2013. szeptember 28., szombat

27.-fejezet Emlékek nélkül

Nagyon rövid lett,de sok minden történt benne
AnettDx


Nem tudom kinyitni a szemeimet pedig próbálom de nem jön össze valahogy nem...Mentő hangját hallotam és a kórházban az orvosokat és Styles-t.Mit akar ez?

1 nap múlva



-Életem legrosszabb napja volt tegnap Emma,te meg Roni..a barátnőm elhagyott az utálkozók miatt ezt nem hiszem el-Ki az a Roni,de Nialler ne legyél szomorú
-Harry is mindjárt itt lesz ő nagyon szeret téged és ha igaz amit az orvos mondott összefog törni Em-mondta de mit akar Styles?
-Itt vagyok-mondta Harry-Még mindig nem?
-Nem-mondta,na jó megpróbálom kinyitni a szemeimet nem nagyon sikerül
-Én kimegyek-mondta Niall
-Tudod Em nekem miért nem lett semmi bajom?Hülye sors-mondta na jó most sikerülni fog  és igen megláttam a göndör haját és azt a csodaszép arcát,nem Emma nem szép
-Mit keres itt Styles és hol vagyok?-kérdeztem
-A kórházban és Kinga mindent elmondd-mondta és kiment valamit a kezében tartva  valamit
Kinga nem sokára bejött és elmondod mindent azt is hogy az elmúlt 3  hónap sötét nekem...nagyon jó.Azt is elmesélte megnéztem a kezemet és volt egy gyűrűből maradt hely az ujjamon ez is furcsa aztán bejött mindenki de végül Styles
-Mi van Styles,Taylorka már nem akar?-kérdeztem
-Nem értesz semmit-mondta sírva
-Ja,akkor már a kis Styles ott alul nem akarja?
-Em ha tudnád-mondta és kiment sírva

Harry szemszöge

Nem emlékszik  rám, ránk!Nem hiszem el!El mennem valahova.Az útam egy szókarakozó helyre vezetett!Nagyon jó!Elindultam a pult felé kértem egy whiskey-t,az alkohol égette a torkomat de nem érdekelt a menyasszonyom nem emlékszik  rám!!
Az 56.-ik pohárat ittam mikor egy barna szép lány leült mellém
-Szia-köszöntem neki
-Szia,Alison vagyok-mutatkozott be
-Harry-mondtam
-Táncolunk?-kérdezte
-Nem bocs-mondtam
-Feljössz hozzám?
-Persze-mondtam na igen én barom de már az alkohol beszélt belőlem
A lakásán persze elkezdünk csókolózni majd levettem a felsőjét ahogy ő is az enyémet,a csókjaink egyre hevesebbek lettek,levettem a melltartóját majd elindultam vele a hálóba ahol megszabadultam a nadrágomtól is.....majd így tovább

Niall szemszöge

Otthon csak rajta járt a fejem.A háttér képem is ő volt:

Ez a kép nem régen készült,lehetsz annyira szerelmes hogy  nem akarod elengedni?Én ezt érzem,akarom őt.Emma vele mi lesz istenem Emma istenem mi lesz?Rám emlékszik de Harry?Bunkó volt vele és persze  a gyűrű sincsen rajta
Na szerintem alszom...

Reggel a kórházba mentem Emmához és ha minden igaz ma haza megy és én viszem haza.
A kórházban ott volt Harry és Louis és valamit nagyon beszéltek és hát meghalllotam
-Megcsaltam Lou-mondta Harry
-Nem mondjuk el senkinek akkor nem lesz baj-mondta várjunk Harold te barom te segg fej!!
Majd elindultam Emma már fel  volt öltözve és ott volt Kinga és Rose is és éppen az Oath-ot  énekelték
-Mehetünk?-kérdeztem a dal után
-Igen-mondta majd elindultunk


2 megjegyzés:

  1. Most végre a maradj velemben volt egy bolgod rész! Most meg itt depis!! Nem hiszem el!!
    Az eleje kicsit zavaros volt de aztán leesett! Nagyon jooo!!!

    VálaszTörlés
  2. Egyet értek Lolaaa-val!Dwpis rész!!Ne már!Siess

    VálaszTörlés