harry-mondtam neki és kimutattam az ablakon
Na drága barátomnak még a szája is nyitva maradt
-Hölgyeim és uraim 5 perc és leszállunk kérem csatolják be az öveiket-mondta egy kedves női hang


A szállodában
Na igen végre magyar beszédet is hallok 1 órája szálltunk le nekem azóta is virul a fejem mint egy hülye gyereknek most megyünk fel a lifttel a szobánkba 
-Felavatjuk az ágyat?-kérdezte Harry
-Ha akarod-mondtam és megállt a lift.Harry kinyitotta a szobánk ajtaját én persze egyből a kilátást néztem meg a mi gyönyörű volt:
-Gyönyörű de nálad nem szebb-mondta Harry miközben átkarolt hátulról 
-Gyere menyünk be-mondtam és ahogy beértünk egymásnak estünk és ahogy Harry mondta"felavattuk az ágyat"



2 megjegyzés: