2014. február 17., hétfő

Epilógus


16 év múlva 

Végig nézek az én szép családomon, a lányomon Darcy-n, az egyik fiamon George-on és a másik fiamon Jake-en, és persze életem szerelmén Harry Styles-on. 15 éve vagyunk házasok és tökéletes mökötik. Sok helyen jártunk már együtt és külön is. Nem mondom, hogy nem veszekedtünk, de mindig kibékültünk. Niall és a többik is már házas emberek.
- Anya, akkor Ben meg én megyünk - mondta  lányom és adott egy puszit majd elment
Ben a barátja aki Zayn fia. Szépek együtt. nem sokára George is elment Jake pedig kiment fürödni. Elindultam fel a szobámba, hogy készüljek. Egy fehér ruhát vettem fel, fekete magassarkú, a hajam pedig összekötve. lementem Harry is készen volt ahogyan kis fiam is, Jake. Nagy gyerekeim már nem jönnek 16 évesen cikinek éreznek engem. Harry-t nem annyira.

Végig mentünk a vörös szönyegen a lányokkal, mindenki fotózott minket. Bent leültünk a One Direction mellé, melém és Harry közé ült a kisfiam.
- És az év pop dalának járó Grammy-t kapja a Little Dream, így  20 Grammy-jük - kiabálták
Megöleltük egymást, nem hiszem el. Olyan hihetetlen, hogy ilyen sikeresek lettünk. Hihetetlen.

Otthon, elindultam fürödni, fiam már ágyban, két gyerekem pedig vagy a Malik  családnál vendég vagy Tomlinsonéknál. Szóval levetkőztem, de valaki megölelt hátulról. Harry volt az. Megcsókoltam. 15 év házaság után is imádom. Szeretem őt, és ez soha nem fog változni.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése