2013. október 12., szombat

29.-fejezet Emlékekel



1 hét múlva

Ma lesz az első koncertünk Londonban a O2 arénában.  A koncerten ott lesz a családunk,a fiúk,a Little Mix.
Emlékeim még mindig nincsenek,jobban mondva néha napján eszembe jut egy-egy de  nem sok. Harry-vel viszont nagyon jó a kapcsolatom és asszem járunk legalábbis  a gyűrűmet hordomMost éppen a One Direction-nál vagyok és Niall-el hülyéskedünk mint mindig.
-Eszünk valamit?-kérdezte
-Igen-elindultunk a konyhába mivel csak Louis volt itthon rajtunk kivül,megkérdeztük őt is de ő nem kért
-Mit együnk?
-Szendvics-kiáltott fel ír barátom és elkezdtük csinálni a kaját
Mikor készen lettünk,kimentünk a  nappaliba enni és közben tévéztünk.
Majd hallottam,hogy Niall sír. Letettem a  tányért  és átkaroltam.
-Miért,Em?-kérdezte-annyira gáz vagyok?
-Nem,Niall egyszerűen fájt neki a sok bántás-vigasztaltam
-Vissza fogom szeretni-húzta ki magát és rám mosolygott
-Ez a beszéd-mosolyogtam rá
-De előbb-mondta és megölelt,de olyan nagy lendülettel,hogy  én ennek hatására elterültem a kanapén,a legjobb barátom éppen a nyakamra adott puszit,mikor meghallotunk egy hangot
-Ti,mit csináltok?-kiabált Louis-Emma,hogy tehedet ezt Harry-vel,és Niall a legjobb barátod barátnőjével csókolozól?
-Mi nem-magyarázkodtam
-Ó de hogy nem és Harry este hallani fog róla-kiabált
-Louis,ne merj hazudni neki,mert nem történt semmi az ég világon-kiabáltam én is
-Még Harry-t véded?-kérdezte Niall szánalommal a hangjában és nem csak a hangjában volt hanem a tekintetében is.Mit tudd?
-Igen,őt védem-válaszolta és kiment a szobából.
Mi lesz,most,Nem csináltam semmit.De Hazz mi van ha neki hisz?Utállak Tomlinson.
Sírtam.Most én sírtam.
-Niall,haza megyek-elindultam a kijárat felé.felvettem a cipőmet majd elindultam haza.

Indulnom kéne.Kéne.Felvettem a kabátomat,bezártam az ajtót és elindultam.Miközben parkoltam már nagyon izgultam. Minden jegy elkelt,furcsa lesz ennyi embernek énekelni.
Az arénában már ott voltak a lányok,és Harry aki egy csókkal üdvözölt.
-Izgulok-suttogtam neki
-Jók lesztek-válaszolta majd bementünk az öltözőmbe,ahol készült róla egy kép:


Egyből beállítottam háttérképnek.Olyan helyes!!Olyan tökéletes:
-Emma,öltözz 15 perc múlva kezdés!-hallotam Tori hangját
-Harry,ki felé-mutattam az ajtó felé
-Megyek-mikor kiment elkesztem öltözni.Ezek a fellépő ruháim:

Plussz egy magassarkú. A hajam kiengedve,nem sok smink és kimentem.Egyből apához és a nevelő anyámhoz meg persze Mike-hoz mentem oda
-Sok sikert-mondták az öcsém pedig kapott egy puszit
És elindultunk a lányokkal a színpadhoz.Mindenki sikított mikor megláttak minket.A táblákra olyanokat írtak,hogy:
I Love Little Dream!
Hajrá lányok!
vagy
Imádunk,titeket
Volt aki magyarul volt aki angolul írt
-Srácok,ma a dobog mögé Josh ült aki a One Direction dobosa!Nagy Tapsot neki-beszélt Kinga
-Üdv az első turnénk első állomásán!Reméljük nem okozunk majd csalódást-beszéltem majd elkezdtem énekelni a  With Ur Love-ot. 

Az utólsó számot énekeljük.Vége a rajongók végig énekeltek vagy tapsoltak esetleg sírtak. Lementünk a színpadról. A lányokkal csináltunk egy csoportos ölelést.Atán oda mentrem a családomhoz majd a fiúkat kereste de csak Zayn-t  és Liam-et láttam.Elmondta,Louis elmondta.Neem.

A koncert után 30 perccel elindultunk a fiúkhoz. Apuék nélkül mert velük holnap ebédelek.Félek,hogy Harry mit fog szólni.
Mikor bementünk én elindultam a nappaliba de valaki éppen kinyitotta az ajtót én pedig neki mentem.
és emlékeztem,mikor Hazza megkérte a kezemet.Mikor Kingát vigasztaltam.Mikor Fidzsi-in voltunk. Mindenre emlékeztem. Visszatért az emlékeztem
-Niall,te hülye-kiabált Liam
-Nem,Niallr egy zseni vagy-kiabáltam és megöleltem és kapott egy puszit
-Ne,elödtem-kiabált Harry a hangjában düh volt és valami amit még sosem mutatott meg nekem
Niall áés én elinduétunk a nappaliba
-Lou mesélte miket csináltok!Emma,hogy csinálhattad?-kiabálta és a falnal lököt és a kezemet szorította.
-Ez fáj-kiabáltam az arcába
-Styles,enged el!Nem csináltunk semmit!Nem ugy mint Te!Még őt skiabálod le!-kiabált Niall és megütötte Harry-t ezzel leszedve rólam
-Mi van?-kérdezett vissza a szerelmem
-Igen,Harry tudom hogy megcsaltad hallottam ahogy ezt mondod Louis-nak-kiabált a tekintetében szánalom tükrözöd öt 
Nem,Harry miért?Miért?A szerelem valahogy eltűnt helyette gyűlöletet éreztem már mert elárult.
Styles,már fel állt és oda jött hozzám 
-Em-mondta volna de én félbe szakítottam
-Sajnálod?Ne,sajnáld.-levettem a gyűrűmet,a kezéért nyúltam,majd beleraktam a kezébe és összezártam az ujjait-már nekem sem jelent semmit,mint ahogy neked sem jelented semmit azon az éjszakán mikor megcsaltál
Ezzel elinddultam a nyomomban Kingával és Rose-al
-Ne,egyedül akarok lenni-mondtam majd kimentem.Sírtam.Haza felé megálltam a  tesco-ban,ahol vettem 4 tábla csokit,és egy doboz cigit,ez egy rossz szokás igazából már le is szoktam róla de most kell a nikotin. 

Otthon egyből a kertbe mentem.Vittem egy papírt és a cigimet. A telefonom kikapcsolva. 
Elkezdtem írni és közben sírtam.
A dal elég szomorú lett, a dal címe Beutiful People amit egyből el is játszódtam. Utána elszívtam egy cigit. Majd megint írtam a dal a Superhero címet kapta.És ezt is elénekeltem.
El kell mennem.Haza megyek. Írni kezdtem egy levelet a fiúknak és persze a lányoknak.Foglaltam helyet holnap estére a budapesti gépre,felhívtam Ricsit.Felmentem,elkezdtem ereszteni a kádba a vizet és hát jól tele lett.Beleültem majd megláttam a borotva pengét.A kezembe vettem és szebb lassan végig húztam a kezemen nem is egyszer.Mikor kelően véreztem kimásztam a kádból felvettem a pizsimet ami Ricsi Nirvánás pólója volt.Majd lementem és egész este tévéztem és sírtam.

3 megjegyzés:

  1. Bocsi h csak most tudok írni komit :/
    De a véleményem:gshsnsnsn
    Nem csak a te kedvenc részd!!!!mert az enyim is!!! :))

    VálaszTörlés
  2. Uhhh! Dejooo! Nagyon jooo! Waaaa:)

    VálaszTörlés