2013. szeptember 3., kedd

25.-fejezet Otthon és az első interjú

Nem lett túl hosszú,és nem valami jó.A következő részben lesznek ám izgalmas dolgok és hosszabb is lesz
AnettDx

1 hét múlva

Fidzsi csodálatos volt,sőt!Nagyon jó volt,sok helyen voltunk,szörföztünk,ettünk és sok más...
Végig internet kapcsolatban voltam Kingával és kiderült ugyan akkor érünk Londonba.A nyaralásra vissza térve úgy érzem még egyszer beleszeretem Harry-be,minden egyes nap újra és újra nagyon jó volt vele,nem foglalkoztunk csak egymással,már megvan az esküvő idő pontja is ami 2014.juniús 13.,ez az a nap mikor eldöntöttem elmegyek Londonba ezért lett ez.Na igen most reggel 7 óra van és már a repülőn ülőnk ami most szál le,na igen ezt utálom.Mikor már a földön voltunk újra.Harry megfogta a kezemet és elindultunk,mikor 30 múlva ki értünk,megláttam Kingát egyből oda mentem hozzá
-Kinga-öleltem meg
-Em!-ölelt vissza
-Harry?-kérdezte
-Itt vagyok-mondta a böröndökkel a kezében oda mentem és elvettem az enyémet és elindultunk haza
-Na és milyen volt Amerika?-kérdeztem
-Ott is ismernek minket és nagyon jó-mondta
-Ez nagyon jó-mondta
-És Fidzsi-erre csak ada nyújtottam a kezemet
-Te jó isten,ez az?-kérdezte
-Ez az-mondtam
-Itt vagyunk-mondta Hazz Kingánál,a barátom segített az lb-nek egy felvinni a ruhákat,mikor vissza jött elindultunk hozzám
-Itt vagyunk-mondta,nekem is segített felvinni a cuccokat majd elment.Egyedül vagyok,mit csináltam na ekkor megszólalt a telefonom és Tori hívott
-Szia Tori
-Szia,gyere ki megyünk az interjúra -és kinyomott,nagyon jó.Kimentem és tényleg ott volt beszálltam majd elindultunk
-Sziasztok!-köszöntem
-Cső-köszöntek
-Na lányok akkor ma első interjú csak kérdések lesznek fiúknak péntekem indul a turné nekünk hétfőn addig próba egész nap-mondta a menedzserünk
-Oké-mondta mikor kiszálltunk mindhármunkat külön szobába vittek nekem adtak egy ruhát:

Felvettem,sminkeltek és már mentünk is ki.
-Hölgyeim és uraim!Ma egy lánybanda jött el hozzánk!Akik 3 vannak és fantasztikusak!A Little Dream!-mondta a műsor vezető és mi bementünk leültünk a kanapén és mindenki kényelmesen élfélt
-Na ti legalább erféltek,nem úgy mint az 1D-jegyezte meg a riporter
-Ez igaz-mondta Rose
-Na lányok,első kérdésem,ki mit vett az első fizetéséből?
-Én egy  Austin Mahone lemezt,imádom a srácot-mondta Rose
-Én elutaztam ahogy Em is-mondta Kinga én pedig bólogattam
-Ez király,akkor honnan jött a banda név?
-Az én ötletem volt és talán azért mert ez egy álom és a Little pedig hab a tortán-mondtam
-Jó válasz,dalokat ki írja?
-Emma-néztek rám a lányok
-Akkor most jöjjön a szerelem,van valakinek barátja?
-Nekem és Em-nek van-mondta Kinga 
-Nekem nincsen-mondta Ro
-Akkor Emma te ugye Harry barátnője vagy ugye?-kérdezte 
-Pontosan
-Megvagytok?Vagy van valami,látok az ujjadon egy gyűrűt
-Igen megvagyunk és ez egy hűség gyűrű-mondtam
-És te Kinga?
-Én is boldog vagyok
-,tetoválások,ki hogy van vele?
_nekem van nem kevés de ez látszik is-nyújtottam ki a karomat-Kingának pedig van egy
-Hallottam lesz új turné,hová mentek?
-Mégnem tudjuk de azt tudom,hogy London és a nagyobb  Angol városok benne vannak és persze Budapest-válaszolt Kinga
-Utolsó kérdésem,a Little Mix-szel?Jobban  vagytok?
-Igen,elég jobban szerintem,Emma Perrie-vel nagyon jobba van,én Jade-el,és szerintem Kingaról nem nyilatkozhatok-mondta Rose
-Akkor most egy kis reklám utána pedig Olly Murs jön el hozzánk-és vége minden leállt mi elindultunk az öltözöbe és már mentünk is a próbára 
-Na lányok akkor,mamár a koncert helyszínén próbálunk és ott megkapjátok a turné helyszíneket is-mondta Tori a parkolás közben,mikor megjött egyből kipatantünk és már mentünk is be. A tánckarunk már ott is volt ahogy a zenekar is 
-Na lányok,akkor itt vannak a helyszínek-adta oda a papírt Tori és elkezdtem olvasni:
Európa:
1:London
2.London
3.Liverpool
4.Manchester 
5.Berlin
6.Frankfurt
7.Mainz
8.Bécs
7.Budapest
8.Prága
9,.Párizs 
10.Róma 
11.Madrid 
12.Barcelona
13.Oslo

Amerika:
14.New York
15.Washington D.C
16Malibu
17.Los Angeles 
18.Miami
19.Phionix
20.Toronto
21.New Jersey
22.Rio de Janeiro

Ausztrália 
23.Sydney
24.Canberra

Vége:
25.London

-Közben lesznek szünetek,főleg Amerika és Európa között,persze és díj átadók,na lányok énekre fel!-mondta Tori elindultunk a színpad felé.
Egész nap próbáltunk de végül össze hoztuk.Este otthon elmentem fürödni beszéltem Harry-vel,és végül elnyomott az álom

2 megjegyzés: