2013. október 19., szombat

30.-fejezet Egy új élet kezdete

Emma szemszöge 


Este nem aludtam semmit.Sírtam egész éjjel.És dohányoztam.És Niall-el és Kingával meg persze Rose-al beszéltem.Ennem kéne valamit de nem akar oda vinni a lábam.De aztán még is sikerül.Eszem egy szendvicset majd meghallom,hogy valaki csöngetett.Az ajtóban a szőke ír barátom állt,akit egyből  megöleltem és a vállába fúrtam az arcomat és sírtam neki is.
-Miért,Jamie?-kérdeztem sírva
-Nem Tudom Tündérke-kaptam választ a kérdésemre-csinálunk egy képet?
-Igen-mondtam majd elmentem a gépemért ami okos kamera volt. Beállítottam majd fényképezed énedig felrektem twittere

A legjobb barátom @niallofficial! Imádlak Nialler!örök páros vagyunk! Nagyon köszönöm a  támogatást @kinga_horváth-nak is!!

-Van még valami-mondta Niall és elővett egy karkötött amin fekete és piros szívek voltak
-Köszönöm-felvettem majd megöleltem 
-Nekem most mennem kell,de holnap is jövök-kaptam egy puszit majd elment
Ha tudná hogy többé nem leszek itt!Már hiányzik! Beállítottam a kamerát hoztam egy széket és a gitáromat majd elkezdtem beszélni
-Sziasztok!Mit mondjak? A levélben leírtam mindent de van még valami. Az ágyamon van még egy cd azt nektek írtam a Best Song Ever-t. Remélem tetszik. Van még valami egy dal a címe Beutiful People és leginkább Harry-hez szól-elkezdtem énekelni,nekik és szerintem sikerült-még valami ne hatjátok el magatokat,kérlek! Remélem még találkozunk!
Ezzel kikapcsoltam a kamerát,majd elmentem öltözni,apáékhoz kajálni és elmondtam nekik hogy hová megyek természetesen nem örültek nekik.Majd elindultam a reptérre

Harry szemszöge

Miért?El kel mennem hozzá! Az ajtóban álltam.Mikor az ajtóhoz mentem csöngetem de nem nyitót ajtót majd a kulcsommal bementem és nem volt sehol majd elindultam  a  szobájába és megtaláltam ott volt egy levél egy CD és a fényképező gépe. Elvettem majd elindultam haza.

Otthon megnéztük a kamerán lévő anyagot és sírtam mint este.Nekem írta a számot,a lányok is sírtak és persze mind engem néztek majd elkezdtem olvasni a levelet hangosan

-Niall,neked írók először,szeretlek nagyon mint a legjobb barátomat.Békülj ki a roni-val kérlek!egyél sokat ez a másik ne változz meg!

-Zayn te vagy a második, te is maradj ilyen amilyen vagy...és vedd el Pezzt mert nektek együtt kell lenni ! Éljetek majd boldogan!

-Liam,kis apa vigyázz a fiúkra helyettem is!és legyetek meg jól Dani-val mert szeret téged!

-Louis!Sok mindenen mentünk keresztül, nem?Mikor szakítottatok Kingával vitatkoztunk!Most meg.....Legyetek boldogak Eleanor-al!

-Kinga és Rose! A little dream nem oszlik fel!Keresni foglak titeket! De most kell ez nekem! 

-És Harry!Szeretlek és szeretni foglak!  A gépem este megy! Lépj tovább kérlek!

Ezzel letettem a levelet és elindultam haza...

Mikor megláttam a Holmes Chapel táblát és megkönyebültem.Mikor megálltam a házunk előtt és becsöngettem anya nyitót ajtót és egyből megöleltem
-Anya,hülye voltam-sírtam a vállába 
-Mi a baj?-kérdezte és a hátamat simogatta 
-Megcsaltam-szipogtam és a szemébe néztem
-Jajj ki fiam-ölelt meg
Bementem a nappaliba ahol ott volt Robin és Gemma és Gemma szőke barátnője Lisa 
-Sziasztok-köszöntem és letöröltem a könnyeimet
-Mi a baj Harry?-kérdezte a nővérem 
-Hülye voltam-válaszoltam és leültem a kanapéra
-Hazz és mi van  Emmával?-kérdezte a nővérem és anya pedig rászólt a nővéremre
-Ó,sajnálom-mondta és megölelt-emlékszel Lisára?
-Igen,szia-öltem meg a szőkét is 
-Sajnálom Harry-mondta a szőke 
-Harry van egy ötletem-sutogott a fülembe Gemma
-Ez remek ötlet!-öleltem meg és már indultam is a reptérre

Emma szemszöge

Már mentem volna mikor valaki a nevemet kiabálta.Ő volt az.
-Nem engedlek el Emma Sparks!Nem mehetsz el!Nélkülem nem!Szeretlek-kiabált én pedig oda fordultam hozzá 
-Megcsaltál Harry!Mikor a legjobban kellettél volna!
-Sajnálom!
-Nem Harry a bizalmamat elveszteted és összetörtél!-kiabáltam vissza-Késő
Ezzel elindultam és halkan azt mondtam Szeretlek.
A gépen lefelé néztem és akkor éreztem meg,hogy  
Vége!Örökre!

Sziasztok!
Ma jött egy új szereplő! Lisa aki így nézz ki:

Kinek mi a tippje ki lesz majd ez a lány?






3 megjegyzés: