2013. augusztus 28., szerda

24.-fejezet Fidzsi

Sziasztok!
Itt van az új rész remélem tetszik!Hogy tetszik a design?Láttam valaki bejelölte a nem tetszik kockát az írjon nekem komit mert így nem tudok semmin sem változtatni!
AnettDx

Reggel már megint sietnünk kellett,de most nem a reptérre hanem a hajóhoz ami Fidzsi-re vissz minket.Kiválasztottam  a ruháimat,elmentem a fürdőbe felvenni őket.
Sminkeltem,a hajamat pedig felkötöttem majd kimentem Harry-hez akin egy rövid nadrág volt egy fehér felsővel,valaki kaparjon fel!!                                -Mehetünk?-kérdezte
-Aha-válaszoltam megfogtam a bőröndömet és kimentem meghívtam a liftet és lementünk,Harry leadta a kulcsot és fogtunk egy taxit majd elindultunk.

A hajón
-Együnk valamit!!.hisztiztem Harry-nek
-Oda megyünk-mondta kedvesen
-Jajj de jó!!
Nem volt nagy a kaja kínálat,én egy sonkás szendvicset Harry pedig egy kakaós csigát kért majd leültünk a fedélzetre és ettünk
-Harry lehet egy kérdésem?-kérdeztem
-Persze-mosolygott kedvesen
-Mi vett rá,hogy járj Taylor Swift-tel?
-Ezt kérdezem én is magamtól még mindig-mondta és megfogta a kezemet-Most én kérdezek,ha hazamentünk eljössz a velem  a szüleimhez?
-Ha szeretnéd-mosolyogtam én is rá
-Akkor ez igent jelent?
-Igen,elmegyek-mondtam és megcsokóltam amit viszonzott is azzonal
-Gemma már nagyon megakar ismerni
-Én is őt-ezután nem beszélgettünk és írtam egy sms-et Kingának:

Nagy hírem van ha ráérsz hívj fel

Ezután meghallgattam a Little Mix-től a Madhouse-t,majd elkezdetem hallgatni a Take me Home albumot amit a közepénél Harry is hallgatott,na egó az van nála is
-tisztelt utasaink 5 perc és ki kötünk!-mondta egy hang
elkezdtünk pakolni majd  kezem fogva az ajtóhoz mentünk.
-Izgulok-suttogta nekem
-Én is
Mikor kiszálltunk nem hittem a szemeimnek a kikötő nagyon szép volt,és a tenger az pedig arra nincs is szó milyen szép volt.
-Nagyon szép-mondta Harry
-Az-mondtam ő pedig megcsókolt
-Gyere menyünk-mondtam,mivel a szállodánk a part mellet volt így nem kellet sokat mennünk.Mikor odaértünk Harry bejelentkezett majd elindultunk fel a szobába ami 23-as volt és így nézett ki:
-Azta!-mondta Harry és lerakta a bőröndöket a kanapéhoz
-Lemegyünk a strandra?-kérdeztem
-Aha
A bőröndömből kivettem egy fürdőruhát és egy gatyát majd bementem a fürdőbe:


Mikor kimentem Harry egy száll bermutta gatyába állt!Kaparjatok fel!!!
-Jól nézzel ki!-mondta és megcsókolt 
-Menyünk-kivettem 2 törölközőt és egy plédet a  bőröndből és elindultunk,a kulcsot leadtuk a portán majd kimentünk a szállodából egyenesen a parthoz
-Eszünk majd valamit?-kérdezte 
-mintha Nialler-t hallanám-mondtam és elkezdtünk röhögni
-Mondat már nekik az eljegyzést?--kérdezte
-Nem,még nem apának akarom elmondani először-mondtam
-Ő már tudd róla,tőle kérdeztem meg először hogy elvehetlek-e-mondta aranyosan
-Akkor ő lesz a második-mondtam és oda értünk partra ahol alig voltak még szóval kerestünk egy árnyékos helyet mikor leraktuk a plédet levettem a nadrágomat ahogy Harry a felsőjét.
-Menyünk be!-kiabálta el magát Styles és felkapott olyan menyasszony stílusban
-Harry,tegyél le!-kiabáltam vele
-Nem-mondta határozottan és olyan szív döglesztően mosolygott én persze mint mindig most is elolvadok-Remélem néhány hónap múlva közös hálónkba viszlek így be
-Én is remélem-mosolyogtam én is-és tegyél le!
-Kérésed számomra parncs-és beledobott a vízbe na és pedig magammal húztam és így lett egy vizes Harry aki megcsokólt a víz alatt

2 óra múlva 
Most itt vekszünk a pléden és zent hallgatunk,megnézem a twitter-t,ahogy felmegyek látom Nall megemlített egy twettben

Ez de régen volt!Az első képeink egyike,újat kéne már csinálni @emma_sparks
Írtam neki:
Ebben igazad van @niallofficial

Aztán megláttam Kinga tweetjét is:

Bővült a Little Dream!Még pedig a kiskutyámmal Maia-val!

Na ehezz  is írtam:
Jajj de aranyos!Üdvözlünk a bandában Maia!

Bekövettem néhány rajongót majd kiléptem 
-Eszünk valamit?-kérdeztem Harry-t
-Ehetünk,gyere keresünk valamit-mondta megfogta a kezemet.Találtunk egy kajáldát ahol én hamburgert ettem Harry pedig valami halat
-Holnap mit csinálunk?
-A programba az volt hogy valami olyan hajóra megyünk aminek az alja átlátszó-mondtam
-az jó lesz
-Ja 

Ezután végig a parton maradtunk és kb 8 óra körül vissza mentünk a szállodába ahol nem történt már nagyon semmi,most éppen harry fürdik én pedig tévét nézek
-Em,nem akarod itt is felavatni az ágyat?-kérdezte és perverzem mosolygott
-Majd holnap-mondta és persze már nem mosolygott bebújt mellém és együtt aludtunk el!

3 megjegyzés: