2013. október 8., kedd

28.-fejezet Új emlék

Harry szemszöge

Megcsaltam.  Én barom. Ki dobja az első követ? Emma Sparks. Ő lesz az első. A szerelmem aki nem emlékszik ránk. Arra hogy jegyesek vagyunk. Arra hogy nyáron összeházasodtunk volna. Ha nem felejt el mindent. Amit jelentet hogy mit jelentet nekem. Olyan volt nekem mint a levegő,vagy mint Niall-nek a Nando's. Ő nem csak egy lány volt. Vele akartam leélni  az életemet. Ő meg öszetörte a szívemet........

Niall szemszöge

Ma elvitte minden ruháját töllem!! Egy..... Nincsen olyan káromkodás ami vagyok. De van olyan Harry Styles ő megcsalta Emmát. Amit én sosem tennék meg. Sokan csokit kajálnak én Nando's-os kaját. Talán valahol mélyen megértem Harry-t de nem tudom. Meghallotam hogy csörög a Little Drem-től az Oath! Szóval Em hív
-Szia,tündérke-köszöntem neki
-Szia Jamie-köszönt vissza,ja igen így becézük egymást ő azért lett tündérke mert kicsi és mindenkit elvarázsol,én pedig a James miat kaptam ezt a nevet
-Eljössz ma velem  a stúdióba tegnap alkodtam-elképzeltem ahogy a gitàrjával a kezében énekel
-Nem tudok sajnos ma koncert és rohanom kéne próbálni-mondtam és igen elkéne indulnom szóval Go.
-Kár,akkor majd még hívlak-mondta és kinyomot. Majd elindultam,de előtte felhívtam Hazzát.

Emma szemszöge

A stúdióban köszöntem mindenkinek majd elindultam és szerintem nagyon jó kis dal lett,a címe Best Song Ever és Kinga is segítet írni de nem sokat inkább én írtam na szóval akkor elkezdtem ènekelni. Nem tudom hogy mikor jött be,de itt volt Harry,mikor megláttam a szívem felhagyot  dobogással. Nem tudom mi van közötünk vagy mi volt de szerethetem és szeretem.
-Szia-köszöntem neki mikor kimentem
-Szia,Em-válaszolt szomorúan,mièrt ilyen szomorú?
-Mi a baj?
-Bárcsak elmondhatnàm-válaszolta ès közelebb jött hozzám-kérlek ne üss meg
Közelebb jött majd a fejét is lehajtota én pedig ráálltam a cipőjére és úgy ágaskodtam fel hozzá,mikor  a szánk végleg találkozott elöjött egy emlék:

a házban vagyunk Niall-el éppen most ment fel mi Harry-vel beszèlünk majd közelebb jön és megtörténik a második csókunk amire eddig nem emlékezztem.

Emlékből most itt  a valóságban is csókolozunk ami fantasztikus. Àtkaroltam  a nyakát és ugy csókoltam istenem csak még tartana de mivel levegőnk elfogyot abba maradt e csodás pillanat.
-Sajnálom-mondta de én még mindig rajta álltam
-Nem tudom mi van kösztünk de valahogy  szeretlek,nem emlékszem de a szívem hozzád húz,Harry-mondtam a szemébe
-Elmondjam mi van  kösztünk?
-Igen
-Jegyesek vagyunk 2 hete-mondta én pedig megcsókoltam ő pedig vissza
-El kéne mennem a próbára-hallotam meg azt a szép mély hangját
-Ok,szerintem én még maradok-válaszoltam.
Ő elment én pedig megcsináltam a dalt de igazából ez nem olyan Little Dream-es,inkább olyan 1D-s. Mikor végeztem haza mentem,megfürödtem és elmentem aludni

2 megjegyzés:

  1. :OOOOOOOO
    Nagyon joooooo!!!!!!Siess!!!Nagyon szeretem a blogod, az egyik kedvenc blogom!!!megegyszer siess!!!

    VálaszTörlés