2014. január 10., péntek

34.-fejezet A jó hír

2 hónappal később 


Keserves és boldog 2 hónap volt ez nekem. Boldog a koncertek miatt és mert a hajam ímáron kéken vírit. Keserves, minden miatt. 2 hónapja a padlón vagyok, és beteg vagyok amit megeszek az elől ki is jön  és híztam is, nem is keveset, írtam számokat például az I Wish-t, írtam számokat a Little Mix-nek is. A napjaim mind ugyan úgy telnek mióta itthon vagyok, George átjön ha nem utaznak, és beszélgetünk és persze ápol, de nekem pedig bűntudatom van. Nem tudom hogyan mondjam el neki, félek hogy megutál. Harry. Nem hallottam róla semmit az égvilágon  Nem is akarok. Visszatérve a betegséghez híztam is nem is keveset.
Csörög a telefonom,biztos Kinga az, és eltaláltam.
-Hy-köszöntem neki és már indultam is le hogy felvegyem a cipőmet
-Itt vagyok-ezzel kinyomtam
Visszamentem még a táskámért, bezártam az ajtót és kimentem. Kinga Range Roverja már kint állt. Beszálltam és már indultunk is.
-Hogy vagy?-kérdezte
-Nem jól-válaszoltam
-Hétfőn jössz velem Pestre, haza megyek anyáékhoz bemutatom nekik Jus-t. -mesélte lelkesen
-Szerintem igen,régen voltam már otthon, főleg mióta vettem ott egy lakást-mondtam
-Akkor hétfőn délben meggy a gép-mondta és befordult a kórházba, parkolt és kiszálltunk. Elindultam a rendelő felé és engem hívtak be elsőnek mivel egyedül voltam ott 11-kor.
-Mik a panaszai?-kérdezte az orvos
-Sokat eszek, de semmi nem marad meg bennem, és folyamatos rosszul lét és híztam nem is keveset.
-Ezek a tünetek terhességre utálnak, de elküldöm egy ultrahangra,csak mennyen egyel lejjebb-mondta és adott egy papírt
Kimentem, de nem tértem magamhoz,terhes vagyok? Úristen! De boldog vagyok! E hihetetlen. Elindultam le a legjobb barátnőmmel a nyomomban.  Leültem a váróban majd szólitottak odaírtam a papírt és lefeküdtem, a gatyámat kigomboltam és felhúztam a felsőmet a doki meg valami hideg krémet tett a hasamra majd elkezdett vizsgálni
-Akkor,igen úgy néz ki hogy ön gyermeket vár, de nem is egyet hanem ikreket Miss Sparks-mosolygott az orvos-és 2 hónapos terhes
Várjunk 2 hónapos terhes vagyok,George-al csak 1 hónapja volt úgy együtt, akkor a gyerek......nem az nem lehet
 hónap múlva vissza kell jönnöm
-És doktornő az egyet ugye bizalmasan kezeljük?-kérdeztem
-Persze-mosolygott én pedig kimentem
-Mi van?-kérdezte a legjobb barátnőm izgatottan
-Hát, George-al már nem csak ketten leszünk és nem is hárman hanem négyen-mondtam
-De várjunk,biztos a Shelley gyereke?-kérdezte kifelé menet
-Nem hiszem, a számok nem ezt mondják-vallottam be
-De Em...
-Tudom-mondtam szomorúan
-Jaj drágám-ölelt meg és kimentem
Mindenhol újság írók voltak és rólam kérdeztek megálltam egynél és azt mondtam:
-Egy öröm hírt kaptam
Beszálltam az autóba és elindultunk a Starbucks-ba.

Bementünk és megláttam egy ismerős szőke és barna hajat. Odamentünk hozzájuk persze hátulról és megijesztettük őket. Niall kezéből kiesett a telója,Liam kezéből pedig szintén a telefon
-Mizu?-kérdeztem miközben leültünk
-Semmi, a többi srácot várjuk-mondta Liam
-És te Tündérke hogy vagy?-kérdezte
-Elmondom ha mindenki itt lesz-mosolyogtam ördögien
-Liam, Sophia is jön?-kérdezte Kinga
-Igen-válaszolta
 Legjobb barátnőm ránézett az órájára és megszólalt
-Nekem mennem, kell Em nem  baj?-kérdezte
-Nem-tudom mennyire utálja Sophiát és Liam-el sincs túl jobba miután elhagyta Dani-t azzal hogy nincs rá ideje aztán 1 hónap múlva jött Sophia
-Helló Törpike!-köszönt nekem Lou
-Tommo-álltam fel és megöleltem
-Jó a hajad Em-mondta Zayn
-Kösszike-mosolygtam rá
Aztán ránéztem, a szőke csaj kezét fogta, és engem nézett,  2 hónapja nem láttam és nem változott semmit, de helyesebb lett ha ez lehetséges
Leült mindenki én Niall és Pezz közé kerültem és rendeltünk és beszélgettünk
Kihozták a kávékat és Niall 10 sütijét
-Akkor mi a bajod, Tündérke?-kérdezte Niall
-Ez titok, de úgy néz ki terhes vagyok ikrekkel, 2 hónapja-az utols két  szót kiemeltem
És Harry kikopte a kávéját,elértem a kívánt a hatást
-Gratula-szólalt meg először Liam
-kösszi-mondtam és mosolyogtam mindenki örült kivéve Niall-t,ő lehet hogy rájött, Harry pedig kiment a vécére

-Valaki elvisz?-kérdeztem
-Majd én-mondta Harry
-Nem kell Harold
-De szívesen csinálom,és Liz érted pedig visszajövők-csókolta meg a csaját és elindult
-Em,jössz?-fordult vissza felém
-Persze-elvedtem a táskámat mondtam Niall-nek hogy majd hívóm és elindultam,beszálltam a kocsijába és elindultunk
-Kié  a gyerek?-kérdezte kertelés nélkül
-Közöd?
-Igenis van ameddig azt hiszem az enyém-kiabált már szinte
-Miben változtad bármit is? Akkor is csak egy alkalmi kis szajhát leszek!-kiabáltam
Hallgatás
-Erről beszéltem-ezzel kiszálltam és elindultam fel, de Harry utánam jött és becsukta az ajtót
-Mindenen  változtat, és nem csak miattuk hanem miattad is, nem csak egy éjszaka voltál nekem Em, egy élet vagy-ezzel megcsókolt volna de én elforditottam a fejemet
-Takarodj!-kiabáltam
-Em...
-Kifelé!-kiment én pedig bezártam az ajtót és kimentem a medence melletti könyvtár szerűségeb leültem ott az ágyra, a kezemet a hasamra tettem és sírtam.....egész éjjel

1 megjegyzés: