2013. szeptember 24., kedd

26.-fejezet Ő és én

Sziasztok!Itt van az új rész remélem tetszik és majd írjátok meg hogy tetszik ez a romantikussabb rész és megpróbáltam hosszabat írni
AnettDx

Reggel a telefonomra kelltem fel és ki hívót??Hát Niall
-Szia-szóltam bele
-Szia,ma eljössz a koncertünkre?
-Igen,Harry is fog szerintem hívni-mondtam a legjobb barátomnak
-Hagylak aludni-mondta és kinyomot
Mivel már úgysem alszom vissza ezért lementem és csináltam magamnak egy kávét majd leültem tévézni és magamhoz vettem a laptopomat és megnèztem a twitter-t ahol most először néztem meg az üzeneteimet mióta Harry barátnője vagyok és hát kár volt megnézni olyanokat ìrtak hogy nem illek Harry-hez meg hogy csak kihasználom és éreztem hogy elkezdek sírni én vissza követem ezeket? Miért utàlnak? Ezek Directionerek? Nem tudtam magam visszafogni és kiírtam ezt:

Ti nevezitek magatokat Directionereknek?

Megszólalt Conor Maynard Vegas Girl-je megnéztem kihív és jobb kedvem lett
-Szia Harry
-Mi a baj?-kérdezte agódva
-Levelek-mondtam és megint sírtam
-5 perc és ott vagyok-ezzel kinyimott,én pedig kikapcsoltam a laptopot és néztem az Így Jártam anyátokkalt.Csengettek én pedig ajtót nyitottam és a barátom már meg is csókolt levette a kabátját és utánam jött a nappaliba
-Ne foglalkozz velük,szerintem csodálatos vagy-mondta és az ölébe húzott
-Tényleg?
-A legjobb vagy-most én csókoltam meg őt
-Hol van a gitárod?-kérdezte
-A szobámban-mondtam és elindult fel a  gitárért mikor lejött elkezdte nekem énekelni a They don't know About Us-t és nem csak az ő részét:

Az emberek azt mondják nem kéne együtt lennünk
Túl fiatalok vagyunk hogy értsük mi az,hogy örökké
De én azt mondom nem tudják mit
Besz-besz beszélnek

Mert ez a szerelem cdak erősödni fog
Ezért nem akarok tovább várni
Csak el akarom mondani a világnak hogy az enyém  van
Oh
Refrén:

Nem tudjàk hogy miket csinálunk
Nem tudják mi a Szeretlek
De lefogadom ha tudnák
Csak féltékenyek lennének ránk
Nem tudják milyen fent lenni egész éjjel
Nem tudják hogy egész életemben vártam
Hogy találjak egy szerelmet amiben így érzek
Baby nem tudnak nem tudnak rólunk semmit

Egy érintés és hivő lettem
Minden csókkal kicsit édesebb lesz
Egyre jobb lesz
Mindig egyre jobb lesz

Refrén

Nem tudják milyen különleges vagy
Nem tudják mit tettél a szívemnek
Mondhatnak amit akarnak
Mert nem ismernek minket

Nem tudják miben vagyunk a legjobbak
Ez kózted és jözten marad,ez a mi kis titkunk
De el akarom mondani nekik
Csak el akarom mondani  a világnak hogy az enyém vagy

Ez annyira szép volt még senki nem énekelt nekem Harry-n kivül,anyira szépen énekel imádom az eljegyzésünkkor is olyan szép volt ahogy most is

A medence mellet feküdtünk csak mi ketten a telefonunk kikapcsolva egymàst néztük néha a hajába turtam,a szeme szerelmesen csillogott mint mindig mikor rám nèz azok a  zöld íriszek most is elvesztem bennük mint minden alkalommal a mai sem kivétel nem hiszem el hogy 1 év múlva csak az enyém lesz. Harry a kezemen lévő gyűrűt nézte majd rám nézett
-Ha lesz gyerekünk hogy hívják?-kérdezte és magához huzot
-Ha lány legyen Lili vagy Selma még tetszik a Darcy is
-És ha fiú?
-Austin-válaszoltam
-Szép nevek-mondta és megcsókolt
Aztán a karjaiban feküdtem és a kezeimet a mellkasára raktam ès ugy feküdtünk cdend volt de nem a kínos fajta hanem csak csend élveztük egymás tàrsaságát mert ma elkezdődik  turné majd nem sokára az én turném is amite minden jegy elkelt
-Harry?
-Tessék?-kérdezett visza és megvilantotta azt a fantasztikus mosolyát amitől minden lány elolvad
-A turné szünetekben  találkozunk majd?
-Emma ez a világ leghülyébb kérdése persze hogy találkozunk az összeset veled akarom tölteni-válaszolta én pedig megcsókoltam ebben a csókban benne volt minden érzelmünk egymás iránt.
-Mennyi az ídő?-kérdezte
-5 óra kereken
-Basszus akkor lassan menünk kell-mondta ki a számunkra legrosszabb hírt. A koncert után majdnem egy évet külön töltünk sajnos. Fepmentem és elkezdtem öltözni egy  amerikai mintás felsőt vettem fel  egy fekete farmerar és egy bakancsal. Majd elindultunk.

A koncert most kezdőzdödöt el. Most már biztosan nem láttom majd nem 1 évig. Lesz hogy a fél világ választ majd minket el és ez rossz. Nagyon rossz. A színpadon a srácok tomboltak ugráltak ide-oda és persze sokat beszélgettek a directionerekkel és pont most megláttam apàt
-Apa,szia-köszöntem neki
-Em,szia hogy vagy?
-Jól -válaszoltam
-Sajnálom kicsim de rohanok a fiúk valamit már megint össze törtek
Apa is elment szóval leültem egy székre és néztem a fiúkat.

-Harry,gyere-mondtam neki és elindultunk haza vagy is hozzám. Beültem az autóba ahogy ő is és végre elindultunk
-Csinálhak vacsorát?-kérdezte miközben elindult
-Igen
-Mit csinálunk utána?-kérdezte perverz mosolyal az arcán
-Nem tudom-mondtam és megállt egy kereztezőtésben
-Nekem vannak tippjeim-mondta és ekkor a lámpa zöld lett és elindult  de valami nagy fekete egyre közelebb jött felém majd jobban láttam és az egy autó volt ami felénk jött,anyit hallotam hogy Harry a nevemet kiáltja majd elsötétült minden.....

2 megjegyzés:

  1. Ju de jó!!!Gyorsan folytasd!De nem erre számítottam o.O
    De azon kívül nagyon joó siess a kövivel!!!

    VálaszTörlés
  2. Basszus, basszus, basszus, BASSZUS!!!! Utállak már mondtam de most meg is erősítem....nem azért szeretlek is! Nyugi! De akkor is! Miért?!?!? He'?
    Amugy nagyon jo;)
    Kötíííít!!!

    VálaszTörlés