2013. augusztus 20., kedd

22.-fejezet Egy rossz nap

Reggel végre magamtól keltem fel,na az ilyen is ritka,kinyitottam  a szemeimet és láttam,hogy Harry nincsen meletem így felkeltem és körül néztem na és mit láttam nyitva volt a terasz ajtó és Styles állt az ajtóban.Na most meglepem átöleltem hátulról és kivettem a kezéből a kávét és elkezdtem inni
-Emma-próbálta mérgesen mondani de nem jött össze
-Igen?-kérdeztem aranyosan és a szempilláimat rebegtettem
-Te lány-mondta és megcsókolt
-Harry elmegyek fürödni-mondtam és adtam neki egy puszit és elindultam a fürdőbe
Megfürödtem majd kifestettem a körmeimet feketére magamra tekertem a törölközőt és kimentem,Harry persze csorgatta a nyálát
-Ne ilyen látványosan-mondtam neki mosolyogva-Hazz szerintem menny fürödni
-Megyek,de hívd a rendőrséget ,mert elloptak valamit-mondta és átölelt
-Mit?-kérdeztem értetlenül
-Elloptad a szívemet-mondta és megmutatta azt a szív döglesztő mosolyát,na ilyet sem mondod még nekem senki a szöveg és a mosoly asszem mindjárt elolvadok
Én pedig megcsókoltam és még egyszer megcsókoltam
-Mennem kell fürödni-mondta és ott hagyott na ez szép köszönöm Styles
 A bőröndömből egy kereszt mintás pólót egy fekete nadrágot és egy bakancsot vettem fel,és néhány kiegészítőt  mikor Harry kijött a fürdőből ő is felöltözött felvettük a kabátunkat is és elindultunk ki a szállodából,Harry leadta a szoba kulcsokat és elmentünk ki a szálloda elé és már ott állt a legjobb barátom és a barátnője én pedig ráugrottam a  hátára
-Emma,de nehéz lettél-mondta és megölelt-Mutasd a kezedet-én pedig felhúztam a kabátom mind két ujját és megnézte a tetoválásomat
-Te lány!-mondta és adott egy puszit az arcomra-én pedig oda mentem Annához is
-Anna szia,hogy vagy?-köszöntöttem és megöleltem
-Kösszi jól,nagyon várom az új klipet-mondta
-Én is várom
-Bocs a késésért nem jött  busz-mondta egy szőke hajú lány magyarul és oda ment Ricsihez majd Annához majd hozzánk


Zsófi


-Sziasztok,Zsófi vagyok-mondta és kezet nyújtott ,mért nem szimpatikus nekem ez a  csaj??,Olyan furcsa mintha sütne róla hogy Harry kell neki
-Emma-mondtam neki 
-Harry-mondta Hazza és láttam rajta hogy neki se szimpi  a csaj
-Na mennyünk-mondta a legjobb barátom
Először a halász Bástyát néztük meg aztán a várat utána az Andrássy utat és végül a Hősök terét,most pedig az Arénába megyünk na ez a Zsófi azóta se lett szimpatikus ha nem az egyik  legjobb barátom hívta volna el, már elküldtem volna a csajt a tudjuk hova próbáld jópofizni na aztán nem kicsit látszót hogy bejön neki a barátom
-Na hová menyünk,-kérdezte Anna
-Menyünk a Starbucks-ba-mondtam
Elindultunk mi Harry-vel egymás mellé ültünk de a kezét egy percre sem engedtem el és ő sem az enyémet
-Emma hallottam,hogy az oath lesz az új klipetek-mondta Zsófi,na jól kezdődik
-Igen jól hallodat-próbáltam kedves lenni
-És nektek Hazza lesz új számotok?-kérdezte olyan ribancosan
-Neked Harry várj bocs Harold és igen lesz-mondta én pedig egy villantottam egy győztes mosolyt
-Mi miért?-kérdezte 
-Soroljam nem vagy szimpi teszed itt magadat,szerintem mi megyünk-mondta Harry és felém fordult
-Ja gyere-elköszöntem a két barátomtól és elindultunk a szállodába

Szállodában 
-Harry ma a rokonaimhoz is el kell menünk-mondtam neki és oda sétáltam hozzá
-Akkor öltözünk oda is-mondta én elindultam a Böröndömhöz és a kiválasztótam  ruhával pedig elindultam a fürdőbe ami egy ruha volt egy vastagabb harisnyával plusz egy csizmával vettem fel hozzá néhány kiegészítőt és kimentem a szobába,Harry pedig már megint jól nézett ki,hogy nézhet ki mindig ilyen jól??Hívtunk egy taxi-t és elindultunk.Kíváncsi vagyok mit mondanak majd rá,főleg hogy az unakahúgom hatalmas directioner        -Harry nem izgulsz-kérdeztem és a fejemet ráhajtottam a vállára                                                  -De egy kicsit igen,még egy barátnőm szüleivel sem találkoztam mióta híres vagyok-mondta és ő pedig a kezemmel kezdet el játszani                                      -Biztos szeretni fognak,minden barátomat szerették    -Jó tudni
-Megjöttünk-mondta a taxi-is én fizettem és becsengettem a nagynéném házába
-Emma-ugrott a nyakamba a legkisebb  unokahúgom Szofi
-Szofi-öleltem vissza-ő ki?
-Ő a barátom Harry-mondtam neki és elindultunk befelé
bent mindenkinek köszöntem és Harry-it is bemutattam leültünk az asztalhoz és mivel tudták hogy jön Hazz is ezért a  leves gulyás leves volt
-Mi van apáddal Emma?-kérdezte a nagyim na igen ő az a tipikus nagyi akit senki sem szeretne 
-Van egy öcsém és ugye akkor egy nevelő anyám-mondtam kedvesen,ne már láttam nagyanyámon,hogy ez nem tetszik neki
-Anyád emlékét sem tartja tiszteletben,és az új neje már szült is neki valami ivadékot-mondta flegmán,na most tutti össze veszünk
-1.anyával 10 éve elváltak 2.Ne merd bántani Sarah-t 3.Mike-ot pedig főleg ne mert nagyon aranyos gyerek-mondtam neki kicsit felemelve a hangomat
- Azt hiszed van egy ilyen semmire kellő barátod meg híres lettél beszélhetsz így velem,és mik ezek a kezeden?-na most telt be a pohár
-Azt sem tudod mi történt velem kerestél ebbe a 4 hónapban?Nem,Harry-ről pedig végképp szállj le és igen híres vagyok vannak rajongóim,ja és vannak tetoválásaim nekem fontosak-mondtam és már álltam is fel,gondolom Harry látta hogy állok fel így ő is felállt elköszöntem azoktól akiktől akartam és elindultunk
-Mi volt ez?-kérdezte Harry
-Kritizáltak-mondta és beszálltam a taxi-ba a szálodáig nem beszélgettünk semmit,a szállodában elkérte Harry a kulcsot felmentünk én pedig kiültem az erkélyre,majd jött Harry is
-Sajnálom hogy rossz emlékeid lesznek Budapestről-mondtam neki
-Jó emllékeim lesznek mert veled vagyok itt-mondta majd megcsókolt,bementünk és lefeküdtünk aludni

-Terhes vagyok-mondtam George-nak-de nem tőled
-Akkor kitől?
-Harry-től-mondtam neki sírva
-Nem baj-mondta és megölelt-az apjuk leszek apjuk helyett mondta és megcsókolt
-Van még valami-mondtam neki-ikrek-erre pedig megint megcsókolt

ekkor pedig felébredtem körbe néztem és még mindig  Harry volt mellettem.Próbáltam de nem tudtam vissza aludni,csak azon járt az eszem miért George-ról álmodtam és terhes voltam.De jó isten




2 megjegyzés:

  1. Huh....hát ez nagyon jó rész lett....képet az elején még fel kell dolgoznom;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösszi és nem hiába ez a kedvenc képem róla

      Törlés