2013. december 25., szerda

33.-fejezet Az éjszaka

George karjaiban ébredtem reggel,ő még nem volt volt fent én pedig másfél óra múlva indulunk Amerikába. Lementem és csináltam magamnak egy szendvicset majd felmentem a  fürdőmbe ahol bezártam az ajtót és bevittem a ruháimat is. Beálltam a zuhany alá,és elővettem a pengémet,de végül visszaraktam talán már élni akarok?
Mi változott tegnap óta? A csók. Talán újra van nála esélyem. Ma ők is jönnek mert ma lesz Amerikába az AmA,jelöltek minket az év felfedezettje díjra és fel is lépünk az új számunkkal ami az i wish,jönnek a fiúk és csak George ott lesz Justin ls Logan is,fura hogy mind a 3 foglaltak vagyunk de ez van. Mikor kijöttem a zuhany alól felvettem a fehérneműmet egy ujjatlant, egy halász nadrágot, egy csikós kardigánt,egy papucsot egy az órámat.
A hajamat begöndörítettem.  Kimentem és George is fel volt már öltözve és hozta a Böröndömet amit nem is pakoltam ki. Kimentünk a reptérre ahol már ott volt a két banda
-Sziasztok-köszöntem
-Szia Tündérke-ölelt meg Niall
-Szia Jamie-pusziltam meg
Majd megöleltem mindenkit és felszálltunk a gépre,leültem George mellé és a fejemet a vállra hajtottam.
-Mi a helyzet JJ-vel és Kat-el?-kérdeztem rá a barátom legjobb barátjára aki apa lesz
-Este bementek a kórházba-mesélte
-Miért nem mondat?
-Nem tudom-ölelt át és elaludtam a karjaiban

A szálloda  nagyon szép volt,  mikor felmentünk a szobába George-al egyből rendeltünk pizzát,én felkötöttem a hajamat és vártuk a pizzát,és a stylistomat a sminkest,és Lou-t aki kivételesen a mi fodrászunk is lesz. Mikor megjött a pizza leültünk az ágyra és George lefényképezett
-Ne rakd ki-kiabáltam rá de közben nevettem
-Késő-mosolygott rám olyan szexisen
-Utállak-morogtam
-Én szeretlek-ezzel pedig megcsókoltam és már vette volna le rólam a pólót mikor bejött El
-Sajnálom-mondta zavartan
-Semmi,én akkor megyek-ezzel George kiment
-Akkor ez a ruha lesz:
Elővette ezt az álom szép ruhát amit egyből fel is vettem.
Ehhez pedig elővette ezt a cipőt! Olyan szépek! Ezt is felvettem és nagyon jól néztek ki együtt. Ezután a sminkes kifestett ennek alapján,Lou pedig begöndörítette a hajamat,és kész is voltam 
Ezután kimentem a lányokhoz. Kinga haja kontyba volt,és egy bézs színű ruha volt rajta egy bakanccsal,Rose-on pedig egy fehér ruha volt balerina cipővel. Ekkor pedig kiléptek a fiúk Harry úgy nézett ki mint egy fél isten,a többiekről ne is beszéljünk de ekkor George jött felém ki sírt szemekkel 
-Mi a baj?-kérdeztem 
-Anya kórházba került-sírt én pedig megöleltem 
-Menny haza,mellette kell lenned-csókoltam meg 
-Ezt akartam kérdezni,akkor otthon-ezzel bement mi pedig elindultunk 
Az autóban végig csendben ültem, és Harry-t néztem a felzselézett haját  a szép zöld szemeit,és mindenét. 
Mikor kiszáltünk a lányokkal elindultunk a vörös szőnyegen és fotózkodtunk. Mikor itt végeztünk elindultunk átöltözni,ezeket vettem fel:
Cipőnek pedig egy nike cipőt vettem fel,és bejelentettek minket. Kimentem és elindult a zene, a számot T.I-al énekeljük aki most is fellép velünk, elkezdtem a dalt egészen a refrénig amit Rose énekel és így tovább. Mikor befejeztük mindenki állva tapsolt,mi pedig csak mosolyogtunk ezért imádom ezt csinálni. Miután lementünk a színpadról visszamentünk az öltözőbe és visszavetük a ruhánkat majd visszamentünk a barátainkhoz. Én Niall és Louis közzé ültem le, Kinga Jus mellé,míg Rose Logan mellé aki velünk szembe ült a Btr-el. 
Az év együttese díj jön amin mi is jelöltek vagyunk de a fiúk elvették,sajnos megöleltem őket és kimentek. 

