2013. augusztus 22., csütörtök

23.-fejezet Sydney

Reggel az ébresztőnk hangjára ébredtem ami nem más volt mint a One Direction-től a I Would volt,persze Harry nyomta ki és rám  ugrott majd a fülembe ordította azt hogy Emma felkelni!!!Én persze levertem egy párnával és így leesett rólam,na én pedig röhögtem rajta













-Nem röhög hanem együtt érez-mondta én pedig oda mentem a böröndömhöz és kivettem belőle egy music is my boyfriend feliratos ,
pólót egy hosszú ujjut egy farmert és egy boka csizmát majd elindultam a   fürdőbe felvettem a ruhákat,kimentem és Harry már megint eszméletlenül jól nézet ki,hogy nézhet ki valaki ilyen jól?
-Gyere induljunk-mondta és már indult is.Én felvettem a táskámat majd húztam magam után a bőröndömet.Az ajtót bezártam,Harry pedig leadta a kulcsot a portán és már indultunk is a reptérre.

A repülőn
Mivel most a reggeli géppel mentünk nem voltak sokan hál's istennek,éppen zenét hallgatunk és a srácok egyik száma a Summer Love ment Harry pedig a fülembe elkezdte énekelni,erre én adtam neki egy puszit,és ekkor oda jött egy lány
-Csináltok velem egy képet?-kérdezte tőlem magyarul
-Persze-mondtam és Harry-nek üljén arrébb egyel ő ezt megtette megcsináltuk a képet és mondtuk a lánynak,hogy csak jövő héten tegye fel a nettre mert titok,hogy hová megyünk,én gondoltam nagy unalmamba megnézem a twitter-t  vissza követem egy csomó rajongót majd végig néztem a főoldal-t és láttam az én Kingámat ahogy pózol az én kalapomban

Szép a kilátás!!!1 hét és újra Londonban ,leszek,már hiányoznak a barátaim,de Jus már most hiányzik

Jajj de jó mire mi itthon leszünk addigra ő is jajj de jó
-Minek örülsz ennyire?-kérdezte Harry
-Kinga is jön mire mi-mondtam és adtam neki egy csókot,majd jött a hang,hogy leszállunk

A Sydney-i szállodában

Már elkérdtük a szoba kulcsot és indultunk is fel én idő gőzben levettem a vastag pólómat és a kabátomat ahogy Harry is.Felmentünk a szobánkba és én itt is az erkélyhez rohantam és ilyen volt a kilátás:
-Szép?-kérdezte Harry
-Annál is szebb-válaszoltam
-Gyere,elmegyünk oda és fürdőnk-ezzel elindultam a böröndömhöz és kivettem belőle egy Harry-s pólót egy farmer sortot és egy rózsaszín converset plussz egy brit mintás táskát amibe bele raktam három törölközőt majd kerestem fürdőruhát amit meg is találtam és a ruhákkal a kezembe elindultam a fürdőbe 

Feltettem egy víz álló sminket és kimentem 
-Jó a pólód-mondta 
-Olyan ismerős az a srác aki rajta van csak nem tudom hogy honnan-kezdtem el játszani vele
-Nekem is nagyon ismerős-mondta és közelebb jött
-Tudod van egy olyan érzésem hogy most úgy megcsókolnám-mondtam és beleharaptam az alsó ajkamba 

Harry szemszőge 

Imádom mikor játszik velem most azt akarja,hogy csókoljam meg és mikor beleharapott az ajkába ahhh...megöl ez a lány,megcsókoltam majd meg egyszer 
-Gyere menyünk-mondta és ott hagyott mint én őt tegnap,kis gonosz
Bezártam a szoba ajtót majd megfogtam a kezét és elindultunk a a lifttel.Mikor leértünk odamentem a recepcióhoz ahol egy szőke enyhén nagy mellű amit nem is rejtett el 
-Itt a szoba kulcs és a kollégájával beszéltem a vacsora miatt-mondtam neki kedvesen
-Igen szólt nekem mire visza érnek minden meglesz Mr.Styles-mondta a lány én pedig vissza indultam a csajomhoz aki  remélem ma igent mondd,na igen 2 hónap után megkérem a kezét de én annyira szeretem és úgy érzem ő az igazi és most úgy érzem itt az idő 
-Na Em,akkor indulunk-mondtam neki és megfogtam újra a kezét 

Emma szemszöge 

Harry nagyon furcsa ki terítem,hogy miért.Sétáltunk ahol az emberek eléggé megnéztek minket talán fel ismertek?Ki tudja,mikor oda értünk nem hittem a szememnek milyen szép ez a hej és hogy milyen nagy 
-Harry ez gyönyörű-mondtam neki 
-Tudom,mi is így néztük mikor először láttuk a fiúkkal
-Tényleg?-kérdezte csodálkozva
-Aha-mondta és adott egy puszit 
Miután kifényképeztem magamat na igen legyen mit mutogatni,elindultunk a strandhoz ahol egy kicsit sokan voltak
-Gyere utánam-mondta Harry és maga után húzott

Este újra a szállodában

Harry azt mondta lemegyünk vacsizni és valami szépet vagyok fel így a választásom egy ruhára esett felvettem hozzá egy fekete magassarkút egy táskát sminkeltem és kimentem a szobába ahol Harry is elegánsan volt felöltözve.Bezárta az ajtót majd elindultunk le,láttam rajta,hogy ideges így megszorítottam a kezét biztatás képen gondolom értette mert rám mosolygott.Mikor lementünk és kinyitottam az ajtót nem hittem a szememnek egy út volt kirakva gyertyákkal Harry megfogta  kezemet és vezetett majdnem a végén pedig a kezembe adott egy könyvet amibe gondolom Zayn rajzai voltak és sok pillanatunkat lerajzolta majd az utolsó oldalon volt egy kép ahogy Harry térdel és mögötte pedig gyertyákból az kirakva,hogy "Hozzám Jössz"felnéztem és pontosan ezt  láttam 
-Emma Sparks a megismerkedésünk furcsa volt de akkor azért téged választottalak mert éreztem hogy köztünk lesz valami és mikor Max-szel jártál olyan volt mintha meghaltam volna de mikor megkaptalak már tudtam,hogy egyszer lefogok térdelni előtedd és felteszem a kérdést:Hozzám Jössz?-mondta nekem én pedig éreztem,hogy elkezdek sírni
-Igen,Harry igen-mondtam boldogan és láttam rajta hogy nem hiszi el,de mikor rájött mit mondtam felkapott és megforgatott a levegőben és az ujjamra húzta a gyűrűt

Életemben nem láttam még ilyen szépet
-Gyere üljünk le-mondta és oda húzott az asztalhoz

-Zayn.csinálta a rajzokat?-kérdeztem mikor befejeztük a vacsorát
-Igen nagy nehezen de rávettem-mondta mosolyogva--énekelnék valamit
-Hajrá-mondtam elkezdte énekelni a Truly,Madley,Deepley-t persze  mire vége lett megint elsírtam magamat
-Gyere menyünk fel-mondta Harry .Elmentem fürödni felvettem egy bugyit és Harry egyik Pólóját,de mire kimentem ő már aludt így én is oda mentem hozzá.Nem tudok aludni talán mert már 1 órája a gyűrűmet nézem annyira szép.Vissza nézve ez volt életem legjobb napja

2 megjegyzés:

  1. http://criticsforus.blogspot.hu/2013/08/kritika-rendelt-fejlec-png-k-hatterek.html kész a kritikád:))

    VálaszTörlés
  2. Ez is nagyon jó lett....kövitttft

    VálaszTörlés