Most jön az pop dala amin jelöltek vagyunk a Oath-al,kíváncsi vagyok
-Az év pop dala pedig,nem más mint Little Dream Oath!!!-kiabálták mi pedig sokkot kaptunk,arra eszmélek fel hogy Nialler megölel aztán Lou,és így tovább,kimentünk és átvetük a díjat mivel én vagyok aki mindig beszél így megint rajtam a sor
-Szeretném megköszönni a Családunknak a támogatást,a barátainknak, a szerelmeinknek, de legjobban a Dreamerek-nek!!-kiabálok-ez a dal a barátságról szól,nem tudtam volna megírni ha nem lenne 2 fantasztikus lány barátom és a legjobb barátom Niall Horan és otthon Budapesten Ricsi mert nekik szól ez a dal,és nekem pedig be kell tartanom az ígéretem mi szerint ha nyerünk minimum egy díjat valami extrém hajat kell csináltatnom!!
A végén már sírtam  és nevettem ,lementünk én pedig egyből felmentem twittre ahol kiírtam hogy köszönöm és megláttam George képét:


Pizzaaaa,a legjobb kaja a világon a legjobb csajjal

Nem is olyan rossz ez a kép. A hajam pedig nem is tudom milyen lesz szerintem valamilyen színes mondjuk kék a kedvencem. Nem nyertünk több díjat de ez az egy is nagy öröm. 

Nem akarok most bulizni,éppen Harry ült le mellém 
.-Szia-köszönök neki 
-Hy,Em mizu?-kérdezi olyan lazán 
-Semmi,nem akarok bulizni-dőltem hátra 
-Én semmi,gyere menjünk-ezután kimentünk de egy kicsit később és másik kijáraton, a sarkon találkoztunk és visszamentünk hotelbe. A Hotelben az én szobámba mentünk én leültem az ágyra ő pedig a fotelbe 
-Tudod,Em utálom,hogy...-itt félbe hagyta 
-Mit utálsz?- kérdeztem és közben levettem a cipőmet 
-Azt,hogy nem vagy az enyém-mondta ki őszintén én pedig lefagytam nem volt részeg,a hasamban a pillangók csak úgy repkedtek 
-Harry-mentem hozzá közelebb 
-Mikor látom őt a közeledben bennem meghal valami,nem tudom hogy mi-sírt hozzá értem az arcához de meglátta a kezemet 
-Ez mi?-fogta meg a  sebes karomat ami nagyon fájt 
-Semmi-húztam el 
-Emma,ismerlek-mondta és az ölébe húzott 
-Vágások,én csináltam mert utáltam a gondolatot,hogy mi....-erre pedig megcsókolt, a világ legjobb csókja volt, minden érzelem benne volt,a szerelem a vágyakozás és minden.... 
Felálltunk ő lehúzta a ruhám cipzárját én pedig levettem a zakóját majd kigomboltam az ingét 
-Vedd már le a ruhát-mosolygott rám 
-Vedd le te-húztam el a számat 
Lefektetett az ágyra és levette a ruhát, amit eldobot,én pedig a farmerjét húztam le róla,és így tovább míg végül a világ legjobb estéjét tőltötttem vele. Azt hittem ezután minden ott fojtatodik ahol abba hagytuk. Naiv voltam. 

Reggel egyedül ébredtem fel, a ruháim szanaszét, és minden máshol... 
Felvettem egy farmert egy Little Dream-es pólót és sarut,bementem a fiúk szobájába vagy is lakosztályába 4 ajtó volt és egyszer csak meghallottam Harry hangját 
-Louis,ez két jó hogy tudtjam nem érzek iránta semmit és hogy dugjak egy jót-szinte magam előtt láttam ahogy Harold mosolyog 
-Harry, Emma még indig szeret-mondta neki Lou csalódott hangon 
-Tudom,de nem érdekel a szívem Lisa-é-szinte láttam hogy mosolyog és ekkor jött ki Niall az egyik szobából 
Én pedig odarohantam  hozzá sírva 
-Mi a baj?-simogatta meg a fejemet 
Ekkor azonban kijött Styles,odamentem hozzá és lekevertem neki egy rohadt nagy pofont 
-Csak dugni voltam jó? és arra hogy tudd nem érzel irántam semmit,ez már fél éve kiderült mikor megcsaltál-kiabáltam vele 
-Emma....-fogta volna meg a kezemet de én elhúztam 
-Én hónapokat sírtam át Harry, hónapokat volt hogy heteken keresztül csak 2 órát aludtam! Én barom még tegnap azt mondtam szeretlek-kiabáltam tovább 
-Szerinted én nem sírtam?! Én is hónapokon át alig aludtam,hiányoztál Em,de jött Lisa és minden jobb lett és asszem már őt szeretem-kiabált ő is 
-Akkor legyetek boldogok,ezt kívánom neked,de ha annyira szeretnéd nem csináltad volna ezt tegnap és nem gondolkodtál volna azon hogy szeretsz e még-szinte már suttogtam és kimenetem de Niall megfogta a karomat 
-Mit csinált,Tündérke?-kérdezte aggódva 
-Kérdezd meg a barom haverod Jamie-ezzel kimentem és mikor beértem a szobába lecsúztam a földre és csak sírtam

2 megjegyzés: